نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اخراج علیرضا منصوریان؛ آلومینیوم - تراکتور
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در جریان دیدار تیمش مقابل تراکتور از روی نیمکت اخراج شد.

خبرورزشی - جدال تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۳ بر یک تراکتور خاتمه یافت.

در دقیقه ۶۱ این دیدار میان نیمکت دو تیم درگیری لفظی صورت گرفت و منجر به اخراج علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم شد. آنچه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شد، این بود که صحبت‌هایی توسط منصوریان بیان شده و داور چهارم نیز آنها را شنیده است. سرمربی آلومینیوم یکی دو بار نیز با گذاشتن دست روی دهان داور چهارم، خواست که او را از بیان این حرف‌ها به داور مسابقه منع کند، اما در نهایت حرف‌های منصوریان از سوی داور چهارم به گوش داور رسید تا او نیز کارت قرمز را مقابل چشمان منصوریان به نمایش بگذارد و سرمربی اراکی‌ها را اخراج کند.

منصوریان پس از آنکه اخراج شد، چند دقیقه در کنار زمین ماند و حتی با فیروز کریمی سرمربی تراکتور و بازیکنان حریف نیز خوش و بش کرد، اما در نهایت از نیمکت تیمش به روی سکوها رفت.

اخراج علیرضا منصوریان؛ آلومینیوم - تراکتور

اخراج علیرضا منصوریان؛ آلومینیوم - تراکتور

اخراج علیرضا منصوریان؛ آلومینیوم - تراکتور

اخراج علیرضا منصوریان؛ آلومینیوم - تراکتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید مادریدیستا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    از آدمای مزور و ریاکار متنفرم، یه هفته پیش برنامهء فوتبال انتر و میثاقی منصوریان رو آوردن که واسه شون خوش رقصی کنه و مثلا آقا یحیی رو به خاطر اعتراض کردن به داور توی بازی با گل گهر خراب کنه و اینطوری به کمیتهء فاسد انضباطی فشار بیارن تا آقا یحیی رو محروم کنه، میگفت مربیا به داور باید احترام بذارن و اعتراض نکنن و به داور فشار نیارن شلوغ بازی در نیارن و یه سری خضئبلات که همه دیدن و شنیدن تا یک هفته نشد که خودش این جار و جنجال رو توی بازی به خاطر اعتراض به داور راه انداخت و آخرشم که اخراجش کردن از بازی بیرون نمیرفت، داچعلی پس چی شد!!! توکه اسوهء ادب و احترام و تربیت و مرام بودی و رفتی بالای منبر و کلی موعظه کردی حالا خودت از همه بدتری!!!هرچند بایه معذرت خواهی الکی سر وته ش رو هم میارن و بدون شک خبری از محرومت واسه داچعلی نخواهد بود،
    • محمد FR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      واقعا اگه کمیته انضباطی درست کار میکرد باید مربیتون حداقل ۵هفته محروم میشد نه که بعد از ۳هفته و جلو ماشین سازی سقوط کرده یه جلسه محرومش کنن و کنعانی هم ۶ماه باید میشست تو خونه تا امروز توهین های لک رو نبینیم.مرد مومن فعلا که ۶ساله دارن همه رقم براتون مهندسی میکنن و امدادهای غیبی دارین ولی دیگه وقتشه برید دنبال همون سجده بقا.
    • محمد IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      بازیکنت برای بقا سجده کنه خیلی بهتره تا اینکه برای زدن گل دوم سجده کنه خیلی جالبه طرفدار تیمی که زمین و زمان هواشو دارن به بقیه میگه امداد غیبی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      پس چرا در بازی پرسپولیس با گل گهر، یحیی گلمحمدی با اون حرکات زشت و داد فریاد ها و حمله به سمت داور چهارم اخراج نشد و کمیته اخلاق و انضباطی 26 تیر و بعد از دربی یه حکم الکی دادن. چرا داد و فریادهایی که منجر شد تا داور خطای پنالتی داخل محوطه رو ببره بیرون بذاره تا پنالتی نگیره اونجا کمیته اخلاق و انضباطی ورود نکردن.
    • کیسه =دست سه IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      برای پاسخ به حرف آقای محمد که فقط ی مشت اراجیف به هم بافت بگم اگر کنعانی زادگان شش ماه محروم میشد باید خرسلان وحشیتون که از ادب و احترام و همچنین شخصیت آدمیزاد چیزی نبرده و گویش مردمی رو مسخره می‌کنه باید مادام العمر محروم میشد چون اینان که فوتبال رو لجنزار کردن زمانی که استراماچونی صندلی رو کوبید به میز محمد سیر با اون نیساقیان کجا بودن؟ زمانی که چاه خرهاد میکوبه رو میز چی؟؟..؟؟؟.
    • محمد FR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      حال ندارم جواب حرف ۴ تا بچه سال رو بدم ولی این یه دفه جواب میدم.مرد حسابی لنگ دست سه دستو پا میزد که بازیکنای دیپورتیه یه تیم رفتن و با خرید امتیاز تیم رو اوردن بالا و تمام جام هاش با تصمیمات و حمایت های سیاسی گرفته شده.برعکس استقلال رو بد از دوسال که پشت هم با دست خالی رفت فینال اسیا و قهرمان اسیا شد سیاسیون فرستادن دست سه که مثلا نابودش کنن که نتونستن.بعدا از کی تا حالا همیستینینگ شده لهجه؟!!هرچی ادمینه بچه ساله فن پیج تیمه فلک زدتون میگه رو که نباید بیای اینجا قرقره کنی.چن سالته تو؟!
    • ایساگونا IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      به قول اسطوره صادق ما، چندین سال محروم ش کنن
  • فرشاد IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    منصوریان باید هنرپیشه میشد،این رفتارای عجیب و غریب چیه؟!
  • الدوچرخه چی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    وقتی میگیم از کیسه همان تراود که در اوست بعضیا ناراحت میشن که چرا به کیسه اهانت شده.شده در مسابقه ای یه طرفش کیسه جماعت باشه ودر ان مسابقه درگیری و حاشیه و اخراج نباشه!تازه بعضیا اول فصل خوشحالی میکردند که امسال تعداد کیسه کشا در تیمها ولیگ برتر نسبت به سالهای قبل بیشتره!اینم نتیجه ی حضوره بیشتر کیسه جات!فقط درگیریها و حاشیه ها بیشتر شده والا قهرمان که مثل همیشه همون پرسپولیس قهرمانه ویه چندتایی تیم هم سگدو میزنند به نزدیکیش برسند که حتی با ائتلاف هم نتونستند.
  • محمد IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    این چه حرکتی بود ؟؟؟!!!!!!!
  • Sattar IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    ن استقلال ن پیروزی فقط تراختور
  • آرمانی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    بدون شرح.....
  • Karim IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    سلام شما که اسمت محمده چقدر بی انصافی واقعا کارای استق لالی ها به این زودی یادت رفت از نامه به النصر وطن فروشی کارشکنی برا پرسپولیس کبیر ولی خدا آدم کینه ایی و عقده ایی رو دوست نداره پس هیچ وقت قضاوت ناحق نکن و تو باید اسمت عقده باشه نه اسم قشنگی بنام محمد
  • آلوم IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    تیم بی دلیل در این چند هفته وارد حاشیه شد و موقعیت خوبش رو از دست داد البته از ناداوری که در بازی گل گهر به اوج رسید هم نمیشه به سادگی گذشت. اوایل فصل هم نوشتم گاهی باید به پورحمیدی استراحت داد.
  • محمد FR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    لنگ از کی تا حالا کبیر بوده ما خبر نداشتیم؟!!والا صغیر هم براش زیاده.مرد حسابی کل تاریخ باشگاهتون یه افتحار درست حسابی ندارین فقط لیگ داخلی گرفتین که اونم تمامش مورد داشته.برو از خودت سوال کن تیمی که ۱۵ سال فقط دوبار قهرمان شده بود اوووونم روز اخر و با هزارتا حرف و حدیث چطوری و با چه کمکهایی ۶ساله اینجوری براش مهندسی میکنن و با اسنپ جام میفرستن که ویترین باشگاهش رو پر کنن.برای ما که ۳۰ ساله داریم فوتبال میبینیم همه چی روشن هستش.
    • مرتضی پرسپولیسی دواتیشه IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      در جواب محمد اول با من بحث کن که همه چیو میدونم جام در جامی که ما گرفتیم اعتبارش از تورنمنت چهارجانبه شما بیشتره الهلال را نیمه نهایی جام در جام بردیم که شما از ترسش خیس میکردین خودتون در ضمن سابقه دسته 3 شما دارین دوپینگ دسته جمعی شما دارین همین فصل با نظرات همون کارشناسانی که قبول دارین تو کل بازی‌ها از داوری شما سود بردید واین جامها داخلی شما عرضه داشته باشین بگیرین شما الان نیمه نهایی حذفی رفتین هنوز جام نگرفته سکته کردید ما داریم میریم گلات و نایب قهرمانی قبل از این چهارسال هم با تفاضل گل بود قبلشم سه سال و سرتون بودیم الان ده ساله زی. سرورتونید تو آسیا هم که دیگه همه میدونن فینال واقعی آسیا رفتیم و تا الان سابقه نداشته العین 6تا گل بزنه به ما و تیم‌های ایران که شما این افتخار و دارید دوتا سیاره زدید خودتون واسه خودتون اگه تو سایت آسیا اسمی از استقلال تو قهرمانی آسیا هست بگو تا بدونیم شماها توهمی هستید
    • محمد FR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      مرتضی چند سالته تو؟!اول یه نصیحت میکنم بعد جوابتو میدم عزیزم.یادت باشه هرگز با یه تاجی کری نخون چون بازنده اول و اخرش خودتی.اول اینکه جام در جام مگه اعتبار داره اصن؟!!یه نگا به تیمایی که شرکت میکردن بنداز عموجون بد نظر بده.نصفشون انصراف میدادن نصف دیگه هم در حد لیگ منطقه ای تهران بودن.جامی که پنجاب پاکستان و المحرق رو ببری جام بهت بدن چه ارزشی داره نابغه؟!!در مورد کارشناس داوری هم مگر تو یا ادمینه کانال باشگاه نگون بختت کارشناسی کرده باشن که استقلال سود کرده باشه.اگه داوریا درست بود شما الان ۵فصل بود که حتی رنگ اسیا رو هم نمیتونستین ببینین پسرخوب.فقط جام داخلی دارید اونم زمان سلطانیفر چه دهه هفتاد چه الان.هیچوقت قابل مقایسه نیستید سعی کنید با سایپا و پیکان رقابت کنید چون حتی پاس هم افتخاراتش از شما بیشتره با اینکه ده ساله منحل شده.الانم برو دنبال درس و مشقت عزیزم.
    • محمد FR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      اینو یادم رف بگم شما از العین نخوردید ولی از الغرافه و الهلال و الشباب و الاتحاد و الکوفت و المرض ۵تا ۵تا و ۴تا ۴تا زیاد خوردین.اونم با تموم بازیکناتون مثل موشک و هلی کوپترو جادوگرو داروگر و جاروگرو ... نه مثل استقلال که بدون مهره جلو العین بازی کرد.استقلال انقد عزت داشت که حتی تو اون بازی نورافکن رو داد تیم ملی امید خودش بدون یه هافبک تخصصی بازی کرد.اره عموجون فرقه بین تیم اصیل و زپرتی
  • ناشناس IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    یه روزی اسمش داش علی بود قدرت و پول جه کارها که نمیکنه متاسفم برات هنرویشه..با دست لرزان
  • بابک IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    فقط تراختور
  • کیسه سوزی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    این حرفها رو نزنی از حسادت نمیدی بدبخت.جامهای پرسپولیس می ارزه به اون جامهای چهار جانبتون.از موقعی که فوتبال از تلوزیون پخش میشه هنوز جان نگرفتید.
    • تاج کبير اسیا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      جام های وزیر و ولایت رو گرفتین که اینجوری حرف میزنید بقول فرزاد مجیدی شما نوه تون که سهله نتیجه تونو قهرمان اسیا بکنید.خخخخت
  • gaber IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    این پنج گل نتیجه اخراج کردن یحیی بود اگر بیشتر اخراج میکردم بیشتر گل میزدم . همه جوره دشمنند و ناراحت . فیروز کریمی هم اتوبوسی دفاع کردن را داره به بازیکنانش یاد میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی