نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گدسون فرناندس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه فاناتیک ترکیه از پیشنهاد ۲۲۰ میلیارد تومانی الهلال به گدسون فرناندس ستاره جوان بنفیکا و سابق تاتنهام خبر داد.

پروسه جذب الکس تکسیرا توسط الهلال با شکست مواجه شد و حالا این تیم در پی یافتن یک ستاره دیگر برای تقویت تیم خود است. در همین راستا، یک رسانه ترکیه ای از پیشنهاد الهلال به گدسون فرناندس ستاره جوان بنفیکا و سابق تاتنهام خبر داده است.

طبق ادعای «فاناتیک» ترکیه، الهلال مذاکرات را برای جذب این بازیکن که در پست هافبک میانی بازی می‌کند، آغاز کرده است. فرناندس ۲۲ ساله که تحت قرارداد بنفیکا است، دو فصل پیش به صورت قرضی راهی تاتنهام شده بود و ۱۴ بازی را زیر نظر ژوزه مورینیو برای این تیم لندنی انجام داد. او در فصل قبل نیز به شکل قرضی به گالاتاسرای ترکیه پیوست و حالا با پایان قراردادش به بنفیکا برگشته است.

او که عضو تیم ملی پرتغال نیز هست، در ۶ بازی رقابت های جام ملت های اروپا زیر ۲۱ ساله ها برای کشورش به میدان رفت و حتی در بازی فینال برابر آلمان نیز بازی کرد. او حالا مورد توجه الهلال قرار گرفته ولی این تیم عربستانی برای جذب فرناندس، باید با گالاتاسرای ترکیه رقابت کند.

روزنامه رکورد نیز در این زمینه نوشته است که بنفیکا حاضر است با مبلغی بیش از ۷ و نیم میلیون یورو، این هافبک را به تیم خواهان او واگذار کند. در صورتی که الهلال بخواهد گدسون فرناندس را با این مبلغ جذب کند، باید مبلغی در حدود ۲۲۰ میلیارد تومان برای جذب این ستاره آینده دار فوتبال اروپا هزینه کند.

الهلال که حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، پیش از این موسی مارگا را از پورتو به خدمت گرفته بود. در صورتی که این تیم عربستانی موفق به جذب گدسون فرناندس شود، شمار خارجی های این تیم به ۸ نفر خواهد رسید. بافتیمبی گومیس، موسی مارگا، سباستین جووینکو، لوسیانو ویتو، آندره کاریلو، گوستاوو کوئلار و سو جانگ هیون ۷ بازیکن خارجی این تیم محسوب می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی