چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
۰ |
۵
پپ گواردیولا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا و سیتی قرار است در جام خوان گمپر ۲۰۲۱ به مصاف هم بروند ولی بعید است این بازی در نوکمپ برگزار شود.

طبق رسم هر ساله بارسلونا پیش از نخستین بازی رسمی فصل خود در جام خوان گمپر به میدان می رود. چندی پیش مشخص شد که روز ۲۳ آگوست(۱ شهریور) منچسترسیتی حریف بارسا در این جام خواهد بود. پیش از شروع این بازی بارسلونا همیشه از خریدهای جدید خود برابر هواداران رونمایی می کند اما سال گذشته این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شد و امسال هم چنین خواهد بود.

طبق ادعای آاس، بارسلونا خوشبین بود که در این تاریخ بتواند ۵۰ هزار نفر را به نوکمپ بکشاند و پس از ماه ها بتواند درآمدزایی کند ولی به دلیل موج پنجم کرونا در بارسلونا مسئولان بهداشت ایالت کاتالونیا با ارسال پیغامی برای سران بارسا اطلاع دادند که امکان برگزاری این بازی با حضور تماشاگر وجود ندارد.

هزینه برگزاری بازی در نوکمپ ۱۵۰ هزار یورو تخمین زده می شود و مسئولان بارسا در صدد این هستند تا برای اولین بار بازی جام خوان گمپر نه در نوکمپ که در ورزشگاه کوچک یوهان کرویف به انجام برسد. در این صورت هزینه برگزاری بازی ۶۰ هزار یورو خواهد بود.

تعدادی از اعضای هیئت مدیره بارسا با انتقال این بازی به ورزشگاه یوهان کرویف مخالفند و قرار است دوشنبه هفته بعد در این مورد تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی