جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
۰ |
۰
خیبر خرم‌آباد - ملوان بندرانزلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شنبه ۲ مرداد ساعت ۲۰ بین تیم‌های ملوان و خیبر خرم‌آباد در استادیوم تختی انزلی برگزار می‌شود و یکی از این دو تیم جواز حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات را به دست خواهد آورد.

ملوان یکی از تیم‌های پر افتخار جام حذفی به حساب می‌آید و این فصل که نتوانست در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور بدرخشد و جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد امیدوار است با شکست خیبر به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها راه پیدا کند و یک بار دیگر در این مسابقات شگفتی بیافریند. 

ملوان با شایستگی به این مرحله از بازی‌ها رسیده است به این خاطر که در مرحله یک هشتم نهایی با گل زکریا مرادی نساجی را در استادیوم شهید وطنی شکست داد. شرایط برای دو تیم در هفته پایانی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور متفاوت بود. ملوان در خانه و در روزی که از اشتباهات داوری گله مند بود نتیجه را یک بر صفر به تیم بادران واگذار کرد اما خیبر خرم آباد با عدم حضور حریف خود یعنی نود ارومیه مواجه شد و به سه امتیاز بادآورده دست یافت. اینطور می‌شود گفت خیبر کمی از شرایط مسابقه دور شده است. 

استقلال، گل گهر و فولاد سه تیمی هستند که به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها راه پیدا کرده اند و ملوان یا خیبر تنها تیم دسته اولی راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها خواهند بود. از آنجایی که هیچ کس از ملوان یا خیبر انتظار قهرمانی در این بازی‌ها را ندارد بدون شک در مرحله بعدی هم می‌توانند با آسودگی خاطر وارد میدان شوند و راحت بازی کنند. 

 در این مسابقه ملوان با هدایت مازیار زارع در برابر خیبر خرم آباد صف آرایی خواهد کرد و خیبر خرم آباد هم با محسن عاشوری به میدان خواهد آمد. پیش تر شاهد تقابل این دو مربی در بازی‌های لیگ یک بودیم که بادران با هدایت محسن عاشوری و در دور رفت بازی‌ها ۳-۰ تیم ملوان را شکست داد. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی