نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاف دور رفت تیم‌های نساجی مازندران و استقلال آخرین برد محمود فکری در دوران مربیگری در استقلال بود.

محمود فکری در ابتدای فصل جاری لیگ برتر با جدا شدن از نساجی مازندران و قبول ضرر یک و نیم میلیارد تومانی فسخ قرارداد حاضر شد به استقلال بپیوندد. او که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول مدعی شده بود برخی بازیکنانش بازی همیشگی شان درون زمین را انجام نمی‌دهند آخرین برد خود در دوران سرمربیگری‌اش در استقلال را مقابل تیم قبلی‌اش کسب کرد. روزهایی که هواداران با تجمع در محل تمرین به شدت خواهان کنار رفتن و جدا شدنش از استقلال را داشتند و مشخصا او را نمی‌خواستند.

محمود فکری که ۱۶ هفته هدایت استقلال را در لیگ برتر در دست داشت ۷ برد به دست آورد که آخرین بردش در بازی رفت مقابل نساجی بود که به رغم صدرنشین شدن استقلال پس از آن بازی باز هم هواداران تمایلی به همکاری باشگاه با او نداشتند. نتیجه این بازی آخرین باری بود که لبخند را بر لبان فکری آورد و پس از آن همواره قهر و دلخوری بود و تمام.

استقلال پس از پیروزی در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی با تک گل فرشید اسماعیلی در اصفهان دو بر صفر به سپاهان باخت و سپس در دیدار برگشت مقابل مس رفسنجان با نتیجه یک بر یک متوقف و در نهایت زیر فشار شدید هواداران از هدایت تیم استقلال استعفا کرد و بلافاصله فرهاد مجیدی از سوی اسماعیل خلیل زاده رییس وقت هیأت مدیره به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی