مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال از پرداختی‌های جدید که از طرف باشگاه انجام شده ناراضی‌اند و می‌گویند خیلی کمتر از رقمی است که باید پرداخت می‌شده.

بسیاری از بازیکنان استقلال می‌گویند پرداختی ما هنوز به ۷۰ درصد نرسیده و به همین دلیل از پرداختی‌های جدید باشگاه استقلال ناراضی هستند و بار دیگر اعتصاب کردند.

در همین رابطه بعضی از بازیکنان استقلال که رابطه خوبی با مهدی‌ قایدی دارند، مدعی شدند در سری جدید پرداختی‌ها به این مهاجم فقط ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است. همان طور که می‌دانید قرار داد مالی قایدی برای لیگ بیستم ۹۰۰ میلیون تومان بود که قرار بود سه برابر شود اما بعد از آن خبری نشد و طرفین سکوت کردند.

استقلال یکشنبه با نساجی مازندران در قائمشهر بازی دارد که البته بازی چندان حساسی نیست و به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال می‌خواهند تا زمانی که پرداختی‌های‌شان بالاتر نرود به اعتصاب‌های گاه و بیگاه خود ادامه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    من نمیفهمم وقتی هوادار و بازیکن و مربی میگن مددی باید بره، چرا عوض نمیشه!؟ دیگه ما چجوری بگیم مددی رو نمیخایم؟ آقا این آدم لیاقت نداره و هیچ کاری واسه باشگاه نکرده. چجوری اونور رسول پناه برکنار شد؟
    • شاهین IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      قرارداد قایدی 900بوده 100گرفته یعنی 13درصد..قرارداد جگوارا 14 بوده یک و نیم میلیارد گرفته .انهم هست..
    • # دادکاه نامدیران فوتبال IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      مددی ماموره اومدن و رفتنش دست خودش نیست دست اوناس .. اونا !!
    • فوتبال پاک IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      موضوع همینه اگر هوادار استقلال بگه فلان شخص یا چیز رو نمی‌خواهیم بهشون دیکته می کند وبرعکس دوست عزیز خداوند بزرگتر از این حرفهاست هیچ چیزی از پایینی ها نخواهید فقط از اون بالایی بخواهید چون خداوند حق مظلومی که دست بسوی او بلند کند بدون برو برگرد استجابت می‌کند و اینو هم در نظر بگیر بابای اینها تا دوازده روز دیگه رفتنی انشاءالله یک آدم بی طرف بیاد بعد اونها برای نیوفتادن بازی می‌کنند من طرفدار سرخابی ها پایتختم ولی حالم از این فوتبال بهم میخوره به امید فوتبال پاک ایران زمین
  • حماسه قشقایی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    ببینید ۸ بازیکن استقلال قراردادشون تمومه. اگه اینا جدا بشن کی پاسخ گوعه؟ پرسپولیس با اکثر بازیکناش به توافق رسیده ولی تو استقلال یزدانی، ریگی، ارسلان، نادری، شیخ، رضاوند، حسینی و فرشید قراردادشون تمومه. چرا استقلال هیچوقت ثبات نداره؟
    • میثم IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      هر سال تیم و متلاشی کردن بد هی رفتن بی حساب کتاب بازیکن گرفتن و تیمو بردن زیر کوهی از بدهی چی شد 8 ساله این سناربو و تکرار کردن و به ریش هوادار خندیدن.
  • فیصل IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خخخخ ۹۰۰ میلیون واقعا صفت هوچی گر برازنده تون هست با همین فرمون بیاین جلو و ورزش کنین برا سلامتی تون خیلی خوبه چه خبر از ۱۲ میلیارد مظاهری و ۱۴ میلیارد جگواراتون ❤❤❤❤❤❤
  • علی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    ھمین ھم زیادشہ
    • سبحان IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      احمق برای این بازیکن از تیم های اروپایی پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری میاد بعد تو چرت و پرت میگی
  • ز IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    این مهدی چطور فقط صد میلیون گرفته که حلقه میلیاردی برا همسرش میخره چطور این همه تفریح و سفر لاکچری میره
    • علیرضا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      بیشتر درآمد افراد مشهور تو ایران از اینستاگرامه
    • قرمزرنگ عشق IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      ایول همین وبگو یقین با صد تومن حلقه ای چند ملیاردی خریده البته شاید قسطی خریده رفیق ماهی دوتومن
    • سعید IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      چقد شما حقیرین اخه یه حلقه چطور میلیاردیه برو یه نگاه بهش کن ینی واقعا بحث کردن با شما خیلی.....
  • حمیدعشق۶ IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    عزیزای هوادارمیدونید توی ایران چندنفرهستن که آرزوی داشتن یک پراید دارن تا خرجی خانواده شون رو دربیارن بعد توی این وضعیت اقتصادی مردم فوتبال دوست خوزستان حتی آب خوردن ندارن یارو به خاطر فوتبال بازی کردن که هیچ نفعی برای مردم نداره چندین میلیارد تومان پول مبگیره که فقط بدوه خودتون دارید وضعیت فوتبال ایران و میبینیدوبه خاطر همین آدمهای پولکی چه حرفها که به همدیگه نمی زنید واقعا بیاید یه خورده فکر کنید این پول ها به خاطر چی به اینا داده میشه حتمآ اسم کشور های دیگر رومی خوایید بیارید اونا کجا ما کجا
  • سام IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    100 میلیون ؟! لابد اون زندگی سوپر لاکچری و انگشتر میلیاردی و سفرهای آنچنانی و اقامت در هتلهای سوپر لکس دبی با همون 100 میلیون هزینه کرده.
  • پاوه IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    مردم رو احمق تصور کردی ؟ قیمت ماشین زیر پاش از خونه من و صاحبخونم بیشتره ؟ اگه بگی هر بازی صد تومن باز هم باور نمیکنیم. اگه واقعا راست میگید چند تا عکس از خونه آقای قائدی بزارید همینجا . مروم ببو و نیستند و میفهمند از توهم بیا بیرون.
  • درگاهی. IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    یه زمان اومد تو فوتبال باشگاهی و چند جرقه زد و خاموش شد. خودش رو گم کرده و رفته تو حاشیه. سفرهای آنچنانی و انگشتر و ناشین میایاردی و خونه لاکچری و... فوتبال مبخواد چکار. قائدی تموم شد و رفت. بدجوری رفته تو حواشی و ...کم کم محو میشه. دو فصله در حد یه بازیکن معمولی هم نیست! هر کی گفته 100 میلیون مثل خودش دروغ میگه
  • ۹ IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    چقدر ساده اید دونفر میخوام در کارنامه شان قهرمانی استقلال را داشته باشن برای روزانه سرمربیگری العین هوادار داره بازیچه می شه العین داره استقلال را مبلعد هم مددی خوبه هم امید قلعه نویی و هم محمود فکری حالا چرا کودتا شد کافیه آقا اسماعیلی شجاعی مرادمند و حسینی و مطهری تنی چند را پیگیری کنید الان هم دنبال باخت یک هیچ به سپاهان هستند و هم هوادار می ره سمت مدیر و هم بازی کنان پاک نگذاریم مکتب استقلال فدای العین و ثروت بیشتر بشود بازی کنان شاخص تیم را هدف قرار داده تا تیم ملی نابود بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی