نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شکوری: برخی پرونده‌ها نسبت به ماجرای لک اولویت دارد/ برای تمام‌ترک زبان‌ها احترام قائل هستیم اما...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد جلسه رسیدگی به پرونده حامد لک، قبل از اتمام تعطیلات کرونایی برگزار شود، غیرقانونی و در تضاد با بخش‌نامه‌ ستاد مقابله با کرونا است.

ابراهیم شکوری درباره اینکه آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه خود به باشگاه پرسپولیس برای ارائه توضیحات حامد لک نسبت به حاشیه‌ای که در بازی با ماشین‌سازی ایجاد شد، فرصت ۴۸ ساعته را پس از به اتمام رسیدن تعطیلات کرونایی در نظر گرفته یا این فرصت امروز به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: طبق نظر مقامات بالادستی، ستاد کرونا و مسئولان ارشد کشور در حال حاضر تهران و برخی شهرهای دیگر تعطیل هستند. واحدهای حقوقی، اداری، ورزشی،دبیرخانه و سایر بخش‌های باشگاه پرسپولیس هم به دلیل اینکه حضور در ساختمان باشگاه را غیرقانونی اعلام کردند، تعطیل است و کسی در باشگاه برای دریافت این نامه حضور نداشت.

وی افزود: فکر می‌کنم کمیته انضباطی هم برای این فرصت ۴۸ ساعته زمان کاری را در نظر گرفته و ان‌شاءالله روز دوشنبه هفته آینده که اولین روز کاری پس از اتمام تعطیلات کرونایی است، دفاعیه لازم را می‌فرستیم. البته تصور می‌کنم کمیته انضباطی و سایر نهادهایی که به این موضوع ورود کرده‌ و مشغول بررسی هستند، بد نیست برخی پرونده‌هایی که یک سال یا یکی دو ماه از آن گذشته مثل حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان، درگیری بازیکنان یک تیم در فرودگاه، توهین به عیسی آل کثیر در رختکن را هم بررسی کنند زیرا در این صورت تمام مشکلات حل می‌شود و مشکلی در فوتبال وجود ندارد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از توپ‌جمع کن‌بازی با ماشین سازی، گفت: برای مردم عزیز تبریز و تمام هم‌میهنان خود احترام قائل هستیم. من هم آذری‌زبان هستم ولی اینکه یک نفر طرفدار رقیب هفته بعدی ما است و در صفحه مجازی اش هم مشخص است که با پرچم کشور دیگری خود را معرفی کرده به ورزشگاه آمده و پشت دروازه با ادبیاتی بد توهین ‌می‌کند هم نیاز به رسیدگی دارد. باید مشخص شود چگونه وی وارد ورزشگاه شده و صلاحیتش برای حضور در ورزشگاه تایید شده است؟ این مسائل برای ما جای سوال دارد و در دفاعیه‌ای که برای کمیته انضباطی می‌فرستیم، می خواهیم این فرد و برخی اشخاص که صلاحیت چنین توپ‌جمع‌کنی را تایید کرده پاسخگو باشند. 

شکوری ادامه داد: باید معلوم شود فردی که در صفحه شخصی‌اش علیه کشورمان کار می‌کند، چگونه می تواند توپ‌ جمع کن یک ورزشگاه شود و به راحتی به دروازه‌بان تیم ما توهین کند. برای تمام‌ترک زبان‌ها احترام قائل هستیم زیرا خودم هم جزئی از آنها هستم اما شاید خود مردم این خطه هم رفتار توپ جمع کن و البته اتفاقاتی که در بیرون زمین رقم می‌خورد را قبول نداشته باشند. 

وی افزود: باز هم تاکید می کنم درخواست می‌کنیم همانگونه که کمیته انضباطی پس از دیدار تیم ما با ماشین‌سازی در شرایط تعطیلی رسمی و کرونایی به این سرعت وارد عمل شده و چنین نامه ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده، به سایر پرونده‌هایی که از آنها نام بردم هم برای برقراری عدالت رسیدگی کند.قطعا حساسیت و شدت برخی پرونده‌ها که با جان انسان ها در تماس بوده خیلی بیشتر از پرونده حامد لک است اما ما و مردم پاسخ مناسبی نسبت به آنها نگرفته‌ایم. قطعا اگر براساس زمانبندی‌ به پرونده‌ها رسیدگی کنند، زمان لازم برای رسیدگی به پرونده لک وجود دارد. 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره احتمال برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده حامد لک قبل از بازی با تراکتور گفت: بار دیگر به نظر مقامات عالی رتبه کشوری و ستاد کرونا استناد می‌کنم. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و طبق این دستورالعمل کلیه شرکت‌ه و به خصوص دولتیها از چهارشنبه تا یکشنبه تعطیل هستند. قطعا دوستان‌مان در کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال هم این موضوع را لحاظ کرده اند که با توجه به این تعطیلی، برای دسترسی به نامه و ارسال دفاعیه نیاز است اسناد و مستندات تهیه نفرات متعددی جمع آوری شود.

شکوری افزود: باید واحدهای مختلف باشگاه روی این موضوع کار کنند و دفاعیه خوبی ارسال شود و اگر قرار باشد جلسه ای قبل از اتمام تعطیلات کرونایی برگزار شود، غیرقانونی و در تضاد با بخش‌نامه‌ ستاد مقابله با کرونا است. سعی داریم در روز دوشنبه دفاعیه خوبی را ارسال کنیم. ضمن اینکه برداشت اشتباهی از صحبت‌های قبلی من شده است. هیج وقت نگفتم روی فیلم منتشر شده از لک صداگذاری شده است بلکه گفتم با توجه به نرم‌افزارهای پیشرفته‌ای که وجود دارد، ممکن است این اتفاق هم افتاده باشد و به همین دلیل نیاز به بررسی بیشتر توسط یک تیم متخصص دارد.  

وی درباره آخرین شرایط تیم پرسپولیس بعد از بازی با ماشین‌سازی گفت: اکنون تیم ما شرایط خوبی دارد اما این برد را کاملا فراموش کرده‌ایم زیرا می‌دانیم باید تمام ۹۰ دقیقه‌هایی که با برد پرسپولیس تمام می‌شود، به خاطرات بسپاریم و فکر دیدار بعدی باشیم. اکنون هم تمام تمرکز ما باید روی دیدار با تراکتور و سپس بازی با پیکان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    تیم حکومتی لنگ دیگه پاشو از حدش فراتر گذاشته توهین های قومیتی میکنه برخورد نمی کنند فحاشی می کنند برخورد نمیشه نارنجک پرتاب می کنند برخورد نمی کنند عوض عذرخواهی طلب کار هستند در ضمن ما تورک زبان نیستیم تورک هستیم
    • مافیا پوکیده IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      الویت کارها و برنامه های فدراسیون رو ایشون باید تعیین کنند نه !!!! برو ابرام شکور نخندون مارو
    • دوچرخه سواران حقیر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      آبروی هرچی ترکه رو بردی بچه، اخه ابلح نارنجک رو ازطرف سپاهان یا ذوب اهنیها دراصفهان به طرف اتوبوس پرسپولیس پرت کردن، شکوری هم گفت از آذری زبانها عذرخواهی میکنم این جمله کجاش توهین محسوب میشه بی‌شعور؟؟؟ الحق که....
    • ابرام ... به« تاسیون» US ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      هان ای دل آزرده ٬ آشفته و پژمرده ....... ترسان ز چه مینالی ٬ گیرم که بابات مرده ================================================================================================= یک کم نما صبری ٬ با شد فرجی گردد........ بر داغ چنان دردی ٬ مرهم زده در ما نده ================================================================================================= گیرم که « کلات» ی شد افسون شد و ماتی شد ....... هر «ضلع مثلث» بین ٬ماتم زده وا مانده ================================================================================================= گشته همه سرگردان ٬ بر سینه و سر کوبان ...... نالان همه افسرده ٬ گریان همه پژمرده ================================================================================================= «تا سی» که لبو گشتی ٬ لو طی که « ببو» گشتی ........ دیدی که شده کِرمی ٬ درهم شده لولیده !! =======================================================================================
    • ،،،،، IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      من فقط یک سوال از آقای شکوری دارم شما که ادعا میکنید تمرکزتان فقط روی تیم خودتان است صحبت کردن در مورد پرونده فرودگاه چه ربطی به شما دارد؟مسخره کردن آل کثیر به باشگاه شما مربوط میشود اما این مسئله فرودگاه هیچ ربطی به شما ندارد لااقل نگویید که تمرکزتان فقط روی تیم خودتان است و به تیم های دیگر کاری ندارید.
    • حسام الدین IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      ما آذری هستیم نه تورک .. هیچیمون شبیه ترکای اسیای مرکزی نیست. اینقد توهم نزنین
  • امیر شکوهی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    اقای شگووووری پرونده های کنعانی و رسول پناه و دلال ممدی و طارمی و فرشاد احمدزاده و وو و و و و ....... رو یادت رفت بگی!!!! خواهشا پیگیر باش شگووووری جان.... بعد میای میگی اشتباه برداشت شده من نگفتم صداگذاری شده و بعد در ادامه میگی من میگم با نرم افزارهای پیشرفته ممکن صداگذاری شده باشه و بررسی باید بشه..!!!! چند چندی با خودت شگووووری جوون....؟؟!!!
    • خادم استقلالی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      فدراسیون ایران و صدا و سیما کلا منتظر بهانه بر علیه پرسپولیس هستند . بقیه تیم ها ول اش.
  • اهورای آبی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    جناب دکتر بزرگوار، یعنی خود لک به شما نگفته چه حرفهایی به زبان آورده و شما باید از متخصصین استفاده بفرمائید تا متوجه شوند که آقای گلر ناسزا گفتند یا قربون صدقه رفته. خدایی دمه استاد راهنمات گرم با این شاگرد نابغه اش.
  • Iman IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    من استقلالی هستم اما یک نکته ای که در مورد نیم تراکتور و برخی از هواداراش در سالیان اخیر به وضوح واسم ثابت شده اینه که یک جریان تجزیه طلبانه پس پرده این تیم هست و از هر فرصتی برای نفرت پراکنی و ایران ستیزی و در مقابل زبان پرستی پانتورکیسم استفاده میکنه. نمیدونم نهادهای اطلاعاتی این مسائل را هم پیگیری میکنن یا باید کار به جاهای باریک بکشه. در حقیقت به اسم هواداری از تبم تراکتور دارن جریانات دیگه ای رو شکل میدن و متاسفانه عده ای وطن فروش رذل هم از اون حمایت میکنن.
    • arman IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      اینقدر که از پانترکیسم صحبت میشود چرا از پانفارسیسم مطلبی گفته نمیشود که اتحاد ایران را نشانه رفته است
    • ناشناس IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      اگه پان فارس ها و ایرانشهری ها بی عدالتی تعبیض نبود پان تورک هم تشکیل نمی شد عوض شرم کردن طلب کار هستید توهین های قومیتی می کنید انتظار دارید از تون تشکر کنیم
    • پان فارس متوهم IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      شما پان فارس ها انتظار دارید عرب تورک کورد لر و...زبان فرهنگ اصالت شان را رها کنند فارس بشوند خودتون باشید قبول می کنید به زبان دیگه ای حرف بزنید فرهنگ و اصالت تان را رها کنید ؟
    • پان فارس قاتل IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      تا زمان قاجار تجزیه طلب نداشتیم از زمانی که حکومت افتاد دست پان فارس ها تجزیه طلب به وجود امد دلیلش هم بی عدالتی های پان فارس هست
    • وطنم پاره تنم US ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      فارس کرد لر ترک و.. نداریم. همه ایرانی هستیم..
    • منطق‌اس‌دق‌لالی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      پان تورک یک نوع گارد دفاعی در برابر اصلاحات شورویه سابی هست که توسط عده‌ای افسران ارتش عثمانی در منطقه ادربایجان شکل گرفت اینکه می‌گی اگه پان‌فارس نبود پان تورکی هم وجود نداشت مزخرف محض هست پدیده‌ای به نام پان‌فارس وجود نداره و پان‌تورک‌ها برای توجیه خودشون از این کلمه اسفاده می‌کنن.
    • حمید IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      ای کاش کمی تاریخ می خواندیم و جنایات عثمانی ها را در خطه آذر بایجان و غرب کشور را کمی لمس می کردیم تا چشم بسته هوادار دولتی بیگانه نباشیم.
    • پان فارس قاتل IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      رشته تحصیلی من تاریخ هست جنگ عثمانی و صفویه رو شاه اسماعیل شروع کرد شاه اسماعیل افکار افراطی شیعه گری داشت بارها عثمانی هشدار داد تا جنگ نکنند . الان بحث عثمانی نیست بحث بی عدالتی و جنایات شماست روس ها و ارمنی ها هم به ایران حمله کردن قتل عام کردن الان برای چی دوست شما هستند
    • یک هموطن IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      با عرض سلام خدمت هموطنان عزیزم از گوشه و کنار ایران با هر قومیت و گویش و زبانی. خدمت هموطنان آذری عزیزم عرض کنم که دوستان من هم جزو یک قومیت هستم.اول از همه در پاسخ به اون دوستمون که گفته بود فارس ها دنبال این هستن که هویت اقوام رو نابود کنن من بگم که برادر من کی از ما خواسته یا تونسته که هویت ما ، زبان ما ، پوشش ما و فرهنگمون رو تغییر بدیم؟ جواب هیچکس.شما میگین که هر کسی باید به زبان خودش صحبت کنه و نباید به زبان رسمی کشور که امکان ارتباط بین من بختیاری و شمای آذری رو فراهم میکنه صحبت کنه. آیا واقعا به نظر شما این امکان وجود داره که در کشور عزیزم ایران که رنگین کمان اقوام هست با زبان های گوناگون چند زبان رسمی وجود داشته باشه؟ در جواب به اون یکی دوستمون که فرموده بود که جریان تجزیه طلبی پس از فروپاشی دوران قاجار و به دست رسیدن حکومت توسط پهلوی به وجود اومد؛ دوست من یا شما تاریخ نمیخونی یا از حقیقت تاریخ بی‌خبری.برادر من جریان تجزیه طلبی که در شمال غرب ایران به وجود آمد در اثر تحرکات شوروی و اشغال عمدی خاک توسط شوروی و به قصد ایجادیک دست نشانده شوروی و در نهایت ضمیمه به شوروی بود.
    • یک هموطن IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      در ادامه مطلبم خدمتتون بگم که عزیزانی که از تبعیض علیه آذربایجان عزیز ایران صحبت میکنن . دوستان ولله قسم امکانات و رفاهی که در مناطق شمال غرب و آذری نشین ایران هست اکثریت مردم ایران حتی رنگشو ندیدن و توی خواب دنبال این امکانات برای شهر و استان خودشونن. من دانشجوی تبریز بودم و دارم این حرفا رو میزنم.عزیزان خدا شاهده تبعیضی نیست. این توهم ماست که همچین فکری میکنیم. مگر نه اینکه بالاترین مقام مملکت هم آذری زبان هست. علاوه بر این یک سر به تهران بزنید. اکثر مقامات آذری هستن.پس تو را به خدا دم از تبعیض نزنید. یه کم سرتونو پایین بگیرین و بقیه هموطنانتونو ببینین.هموطنان بلوچ رو ببینید که از کم ترین امکانات زندگی نه رفاهی محرومند و سیلی از بی عدالتی ها گریبانگیر اونهاست.ما هموطنان خوزستانی‌ها رو هم ببینین که دیگه حتی نفس کشیدن هم برامون تلخ شده. با این همه منابع اکثریتمون حتی از کوچکترین لوازم لازمه زندگی بی بهره ایم.فریاد هم میزنیم جوابمون تفنگه. از درد شما باخبرم که عده ای نااهل به قومیت آذری و چه بسا سایر اقوام توهین میکنن اما میخواین با یه برخورد یا با یه حرف هموطنانتون رو قضاوت کنین.
  • دکتر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    آقای شکوری چرا ماله کشی میکنی؟ بکار بردن چنین الفاظی از سوی ورزشکاری که ادعای حرفه ای بودن داره به هیچ وجه قابل دفاع نیست ، مردم غیور أذربایجان و شهر تبریز این توهین وحشتناک رو هیچ وقت فراموش نخواهند کرد .
    • محمد دادادش US ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      در غیرت مردم شریف آذربایجان شکی نیست ، ولی بردار من اگر یکی از اول بازی بهت توهین کنه و بی ادبی کنه چه واکنشی داری؟ بلاخره بازیکن هم انسان است و آستانه تحمل دارد . خدایی خودتون هم خوب می دانید کار توپ جمع کن برنامه ریزی شده و از قبل هماهنگ شده بوده که فیلم برداری کردن و تو فضای مجازی گذاشتن . برید اصل ماجرا را پیگیری کنید که چرا این اتفاق افتاده .
  • جک تری دی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    اخه کیسه کشها چرا خودتون رو جر میدین چرا نمیان تو زمین حق خودتون رو بگیرید مافیا تو اصفهان که هفت نفر تو افسایده گل زده میشه پرچم رو میاره پایین مافیا اونجاس که نارنجک میزنن که تیم به هم بریزه .. پارسال همین دارودسته زنوزی خودشون رو کشتن که ای کروناس بعد قهرمانی جشن چندهزاری نفری گرفتن تو جام حذفی .. بدبختی فوتبال اونجاس که حداقل دویست میلیارد تو اسیا درامد داشتیم اما تیم کیسه قرارداد 14 میلیاردی میبنده بقول شوالیه بزرگ فتل فتوشاپ 1000 میلیارد پول اومده تو باشگاه کیسه .. و حی گفتن ثبات شش تا بازیکن فیکس ما رفت بازهم صدر موندیم خجالت بخدا واژ خوبیه
    • امیر شکوهی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      تو زمین که یه هفته نمیشه سوووراخ شدی لنگی...... حااااااالت خوووووووبه؟!!!
  • احسان IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    در جواب ناشناس ببند حلقو
    • ناشناس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      در جواب احسان شما کوچک تر از ان هستید که جلوی صدای عدالت خواهی ما رو بگیرید
  • حسن US ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    جناب دکتورقلابی بالاخره قبول کردید که دولتی هستید
    • mohsen IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      دولتی هستیم ولی حکومتی نیستیم یادگار امام اس دقلال حکومتی
  • ایرانی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    دولتی رو خوب اومدی
  • اسطوره IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    درجواب ایرانی وحسن یه سری آدمهای بیسواد وبدون اطلاعات میآن اظهارنظرمیکنند آدم تعجب میکنه دولتی بودن تیم کیسه هم دولتیه چون این دوتاتیم مال وزرات ورزش وجوانانه به خاطرهمین اقای شکوری عنوان کردنددولتی متاسفم اگه کری بلدنیستین اطلاعات ندارین نظرندین نفرمایید
    • ناشناس IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      وزارت ورزش دو تیم داره مگه هم زمان مالک دو تیم در لیگ خلاف قانون نیست فدراسیون کمیته انضباطی داوران و..زیر مجموعه وزارت ورزش هستند یعنی زیر مجموعه مالک استقلال و پرسپولیس این بزرگ ترین تخلف تاریخ فوتبال است خواستم بگم چرا مراجع قانونی فوتبال دخالت نمی کنند بعد فهمیدم کمیته اخلاق و مراجع قانونی فوتبال هم زیر مجموعه مالک استقلال و پرسپولیس است
  • حمیدعشق۶ IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    بابا ما قهرمانیم حالا خودتون رو بکشيد
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    کار لک غلط اندر غلط حتی با تحریک اون توپ جمع کن ناسالم وسناریوی کثیف ، اما آقایان به اصطلاح باشرف که دم از آذربایجان وشهید ومردم و قومیت می‌زنید، وقتی یارو پرچم یه کشور دیگه رو توی صفحه اش میزنه یعنی ایران رو قبول نداره و شما غلط میکنید که اونو به عنوان توپ جمع کن میارید. راستی زمانی که هشتاد هزار نفر شعار جدایی طلبی سر می‌دادند غیرتتون کجا بود که حالا با غیرت شدید . # کمی شرافت
  • گرگانی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    اذری های عزیز بخصوص تبریزی ها عادت ذارن هنیشه جنکای قومیتی راه بندازن من خودم شمالی ام هنیشه دوست داشتم اذری ها رو ولی از کسانی که جنکای قومیتی راه میندازن بیزارم و تو این سالیان تبریزی ها خیلی درگیر قومیت گرایی هستن
    • پان فارس قاتل IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      اولا ما تورک هستیم ملتی به نام اذری نمی شناسیم دوما جنگ قومیتی رو پان فارس ها و ایرانشهری ها شروع کردن هر موقع شما فارس ها حاضر شدید به زبان دیگه حرف بزنید فرهنگ و اصالتان رو رها کنید ماهم همین کار رو می کنیم
    • گرگانی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      حرفایی که شما میزدین توجیه ای واسه این همه قومیت گرایی نیس ادعای فرهنگ و ادب شما تبریزی ها نکنین هیچ کسی محبورتون نمیکنه به زبان خودتون صحبت نکنین مگه الان کسی مجبورت کرده فارسی حرف بزنی واسه اینکه من زبان تو بفهمم خودت داری فارسی صحبت میکنی ناراحتی حرف نزن
    • گرگانی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      من حتی سالی یه بار به قومیت ام حتی فک نمیکنم قومیت گرایی کار بسیار زشتی هست شما هستین شب روز درگیر قومیت تون هستین تو این مملکت مردم جان میکنن واسه یه لقمه نون شب زن و بچشون گرسنه نباشه شما نمیدونم فاکتور چیه .هنیشه توجیه واسه قومیت گرایی هست .نژاد پرست نژاد پرسته توجیه نداره دیگه .توی بدنه همین حکومت خیلیا ترک هستن و این دولت یا حکومت واسه قومیت خاصی نیس ترکها بیشترین سهم و دارن توی این اداره مملکت ولی تعداد کنی طرز فکر شما رو دارن .واسه اینکه به خواسته ها برسی برو آذربایجان یا ترکیه زندگی کن اینقدرهن نژاد پرستی نکنین
    • پان فارس قاتل US ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      پان فارس ها توهین های قومیتی می کنند بافت جمعیتی رو تغییر میدن هر کی حقش رو بخواد می کشند بعد به ما میگی نژادپرست مگه ایران ارث پدر پان فارس هاست که میگی بریم ترکیه یا اذربایجان ما حق مون رو میخواهیم جایی هم نمیریم هندو زاده های مهاجر فارس برن هندوستان
    • در جواب پان فارس IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      چی میگی برا خودت؟کسی مجبورت نکرده فارسی حرف بزنی درضمن. توپ جم کن بیخود می‌کنه پشت دروازه با دروازه بان کل کل کنه رو اعصابش راه بره
  • شیشعلی US ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    تیم های تبریزی که نماینده استان خود هستند نباید جلو لنگ ۵گل بخورندخود لنگ ۵گل از الغرافه خورده شما آبروی فوتبال استان را حفظ کنید تراکتوری ها لطفا با امتیاز به تبریز قهرمان برگردید
  • آیهان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    بازشکوری داره داره علیه توپ جمع کن بیچاره تهمت های سیاسی پیش می کشه تا به اهداف منحوسش برسه.ترک های باغیرت جواب دندان شکنی به این ها بدهیم. تورک غیرتین آتماز
  • فکری IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    راست میگه الویت گل زده شده تیم لنگ تو همین بازیه برید ببنید چه طوری گل زده شده چرا سه با یکن اصلی کنار گذاشته شد تو لیگ دو تبانی سری گفتن ولی این بازی نه
  • Faryad IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    درود ... زنده باد نژاد ، قوم و تمام ایلات تورک ...با افتخار تورکم ، با افتخار قشقایی هستم و زاده ی مردان و زنان شکننده گردن استعمار بریتانیا و پرتغال و هند هستم و هستیم!!! تجزیه طلب نبودیم و نیستیم چراکه هیچ سری بدنشو قطع نمیکنه .. تورک زبان نیستیم و تورک هستیم و ساکن بخش وسیعی از آسیا و اروپا ... لطفاً با احترام صحبت کنید !!! بدرود
  • Faryad IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    درود ... زنده باد نژاد ، قوم و تمام ایلات تورک ...با افتخار تورکم ، با افتخار قشقایی هستم و زاده ی مردان و زنان شکننده گردن استعمار بریتانیا و پرتغال و هند هستم و هستیم!!! تجزیه طلب نبودیم و نیستیم چراکه هیچ سری بدنشو قطع نمیکنه .. تورک زبان نیستیم و تورک هستیم و ساکن بخش وسیعی از آسیا و اروپا ... لطفاً با احترام صحبت کنید !!! بدرود
  • یک هموطن IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    شک نکنید افرادی که به قومیت ها توهین می‌کنند ریشه در این مرز و بوم ندارن.هرگز بایه برخورد سطحی هموطنانتون رو قضاوت نکنین هرگز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی