واکنش پرسپولیسی‌ها به محرومیت حامد لک/ سرمربی و مهاجم استقلال هم محروم شوند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

درگیری هواداران پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی به اوج خود رسیده است و هواداران سرخ می‌گویند در صورت محرومیت حامد لک، فرهاد مجیدی و ارسلان مطهری هم باید محروم شوند.

حامد لک در جریان دیدار پرسپولیس و ماشین سازی با یکی از توپ‌جمع‌کن‌های این دیدار دچار درگیری لفظی شد که این قضیه شروع یک جنجال تازه در فوتبال ایران بود. بعد از اتمام دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی فیلمی از درگیری لک با توپ جمع کن منتشر شد که در آن گلر پرسپولیس حرف‌های زشتی به توپ‌جمع‌کن مذکور می‌زند. ۲۴ ساعت بعد از انتشار این فیلم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جلسه‌ای فوری به تخلف حامد لک رسیده خواهد کرد و به احتمال فراوان گلر شماره یک پرسپولیس با محرومیت مواجه خواهد شد. هواداران پرسپولیس هم که تیم‌شان برای فتح لیگ برتر دو دیدار بسیار حساس پیش رو دارد نگران محرومیت گلر تیمشان هستند و از همین رو به شدت علیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موضع گرفتند. آن‌ها معتقدند در موارد مشابه کمیته انضباطی هیچ واکنشی نشان نداده است و محرومیتی شامل مربیان و بازیکنان سایر تیم‌ها نشده است. اما برای اینکه متوجه شوید پرسپولیسی‌ها دقیقاً به چه مواردی معترض هستند این گزارش را تا انتها بخوانید. لازم به ذکر است هواداران استقلال هم نسبت به بعضی موارد معترض هستند که به آن می‌پردازیم.

تشکیل جلسه در روزهای تعطیل

یکی از مواردی که هواداران و البته خود باشگاه پرسپولیس به آن معترض بودند در روزهایی که تهران به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است کمیته انضباطی از لک درخواست کرده مستندات و توضیحات خود را ارائه کند که این موضوع کار را برای تیم حقوقی پرسپولیس سخت خواهد کرد.

درگیری بازیکنان استقلال در فرودگاه

یکی از مواردی که طی چند وقت اخیر پرسپولیسی‌ها خیلی نسبت به آن معترض بودند مربوط به درگیری چند بازیکن استقلال در فرودگاه و کتک‌کاری با چند هوادار استقلالی بود. این اتفاق سال گذشته و بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی رخ داد ولی هیچ محرومیتی برای بازیکنان استقلال در نظر گرفته نشد. گفتنی است پرسپولیسی‌ها این حرکت را مشابه درگیری محمدرضا خانزاده با یک هوادار پرسپولیس می‌دانند که مدافع سابق سرخ‌پوشان به خاطر آن درگیری چند ماه محروم شد.

اتفاقات بعد از دربی جام حذفی

استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. بعد از این مسابقه چند بازیکن استقلال از جمله ارسلان مطهری در فضای مجازی پرسپولیسی‌هایی مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر را مسخره کردند که همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس از باشگاه استقلال و مهاجم این تیم شکایت کند. شکایتی که هنوز پاسخ آن از سوی کمیته انضباطی اعلام نشده است.

درگیری وریا با مامور

در نیم فصل اول امسال و بعد از تساوی استقلال و مس رفسنجان، وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها که به شدت از نتیجه بدست آمده ناراحت بود با یکی از ماموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد ولی خبری از محرومیت برای مدافع محبوب استقلال نبود. این درحالی بود که چند فصل قبل علیرضا بیرانوند بعد از یکی از بازی‌های پرسپولیس با مامور حاضر در ورزشگاه درگیر شد و کمیته انضباطی علیرضا را به ۳ جلسه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

حرف‌های مجیدی علیه داوران

فرهاد مجیدی در چند کنفرانس خبری خود به شدت علیه داوری در لیگ برتر صحبت کرد. سرمربی استقلال که بسیار عصبانی بود اعلام کرد اشتباهات داوری بر علیه تیمش عمدی است. این درحالی بود که فصل گذشته گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به دلیل همین صحبت‌ها یک جلسه محروم شد.

حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان

جنجالی‌ترین اتفاق لیگ بیستم در اصفهان رقم خورد. قبل از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن چند موتور سوار با نارنجک به اتوبوس حامل اعضای پرسپولیس حمله کردند که اگر مهارت راننده نبود اتفاق تلخی رخ می‌داد. با این حال پرسپولیسی‌ها مدعی شدند کمیته انضباطی در حکمی عجیب دو نفر از خاطیان را از ورود به ورزشگاه محروم کرد در حالی که بازی‌ها به خاطر کرونا کلا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

از آنطرف استقلالی‌ها بعد از ویدئو منتشر شده از درگیری لفظی محمدحسین کنعانی‌زادگان یک هوادار استقلال مدعی هستند مدافع پرسپولیس به استقلالی‌ها توهین کرده و باید با محرومیت مواجه می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد و کنعانی‌زادگان بدون مشکل برای پرسپولیس به میدان می‌رود. آن‌ها همچنین معتقدند حامد لک به خاطر رفتارش با توپ‌جمع‌کن باید با محرومیتی سنگین مواجه شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    چرا زدن نارنجک به اتوبوس پرسپولیس پیگیری نشدچرا به کتک کاری های بازیکنان استقلال رسیدگی نمی شود .‌چرا به دوپینگ و زدن جک دی تری بازیکنان استقلال در دربی رسیدگی نمی شود
    • پویا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      توهین به وزیر و معاون وزیر رو فراموش کردین در رزومه درخشان مجیدی بنویسین
    • ایمان NL ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      لنگی درگیری استقلال در فرودگاه را با عربده کشی های لنگ در زمین مقایسه میکنی؟ مگوایر در یونان بخاطر درگیری ممکن بود بره زندان ولی فدراسیون لیگ برتر جریمه اش کرد؟ درباره فرودگاه هم جالبه بدونی خانزاده بازیکن تراکتور گفته: همراه با لیدرها و مسئولان استقلال زودتر از تیم استقال رسید فرودگاه مهرآباد و همین آدما(مخصوصا اون لباس سفیده) بهش حمله کردن که با دخالت لیدرهای استقلال ماجرا ختم به خیر شده! حالا برات جالب نیست چجوری طرفدارنماها کاری به سعادتمند نداشتن؟ مسئولان ولیدرهای استقلال میدونستن که طرفدارنماها میخوان چکار کنن ولی هیچ اقدامی نکردن؟ مسئولان فرودگاه مهرآباد چرا کاری نکردن؟ اگه یادت باشه کارمند همین فرودگاه به دیاباته پشت پا انداخت!
    • کارن IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      الکی خودتونو خسته نکنید لک محروم نخواهد شد چون این دو بازی آخر بازیای مهمی هستن و امکان محرومیت نیست بخوانم محروم کنن میذارن ی بازی تشریفاتی مث بازی با ماشین ک آقای گل محمدی باید برا دربی محروم میشد ولی بازی با ماشین محروم شد :)))) ب همین راحتی ب همین خوشمزگی ....
  • بهروز نبوی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    محمود فکری بخاطر بیان حرف زشت به نوع بازی فولاد ..یک جلسه محروم شد اینو برای لنگی های میگم که میگن کمیته انظباطی نمونه های مشابه جریمه نکرده..در ضمن فکری به نوع بازی فولاد توهین کرد نه به شخص ولی لک به یک پسر بچه سیزده ساله فوش جنسی داده...در ضمن هنوز ما طرفدارای استقلال منتظر محرومیت کنعانی هستیم که به سی میلیون استقلالی فوش مادر داد
    • حمیدرضا IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      بهروز عزیز پسرجان فکری ۳ هفته بعد محروم شد نه ۴۸ ساعته .انشاا... یکم بزرگتر میشی و میفهمی انسان بودن و هواداری با نوشتن نظرات بی منطق در فضای مجازی خیلی فرق داره
    • ایوبی US ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      نبوی جان ، کودک معصوم 13 سالهء مورد اشارهء شما چندان آفتاب مهتاب ندیده و عفیف نیست.این کودک مجرم در اینستاگرام خود کل هواداران پرسپولیس و خصوصاً لک را مورد رکیک ترین ناسزا های ناموسی قرار داده.و به همین دلیل پس از لو رفتن بسرعت صفحهء اینستاگرام خود را مسدود نمود.البته زمانی که مسئول لیگ نارنجک اندازان به اتوبوس پرسپولیس را کودکانی 34 ساله و فریب خورده اعلام میکنند و برای فرار از عقوبت آن خبیثان بد نیت را کودک عنوان میکنند از شما چه توقعی میتوان داشت؟
    • غلام سلمانی پور RO ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      مگرلک،یک لرنیست ؟پس چگونه میتونه توهین قومیتی بکنه؟
    • ناشناس IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      اولا هنوزثابت نشده حامدلک ل دلیل توهین کرده باشه حتما آن توپ جمع کن ازقبل چون هوادار کیسه بوده برنامه ریزی شده که چنان به لک توهین کنه وفقط فیلم ازجوابیه لک بگیره الاستقلال چنان سوخته ام که دست به هرکاری میزنند بعدشم اگه عدالت بودمیایچ بخاطدوپینگ بایدمحروم میشدنه که بفرستنش خارج وفرمالیده بشه
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    تاجایی که من میدونم "بیشعور" یک فحش است.مخصوصا اگر مخاطب یه مقام مسوول دولتی باشه، یک فحش بد هستش که البته ظاهرا بعد از درفشانی آقای محمود فکری قبح خود را از دست داده‌است.
  • جک تری دی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خودتون دلایل رو واضح اوردین ایا یک دونه دروغ توش هست نه... ولی کلا در کمیته انظباطی گل گرفته شده مگر زمانی برعلیه پرسپولیس باشه
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    آره مخصوصا اینکه همیشه یه پای دعواهای لیگ تیم پیروزیه.
  • عشق زرد طلایی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    لنگ رو منحل کنید تا عدالت برقرار بشه.
    • سرخ ترین سرخ IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      خخخخخخخخ چقد سوزش داری دیگه از بس بی عرضه هستن نمیتونن جلو پرسپولیس کبیر بگیرن میخوان منحل بشه خخخخخ
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    بابا مسعود اجازه نمیده تیم لوس و بهانه گیرش محروم بشه و جالبه با همه حمایت های بابامسعود و قراردادهای نجومی بازهم یک دهه در حسرت جام هستند و فقط برای سلامتی ورزش میکنند!
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    قانون فقط برا پرسپولیس وپرسپولیسیها اجرا میشه .کیسه وکیسه تنان هرکاری هم بکنند قانونی درکار نیست.فقط به این دلیل که پرسپولیس دو تا بازی با گلات فاصله داره وکیسه یک دهه ست رنگ جام وقهرمانی رو ندیده!یجورایی فدراسیون فوتبال میخاد کیسه تنان رنج مضاعف متحمل نشن.اما قانون برای همه باید یکسان باشه نه که یه تیم مثل کیسه فقط به این عنوان که بی لیاقت وبی عرضه بوده ونتونسته همپای سرورش افتخار بدست بیاره باید از مجازات تخلف هاش به لطف فدراسیون در امان باشه!و در عوض پرسپولیس که مایه ی افتخار ایران در اسیا وجهانه باید مجازات کارهای نکرده رو هم متحمل بشه!
    • الف US ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      آخه تیمی که بهش افتخار میکنین عرضه قهرمانی تو آسیا در استادیوم آزادی جلوی ۱۰۰هزار لنگی را نداشته تازه اونم ۹۰دقیقه بدون ایجاد حتی یه موقعیت تازه با اون همه حمایت وزیر و وکیل و هیات دولت فدراسیون و .... اگه یه کم واقع بین باشین میفهمین که خدا جای حق نشسته بخاطراین همه ناعدالتی هستش که لنگ هیچ افتخار بین المللی نداره و مل افتخارش قهرمانی یک دقیقه ای تو آسیاست که اونم عرضه حفظش را ندلشت
    • در جواب به الف DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      اگه سواد داشتی می دونستی که پرسپولیس یه مقام قهرمانی جام در جام اسیا داره.ولی از افراد بی سواد امثال تو چیزی انتظار نمیره.
  • شیرازی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    ب نظرم این گزارش خوید بیانگر تمام اتفاقات موجوده و ب طور واضح نشون میده قانون برا کیسه کشا اصلا رعایت نمیشه هرکاری دلشون میخواد انجام میدن اما دریغ از ی تذکر از کمیته انظباطی . تا وقتی جاودانی کیسه کشه اعظم تو این کمیته حضور داره هیچوقت عدالت رعایت نمیشه
  • کیسه سوز IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    از کمیته انزوایی و فدراسیون دلال حتما مطمئن باشید اول لک محروم میشه بعد که فینال جام حذفی برگزار شد اگر رسیدگی بشه به دیگر امورات پرداخته خواهدشد.کسی که مجری تلوزیونه و رنگی هم هست چطور عضو کمیته انزوایی شده کجا این شده حقوق دان خدا میدونه هواداران پرسپولیس فردا جلو فدراسیون بیاین اعتصاب و تجمع تا پایانی باشه بر بی عدالتی این فدراسیون کثیف خادمک
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    به همه این موارد باید رسیدگی بشه
  • محمدطاها IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    مکتب شارلاتان ها..الهه وقاحت هست این تیم!!دیگه این حرفا و این داستان ها خیلی لوث و تکراری شده همه میدونن چه خبره..هر وقت به شادی تحریک‌کننده‌ آل کثیر در دربی قبل که تبرئه شد وحمله و هل دادن داور توسط گل محمدی و فحاشی ناموسی کنعانی به هواداران استقلال و بکار بردن الفاظ زشت و زننده لک به توپ جمع کن بازی به موقع برخورد شد با بازیکنان استقلال هم برخورد میشود..
    • ایوبی US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      بله همه میدونیم چه خبره.خبر اینه که بد دهان ترین بازیکن فوتبال سیاوش یزدانی است که تا کنون از تیغ بابا کمیتهء بی انضباطی و بابا کمیتهء بی اخلاقی و بابا گندهء استینافی شایستهء کلماتی است که به باشگاه رقیب نسبت دادید.راستی که بقول شما وقاحت و بداخلاقی و نیرنگ بازی شما حد و مرزی ندارد
    • شاپور IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      هر کاری کنین پرسپولیس قهرمانه .در ضمن شما که با دو باخت ما هم نمیتونین قهرمان بشید .پس بشینید سر جاتون کیسه کشای احمق
    • محمدطاها IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      اوکی..اکنون آقای ایوبی شما این سوال من رو که فکر میکنم سوال افکار عمومی هم هست جواب بده لطفاً جواب منطقی بده تا قانع بشیم صد‌در صد من دیگه سکوت میکنم سوالم اینکه چرا حکم محرومیت گل محمدی پس از سه هفته اعلام شد اونم درست برای بازی با ماشین سازی که سقوطش از پیش قطعی شده بود در صورتی که حکم گردان و فکری زیر 24 ساعت صادر شد؟! بعدشم چرا سه هفته از فحاشی آشکار و ناموسی کنعانی به هواداران استقلال میگذره هنوز که هنوز است کمیته اخلاق جرات رسیدگی به این پرونده را ندارد؟!؟!
    • ایوبی US ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      آقای محمدطاهای عزیز،شما از من سوالی میکنید که میدانید برای آن پاسخی ندارم.اینکه چرا محرومیت یحیی با تاخیر اعلام شده میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما اینکه شما این مورد را مبنای عملکرد کمیته های قضایی قرار میدهید با شما موافق نیستم.از کلیپ کنعانی صحبت میکنید باید بگویم سه مورد سانسور نشدهء این کلیپ را یافتم ولی جز چند کلمهء مفهوم که نه ناسزا بود و نه فحاشی چیزی نشنیدم. حال شما یک سیل از عملکرد رنگی این دو کمیته را گذاشته با مبنا قرار دادن این دو مورد نتیجه میگیرید که عملکرد کمیته های قضایی به نفع پرسپولیس است؟! نکند که در ادامه رضا جاودانی را هم پرسپولیسی اعلام کنید؟! نکند که محمد میر و درخشنده و واعظی را هم پرسپولیسی بنامید.و چرا از شما سکوت بخواهم؟!دیرگاهیست پیام های شما را میخوانم و شاهد آنکه در بسیاری در پایان پیام از کلمهء "والا" استفاده میکنید،و امیدوارم همچنان از تیم محبوبت هواداری کنی و این دقیقاً کاریست که خودم میکنم و اگر نه مشکل شخصی با شما و یا دیگر هواداران استقلال ندارم
    • ایوبی US ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      آقای محمدطاها جان،یک نکتهء دیگر که لازم دیدم عرض کنم اینکه اکنون که بازی با ماشین با نتیجهء عجیب به نفع پرسپولیس پایان یافته شما ماشین را بدون انگیزه و رفتار کمیته را مهندسی میدانید اما،تا پیش از این بازی هواداران پرسپولیس این بازی را خطرناکترین بازی میان سه بازی باقیمانده میدانستند و حتی خود اکبرپور نیز بر اینکه رقبای پرسپولیس از ماشین سازی توقع امتیازگیری در میدان تبریز داشته اند را مورد تاکید قرار داده از آن بعنوان فشار روانی بر بازیکنانش نام برد.پس اگر چنانچه رقبا و حتی پرسپولیسی ها با توجه به غول کشی های ماشین سازی خصوصاً در تبریز چنین گمانی داشته اند،قضاتِ کمیتهء انضباطی نیز میتوانسته اند با چنین گمانی یحیی را در این بازی از نیمکت پرسپولیس جدا کرده باشند و نمیتوان با قطعیت نظر داد این رفتار کمیته جهت منافع پرسپولیس صورت گرفته باشد. دوست گرامی همهء این گمان ها را بنا بر سوال شما شمردم اما خود در مورد عملکرد ضدپرسپولیسیِ کمیته های قضایی تردید ندارم و در آینده این حقایق روشن خواهد شد همانگونه که با نشستن فتحی(رئیس کمیتهء انضباطیِ قلع و قمع پرسپولیس) بر کرسی مدیریت استقلال روشن گردید
  • هوچیگرای سرخ IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    مگه انتظار دیگه ای از هوچیگرای لنگی داشتین مگه تو این پنج سال فک میکنی چجوری همه جام ها رو تیمی گرفته که تو ۱۶ سال قبل فقط دوتا جام گرفته بود
  • تاج با اصالت IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    علیرغم بسیج شدن خبرناهاران و رسانه ها برای کم رنگ کردن حرکت زشت لک باز هم هرگز نمیشود از کنار این موضوع به راحتی گذشت من در عجبم چطور میخوان این موضوع رو لاپوشانی کنند و با قیاس مع الفارق با جریانات دیگه جلوی محروم شدن این انگل گرفته بشه ، محروم نشدن دائمی لک مساویست با تن دادن به خفت و خواری و زیر سوال رفتن غیرت و شرف و آبرو ! اگه محرومیتش باعث بشه که صدسال هم تیم مورد مظرتون جام نگیره باز هم بایستی محروم بشه چون ناموس و شرف و آبرو مافوق جام گرفتن و قهرمانیست !
  • الکیسه سعودی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    اینا همش با برنامه هست یک نفر رو با دوربین میفرستن پشت دروازه برا تحریک کردن و واکنش نشان دادن که فیلم بگیرن که اینکار فقط از مثلث تاس برمیاد که کاری بس ناجوانمردانه هست در آستانه قهرمانی یک تیم ولی تیر همشون به به سنگ میخوره
  • حامد IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    کیسه کشا کدوم افتخار؟چهل سال پیش دوتا چهارجانبه بردید هی میگیدآسیا آسیاجمع کنید کاس کوزه تونو ما چهارتا فینال آسیایی رفتیم ویک بارهم قهرمان جام درجام شدیم تازه دوبارش فینال واقعی رفتیم نه شماکه قهرمانی دسته سومی رو هم براخودتون افتخار میدونید.لال شید بی خاصیتا
  • محمد فارغی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    همه ایران می‌دانند که برای پرسپولیس داوران چقدر کمک کردند که الان صدر جدول است که واقعاً جایگاه اصلی این تیم اینجا هرگز نیست کجایی دنیا یک وزیر علنی آز پیروزی حمایت آشکار می‌کند کجایی دنیا از بیت المال مردم یک دزد به پیروزی کمک می‌کند بهترین بازیکن وبا هر برد بهترین جایزه میدن به بازیکنان در کل فصل وغیره بعد اون نفر با مدیر عامل وبقیه قوه قضاییه میگیرد و راهی زندان می‌شود پیروزی اینطوری جام گرفته دوستان
    • ایوبی US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      همهء ایران میدونند که لیگ بیستم پرسپولیس کشون بود.همهء ایران میدونند فرشاد احمدزاده که از پرسپولیس رفت دیگه محروم نشد.همهء ایران میدونند پرسپولیس حتی در یک بازی از فصل جاری با ترکیب کامل قدم به میدان نگذاشت.همهء ایران میدونند که هوادارای استقلال هوچیگر و پر ادعا تشریف دارند.خلاف حقیقت بدون سند میفرمایید همهء مردم کشور را هم مصادره میکنید!در انتهی همهء ایران میدونند که مجیدی ارز نیمایی برد پولشویی کرد برگردوند ایران خرج استقلال کرد بعدم گفت دوستام کمک کردند
  • ک IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    پرسپولیس ❤عشق است دست به دست هم دادن یه جوری پرسپولیس ❤قهرمان نشود ولی با اتحاد و همدلی انشاالله قهرمان میشود و بعضی ها تا قیامت بسوزن
  • منم IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خنده داره لنگیا دنبال محرومیت تاج هستند تا سپاهان مقابل تاج برنده بشه وقهرمان بشه
    • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      جناب منم، پرسپولیسی ها برای قهرمانی هیچ چشم امیدی به رقبا بخصوص استقلال ندارند. اگر لایق بودیم میبریم و فهرمان می شویم و اگر نبودیم هم به رضای خدا راضی هستیم. ولی هوچیگری نمی کنیم.
    • ناشناس IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      پرسپولیس نیازی به برد و باخت یا محرومیت شما کیسه کشا یا اون شله‌زردا نداره قهرمانیش دست خودشه
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    سلام این جام ها میگیره تا شما بیشتر و بیشتر بسوزین انشاالله....چشاتون بترکه ....شما میدونید سوپر جام چه شکلیه...
  • لیلی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خب معلومه که وقتی حامد لک محروم بشه باید فرهاد مجیدی و ارسلان مطهری هم باید محروم بشن
  • ابرام سیبیل IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    لنگیا ، الکی هوچیگری نکنید و ناراحتم نباشید بازیکنان تیم خاص و حکومتی پیروزی هر فحشیم بدند محروم نمیشند چون روحانی و بابامسعود بشدت ازشون حمایت میکنند پس الکی جاروجنجال نکنید
    • mahan IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      فعلا معلومه کی هوچی‌گری میکنه معلومه وقتی یکی ده سال رنگ جام ندیده باید هم بسوزه و بهونه های الکی در بیاره من سه سوال از دوچرخه سواران دارم، آیا وزیر میاد تو زمین فوتبال بازی میکنه؟ بازیکنای پرسپولیس دوبار نایب قهرمان شدند گلات هم دارن می‌کنند اونوقت پول قرارداد های دوسال پیش رو نگرفتن بعد هی میگین وزیر بعضی ها وضعیت باشگاه رو درک می‌کنند و مبلغ قابل توجهی از قرارداد رو کاهش میدن بعضی ها هم فقط قرارداد های میلیاردی می‌بندند و تا قرون آخر میگیرن پس لطفا حرف از هوچی‌گری و وزیر و... نزنید شاید از پس تیمی که لوگوی تیمش چهارتا سوراخ باشه هوچی گری بر بیاد ولی از تیمی که لوگوی تیمش تخت جمشید و دو تا شیر و اصالت ایران باشه هوچی گری بر نمیاد
  • Omid US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    alean maeloum mishavad ke in aghayan dar komiteh enzabathy rangey hastand ke in karha ra anjam midahand, chera dar moredeh lack inghadr saree javab dadand va tozih khastand? chetour inhameh majidyha be Vazir, modiriat, va hameh tohmat va tohin kardand hich kasy kary anjam nadad, alean mifahmid ke key teameh khase hast ya nist, shoma alean nagah konid hamin modirameleh Esteghlal va moeavenash dar komiteh enzebathy va akhlagh boudeand, Vookalayeh perspolis bayad koutah nayayand va az in aghayan shekayat konand
  • چرکوپولیس IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    مگه فیلما رو ندید داشت میگفت میزارم درت یا دیدید خودتونو به اون راه زدید کمی فکر کنید
  • سرخ جامه IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    پایین برین بالا برین با نصف تیم گلات میکنیم
  • محمود IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    اسم این کمیته انضباطیرو باید عوض کرد و گذاشت,کمیته جریمه کردن پرسپولیس و ماست مالی کردن افتضاحات دوستان.
  • گرگانی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    بزار محروم کنن بابا بازی قبلی با گاداهن دروازبان ما نقشی نداشت این بازی هم همینه
  • مص IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    کیسه کشا لطفا ساکت شما اول بعد ده سال اولین جامتون رو ببینین بعد حرف بزنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی