نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
وضعیت امروز استقلال تقصیر وزیر است/ دوست داشتم محمود فکری سرمربی تیم شود
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: ۳ امتیاز خوبی گرفتیم که متاسفانه در جدول تاثیری برای ما ندارد، اما اینکه زنجیره‌ی بردها و روند شکست ناپذیری استقلال پاره نشد حائز اهمیت است.

ستار همدانی در خصوص برد استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ۳ امتیاز خوبی گرفتیم که متاسفانه در جدول تاثیری برای ما ندارد، اما اینکه زنجیره‌ی بردها و روند شکست ناپذیری استقلال پاره نشد حائز اهمیت است.

وی درباره تقابل محمود فکری با استقلال گفت: فکری یکی از مربیان زحمت کش است و در تیم‌های خود معمولا خوب نتیجه گرفته است. یکی از افرادی بودم که دوست داشتم او سرمربی استقلال شود، زیرا شناخت خوبی از این باشگاه دارد و سال‌ها کاپیتان استقلال بوده است. او در استقلال اشتباه محاسباتی داشت و ریشه مشکلات وی سوءمدیریت‌ها بود. تیم فکری در صدر بود، اما حاشیه سازی‌ها به او اجازه موفقیت نداد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: وزیر با انتصاب آدم‌های کوچک برای کارهای بزرگ استقلال را به این روز انداخت. باید فکر اساسی به حال وضعیت استقلال شود. در تیم استقلال بین بازیکن و مربی، بین مدیرعامل و مربی، بین هیئت مدیره و مدیرعامل و... اتحاد و ارتباط مناسب وجود نداشت. اکنون هم همین وضعیت را داریم.

همدانی در رابطه با تاثیر حواشی بر از دست رفتن قهرمانی برای استقلال عنوان کرد: حواشی صد درصد بر دوری استقلال از قهرمانی تاثیر دارد. چندین سال است این مشکلات بر آسمان استقلال سایه افکنده است. زمان استراماچونی تیم روان بازی می‌کرد و هواداران راضی بودند، اما نگذاشتند اثری از آن تیم بماند. حتی زمان شفر هم استقلال خوب بود، اما اجازه ندادند.

هافبک سابق استقلال در خصوص میدان دادن فرهاد مجیدی به جوانان عنوان کرد: راز موفقیت یک مجموعه همدلی، اتحاد و یکصدا بودن است. اگر در استقلال همدلی و رفاقت نبود بازیکنان نیمکت نشین با این کیفیت بازی نمی‌کردند. اتفاق خوبی است، اما باید به ثبات ترکیب هم توجه داشته باشیم.

پیشکسوت تبریزی فوتبال ایران در رابطه با سقوط ماشین سازی تبریز به لیگ یک گفت: حدودا ۴ سال پیش گفتم این تیم فقط به پول نیاز ندارد و ساختار مدیریتی مناسب و درست و مدیران متخصص و دلسوز می‌خواهد. تغییرات بسیار زیادی در هر دو تیم تبریز دیدیم و مربیان و بازیکنان زیادی جابجا شدند. مدیران مربوطه ثبات فکری و تفکر سازنده ندارند و امیدوارم فوتبال آذربایجان روزهای بهتری داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    هواداران الدوچرخه زمانی که سلطانی فر وزیر ورزش شده بود خوشحال ترین افراد روی زمین بودند و از آدم سلطانی فر بسیار خوشحال اون زمان به ما هواداران پرسپولیس می گفتن گودرزی رفته و دوران اوج الدوچرخه شروع شده و سلطانی فر فرد با عدالت و اون زمان به گودرزی می گفتن پرسپولیسی اما چرخه زمان جوری گشت که بعد از گذشت ۴ سال همان استقلالی ها به سلطانی فر می گویند پرسپولیسی. واقعا استقلالی ها چرا حرفی که زدند را تغییر می دهند . به گودرزی می گفتن پرسپولیسی به سلطانی فر هم می گویند پرسپولیسی . وزیر بعدی هم پرسپولیسی هست از نظر استقلالی .اگر سال دیگه باز پرسپولیس قهرمان بشود دیگر نمی دانم که استقلالی ها چه حرفی برای گفتن خواهند داشت
    • آبی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است این همه مشکلات تیم استقلال را ضعیف و تیم لنگ رابه هرنحو ممکن تقویت کرده خداوند متعال خواستارم دلشون بشکنه که دل هواداران را شکستند خداوند متعال حافظ جناب مجیدی و بازیکنان زحمتکش استقلال باشد
    • آبی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است این همه مشکلات تیم استقلال را ضعیف و تیم لنگ رابه هرنحو ممکن تقویت کرده خداوند متعال خواستارم دلشون بشکنه که دل هواداران را شکستند خداوند متعال حافظ جناب مجیدی و بازیکنان زحمتکش استقلال باشد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    نمونه ای از کمک داوران یار سیزدهم کیسه به کاج . هفته دوم گرفتن پنالتی اشتباه برای کیسه و گرفتن آفساید اشتباه به نفع کیسه و خراب کردن موقعیت تک به تک تیم فولاد توسط داور با گرفتن آفساید اشتباه . هفته سوم بازی کردن میلیچ دوپینگی و نگرفتن ۱ پنالتی برای ماشین سازی هفته سوم . هفته پنجم نگرفتن ۱ پنالتی برای صنعت نفت و آفساید گرفتن گل سالم نفت آبادان . نمونه های دیگری از کمک های یاران سیزدهم کیسه یعنی داوران به این تیم . نگرفتن ۱ پنالتی ذوب آهن و اخراج نکردن بازیکن کاج. نگرفتن ۲ پنالتی برای آلومینیم اراک در بازی مقابل کاج . اخراج نکردن عارف غلامی در دربی نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه ، نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر
  • ... IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    جناب همدانی الحمدلله که این وزیر هم به زودی میره ولی از خوشحالی مجموعه استقلال از انتصاب سلطانی فر چیزی نمیگذره. اتفاقانتایج شمااز دوره گودرزی به مراتب بهتره. هر کسی که وزیر بشه یادتون باشه که اون دوره که میثاق معمارزاده شیث رضایی محمدرضامامانی سامان آقازمانی و... پرسپولیس را تشکیل می‌دادند و تیم ملی اعزامی به جام جهانی برزیل منهای قوچان نژاد به‌علاوه مهدی رحمتی استقلال را تشکیل دهد و یار دوازدهم جک تری دی هم در خدمت باشد گذشته است.
  • علی IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    فدراسیون، وزیر،داوران، صدا و سیما و.... همه لنگیند. باز با این حال از استقلال باختند. لنگیای بی افتخار در آسیا در طول یک قرن.
  • ایران IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    وزیر ورزش عمدا باشگاه بزرگ وقدیمی استقلال را نابود میکندوهمه تیم‌های لیگ را ضعیف می‌کند تا پیروزی را قوی تر ببیند چرا توی آسیا هیچ وقت جام نیاورده اند همه تیم‌های لیگ می‌دانند که وزرا ودولت پشت این تیم، است
  • پرسپولیس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    میبینم شما هر سال تو اسیا بهترین هستید گردهی بالا نرفتید چه ربطی دارع چند ساله حداقل یه پا فینالیم فیلم از قهرمانیهاتون بزار ببینیم الان ۳۷سالمه اون موقع اصلا بابام به دنیا اومده بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی