نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
فسخ قرارداد در کار نیست، استقلالی‌ها دوست دارند بمانند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود مطرح شدن شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد ۱۲ بازیکن استقلال، یک منبع موثق به همکار ما گفت هیچ فسخ قراردادی در کار نیست و اکثر بازیکنان دوست دارند در استقلال بمانند.

بازیکنان استقلال در صورت دریافت مطالبات خود در این تیم می‌مانند و بسیاری از آنها حتی از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد خاصی ندارند. در خوشبینانه‌ترین حالت می‌توان گفت یکی دو استقلالی از تیم‌های داخلی پیشنهاداتی دارند که البته آن هم در حد حرف است.

نکته دیگر این که فرهاد مجیدی خواستار حفظ همه بازیکنان شده و در مصاحبه خود هم تاکید کرده بود که اگر به جز قایدی بازیکن دیگری از استقلال جدا شود، خودش هم می‌رود. البته شنیده‌های موثق ما حکایت از آن دارد که خود فرهاد هم دوست ندارد برود و بازیکنان استقلال ترجیح می‌دهند با دریافت پولشان باز هم در این تیم بمانند. البته آنها دوست دارند احمد مددی از استقلال جدا شود ولی نکته اینجاست که هر مدیری از استقلال رفته مدیریت قوی تر از او نیامده و بلافاصله توپ را به زمین مدیران قبلی انداخته است. هر چند که در ماجرای افزایش شدید قرارداد بازیکنان استقلال باید به مددی حق داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    کجا از اینجا بهتر ؟ بدون زحمتی از بیت المال می خورن و هوچیگری می کنند تا این بازیکنان هستند این تیم بدنهاد شادی نصیبش نمی شود
    • ایمان NL ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      شما مشغول خوردن باش :))) راستی دلالمحمدی و مسئولان لنگ گفته بودن استقلالیا قرارداد منتشر کنن ماهم منتشر میکنیم! هنوز رو حرفشون هستند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی