نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تیم ملی والیبال ایران - موسوی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طلسم شکست ناپذیری تیم ملی والیبال لهستان شکست آن هم در چه مسابقه‌ای؟ اولین بازی تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو.

تیم ملی والیبال ایران دقایقی پیش توانست تیم ملی والیبال لهستان را در اولین بازی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد تا ضمن کسب ۲ امتیاز ارزشمند از این بازی، جوابی قاطع به کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان بدهد. بازیکن حاشیه‌ساز تیم ملی لهستان پیش از این بازی گفته بود ایران را حریف به حساب نمی‌آوریم. او همیشه خوب می‌دانست از چه کلماتی استفاده کند تا دل مردم ایران را بکشند. یک بار فدراسیون جهانی والیبال برای رفتار و گفتار زشت این بازیکن بی‌ادب، او را ۶ جلسه محروم کرد؛ اما او دست بردار نیست و هر بار با جملاتی زشت، دل مردم ایران را می‌شکند. 

تیم ملی ایران که در المپیک ۲۰۱۶ ریو با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل لهستان شکست خورده بود و در لیگ ملتهای والیبال (دو ماه قبل) هم مقابل این تیم شکست ۳ بر صفر را تجربه کرده بود، دیروز در اولین بازی در المپیک توکیو توانست با نمایشی شجاعانه و برتر به پیروزی ۳ بر ۲ رسیده و ۲ امتیاز ارزشمند از لهستان بگیرد تا بعد از این کوبیاک در حرف زدن، ادب احتیاط بیشتری خرج کند. 

وقتی ست اول بازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود لهستان تمام شد، همه گفتند پیش‌بینی کوبیاک درست بوده و باز هم برتری ۳ بر صفر از آن لهستان خواهد شد؛ اما بازی از ست دوم چهره‌ای دیگر پیدا کرد. شاگردان آلکنو ست دوم و سوم را با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود کردند تا لهستان با بیدار شدن از خواب به بازی برگردد و ست چهارم را با همین نتیجه از آن خود کند. بازی به ست پنجم کشیده شد و دو تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند؛ اما آن تیمی که اضطراب پیدا کرده بود، لهستان بود که روی ۳ امتیاز این بازی حساب باز کرده بود ولی بازی را از دست رفته می‌دید. در نهایت تیم ملی والیبال ایران در ست پنجم با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ به برتری رسید تا پیروزی ۳ بر ۲ را از آن خود کرده و صاحب ۲ امتیاز از ۳ امتیاز این بازی شود. در پایان این بازی یک امتیاز هم به نام لهستان نوشته شد که توانست دو ست را به سود خود تمام کند. این برد، بخت تیم ما را برای صعود بسیار بالا برد. تیم ملی والیبال در دومین بازی خود در المپیک باید ساعت ۴:۳۰ فردا با ونزوئلا بازی کند که دیروز در ۳ ست پیاپی مقابل ژاپن شکست خورد.   

پس از دیدار بامداد فردا، تیم ملی والیبال ایران در گروه A بازیها باید به ترتیب مقابل کانادا، ایتالیا و ژاپن بازی کند. تیم ملی والیبال ایران برای صعود نیاز دارد ۳ دیدار از ۴ مسابقه خود را با برد تمام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کورش کبیر NL ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    خبر ورزشی عزیز لهستانی های قدر نشانس وقتی جنک جهانی دوم بود هیتلر به لهستان حمله کرد دسته جمعی از ورشور به ایران امدن با وجودی که ان زمان خود ایرانی ها شیریط اقتصادی خوبی نداشتند بهترین بداریی رو کردن و هنوز نوه و نتیجه های انها در ایران هستند و کابیتان کثبف لهستان مرتبه دوم هست حرف مفت زد و فرهنک غنی ایرانی تو سالن جواب داد این مرتبه تو بلاترین سطح ورزش جهان المبیک وقتی تو لیک جهانی ایران 13 شد کفتم برای شما مربی روس بهترین کران ترین مربی فعلی جهان روی سیاست تفکر ترکیب رو عوض میکرد من کارشناس ارشد تربیت بدنی هستم و ریس وبسیات کانون مجازی استقلال تهران خبر داشتم این مربی در جه سطحی هست شما خنده ایشان رو در لیک جهانی ندید ولی امروز غیر از شکست لهستان کثیف خنده زیبا سر مربی ایران رو دیدن خلیج تا ابد فارس در ضمن یک روکرد جهانی اولین مدال صلا ایران در روز دوم اولبین برد رشته ورزشی تیمی در روز اول خلیج تا ابد فارس ایرانی اریایی اول ایرانیم دوم ایرانیم سوم اریایی هستم عرب نمیرستم
    • arash061 IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      دوست عزیز لهستانی ها مقصدشون ایران نبود، بابد از ایران گذر میکردن واسه مقصد نهایی‌شون ولی خیلی هاشون تو ایران موندگار شدن، بعد چه ربطی به خلیج فارس داشت که چندبار تکرار کردی خنده دار بود واقعا، آریایی هستیم هممون ولی گفتنش زیر این خبر چی میگه کارشناس عزیز
  • آریا IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    کوبیاک خودت میدونی که به دست ایرانی ها بیوفتی زیر دست و پایشان له میشی و دهن گشادتو بیشتر از این باز نکن. دیدی که تیم ایران هم خودتو و هم تیم ملیتو به زباله دانی فرستاد. پس از این به بعد خفه شو و ایرانی دیدی قایم شو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی