نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پناهجویان المپیک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چیزی در حدود ۲۹ ورزشکار در قالب تیمی به نام پناهجویان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارند که ۵ نفر آن‌ها ایرانی هستند.

صبح امروز کیمیا علیزاده از تیم پناهجویان المپیک به مصاف ناهید کیانی رفت. ورزشکار تیم ملی کشورمان در این مبارزه شکست خورد اما کیمیا هم در ادامه کار طعم باخت را مقابل ورزشکار روس چشید.

شاید برای مخاطبان المپیک جالب باشد که چه تعداد ورزشکار پناهجو در المپیک ژاپن (در قالب همین تیمی که تعدادی هم ورزشکار ایرانی دارد) حضور دارند.

اینها اعضای تیم پناهندگان هستند که امسال در قالب تیمی مستقل در المپیک توکیو شرکت کرده‌اند:

ایران: ۵ ورزشکار

سوریه: ۹ ورزشکار

کنگو: ۲ ورزشکار

سودان جنوبی: ۴ ورزشکار

سودان: ۱ ورزشکار

ونزوئلا: ۱ ورزشکار

افغانستان: ۳ ورزشکار

اریتره: ۲ ورزشکار

کامرون: ۱ ورزشکار

عراق: ۱ ورزشکار

کیمیا علیزاده، برنده مدال برنز تکواندو با تیم ایران در المپیک ۲۰۱۶ (پناهنده در آلمان)، دینا پوریونس لنگرودی در تکواندو (پناهنده در هلند)، سعید فضل‌اولی در رشته قایقرانی (پناهنده در آلمان)، هامون درفشی‌پور در کاراته (پناهنده در کانادا) و جواد محجوب در رشته جودو (پناهنده در کانادا)، ورزشکاران ایرانی‌تبار در این تیم هستند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غریب اشنا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    با سلام باید دید چرا ورزشکاران ایران پناهنده میشوند بخاطر ماندن در کشور مورد علاقه زندگی کردن هست یا جایزه آنها داده نشده. یا نمک خوردن .نمکدان شکستن باید روی این پناهنده های ایران تحقیق شود علت اصلی چه اتفاق .هست رفتن را ترجیح میدهند با تشکر از خبر ورزشی
  • حسین ذبیحی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    کسانی که به اروپا وامریکا‌و...میروندیاباید‌دارای دانش‌وتحصیلات‌وتخصص لازم برای کاروزندگی باشندویا با پناهندگی که یکی ازشرایطش خیانت به‌کشورخودش ومردم‌وطنش‌هست برای هیچ‌وپوچ‌ خودش را بفروشد. من پناهندگی رااوج‌ذلت وتحقیریک‌انسان‌میدانم.
  • حسین IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    فاصله امکانات مبدا و مقصد و تبلیغات رسانه ای و همه چیز خود را پایین و آنطرف را بالا دانستن به همراه هوس فضای آزاد و بدور از محدودیت فرهنگی و بهره برداری تبلیغاتی از این چهره ها همراه با پیشنهادات پشت پرده وسایل و امکانات زندگی و پزشکی و بهداشتی و نیز ضعف در مدیریت داخلی و نیز مشغول شدن مدیریت امور به مسایل روزمره و نگاه نکردن به موضوع به صورت بلند مدت و رها نمودن ورزشکاران بعد از حضور در رقابت های مهم و آماده ننمودن رقیب که اگر برگشتن رقیب جای آنها را خواهد گرفت از جمله این عوامل است البته هر مورد باید جداگانه بررسی موردی شوند چون بعضی از امکانات نیز برخوردارشدن ولی دلایل فرهنگی و سیاسی را مطرح نموده آند مثل علیزاده که فرهنگی و مولایی که سیاسی است جالب اینکه اولی جز تیم پناهندگان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی