نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محرم نوید کیا
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سپاهان گفت: سه امتیاز فوق‌العاده‌ای از بازی با ذوب‌آهن کسب کردیم و می‌رویم تا هفته آخر با تمام قدرت بازی کنیم و بقیه‌اش را به اتفاقات فوتبال می‌سپاریم.

محرم نویدکیا پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در نشست پیش از بازی هم گفته بودم بازی سخت و پیچیده‌ای است و واقعا هم به همین شکل بود. اگر بخواهم منطقی صحبت کنم باید بگویم ذوب‌آهن در نیم ساعت اول بسیار از ما بهتر بود و چند موقعیت خیلی خوب به دست آورد که ممکن بود بازی را از دست دهیم اما بعد از آن وضعیت‌مان بهتر شد و در ۱۵ دقیقه پایانی بازی خوبی کردیم.

او ادامه داد: تا دقیقه ۳۰ تمام یک در مقابل یک‌ها، جنگ‌های تن به تن و مرکز زمین را کامل از دست می‌دادیم و ذوب‌آهن بسیار بهتر از ما بود. بعد از آن خوب بودیم و سعی کردیم در درگیری‌ها بیش‌تر بدویم و بیش‌تر توپ بگیریم و به گل رسیدیم. ضربه ایستگاهی فوق‌العاده نورافکن شرایط ما را بهتر کرد و در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم. ذوب‌آهن اوایل نیمه دوم ناامیدانه بازی می‌کرد اما بعد از آن خوب بازی را کنترل کردند. پنالتی را که از دست دادند هماهنگی ذوبی‌ها به هم ریخت و بعد از آن خیلی بهتر می‌توانستیم بازی کنیم. آن‌ها آمده بودند انتحاری بازی کنند و ما هم سعی کردیم شانس‌مان را امتحان کنیم. متاسفانه آن شکلی که باید بازی نکردیم اما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: سه امتیاز خوبی بود و این‌که چقدر به درد ما خورد و به درد ذوب‌آهن نخورد را نمی‌دانم و آینده مشخص می‌کند اما سه امتیاز فوق‌العاده‌ای بود و می‌رویم تا هفته آخر با تمام قدرت بازی کنیم و بقیه‌اش را به اتفاقات فوتبال می‌سپاریم.

او درباره نیمکت نشینان تیمش گفت: بازیکنان جایگزین من همیشه سعی کردند بهترین بازی را انجام دهند. در طول یک فصل گذشته یکی دو مورد بود که بازیکنان ذخیره به من کمک نکرده بودند اما از همه بازیکنان ممنونم، چون خیلی از بازیکنان حتی فرصت نشد از ابتدا بازی کنند و واقعا از آن‌ها تشکر می‌کنم که به تیم کمک کردند. البته من به این مساله اعتقاد ندارم که صحبت کنم و بگویم بازیکن جایگزین چقدر می‌تواند موثر باشد.

نویدکیا اضافه کرد: یک مربی در طول فصل ۳۰ بار دست به تغییرات می‌زند و شاید ۵ تایش خوب در بیاید. مربی باتوجه به نوع فوتبال دست به تغییر می‌زند که گاهی خوب از آب در می‌آید و گاهی هم به آن شکلی که دلش می‌خواهد نمی‌شود.

وی در پایان گفت: این بازی آخر ما در نقش جهان است و از اصحاب رسانه، پلیس راهور و نیروی انتظامی و تمام کسانی که زحمت کشیدند تشکر کنم. همه ما و هواداران در یک سال گذشته اذیت‌شان کردیم و می‌خواهم از آن‌ها تشکر کنم. می‌خواهم از ذوب‌آهن معذرت خواهی کنم، چون ابتدای بازی یک صحبتی با نیمکت آن‌ها شد و بین نیمه هم از آن‌ها عذرخواهی کردم. به هر حال شرایط بازی است و ممکن است حرف‌هایی زده شود.

سرمربی سپاهان هم‌چنین بیان کرد: می‌دانم این حرفی که می‌خواهم بزنم حرفه‌ای نیست اما می‌خواهم به عنوان یک شهروند اصفهان به بازیکنان و کادر ذوب آهن بگویم بسیار تیم خوبی هستید و حتی در نیم ساعت اول ممکن بود بازی را از تیم ما بگیرید. چنین تیمی با این شرایط و نوع فوتبال نباید ناامید باشد و بازی آخر هم در خانه بازی دارند، در حالی که حریفان این تیم خارج از خانه بازی دارند. ذوب‌آهن با آرامش و تمرکز باید تلاش کند و به اصفهان کمک کند. مطمئنا می‌توانند موفق شوند، چون بسیار تیم خوبی است و امیدوارم هفته آینده بتوانند مردم اصفهان را خوشحال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمک سرپرست کیسه IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    کیسه کشا کجایید، بیاین به نوید کیا امیدواری بدین که قراره شش تا بخورید
  • مهیار IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    من پرسپولیسی از باخت ذوب آهن و برد سپاهان خوشحال شدم ما که قهرمانیم اما ذوب آهن سقوط کنه خیلی حال میده ماشین و ذوب تبریز و اصفهان یک تیم بیشتر نداشته باشن خیلی بهتر هست ما از تارتار خاطره خوبی داریم
  • نصف جهان CA ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    از ابتدای فصل انقدر ناداوری کردند، انقدر کثافت کاری کردند،انقدر کمیته عنضباتی و بابا مسعود حمایت های ناجوانمردانه کردند، تا تیم حکومتی رو به اینجا رسوندند. آقای تارتار هم شل میکنه و ۱۰ تا میخوره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی