جواد نکونام - فولاد خوزستان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه در بازی با صنعت نفت آبادان از واژه جادوگر در کنار زمین استفاده کرده است، تصریح کرد: تاکنون از این کارها نکرده ام.

جواد نکونام پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از سری رقابت های هفته ۲۹ بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: به مردم خوزستان بابت دیدن دربی زیبای دو تیم تبریک می گویم و مسابقه تاکتیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند و شناخت کافی از یکدیگر داشتند و بازی سختی را در نیمه اول شاهد بودیم و در عین حال گرمای هوا روی کیفیت دو تیم تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: تیم ما برای پیروزی و قرار گرفتن در نیمه بالای جدول می جنگید و تیم صنعت نفت آبادان نیز برای حیثیت و آبروی آبادان به میدان آمده بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه نیمه اول چندان خوب نبودیم و صنعت نفت تمامی فضاهای بازی را بسته بود، گفت: در نیمه دوم سرعت بازی خود را بالا بردیم و موقعیت خلق کریم و به گل رسیدیم.

نکونام افزود: دو تیم بازی درگیرانه ای داشتند اما با توجه به بسته بازی کردن صنعت نفت به خواسته خود رسیدیم و توانستیم به برتری برسیم.

وی با بیان اینکه تیم پر تلاشی داریم و در این گرما تمرین کردن بسیار سخت است، اظهار کرد: در پایان هر آنچه رخ دهد خدا را شاکر خواهیم بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد علت تنش بین وی و پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، عنوان کرد: متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد در یک صحنه و در یک اعتراضی وارد شدم و بعد هم کارت زرد گرفتم و به کمک داور گفتم که اشتباه متوجه شده اید و شنیده اید و من نیز اشتباهی کارت زرد گرفتم.

نکونام در پاسخ به اینکه آیا از واژه جادوگر در کنار زمین استفاده کرده؟ تصریح کرد: تا کنون از این کارها نکرده ام.

انتهای پیام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان NL ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    نکونام بدجور خودشو خراب کرد. شده یکی لنگه یحیی هوچی بازی با تراکتور کادر فنی لنگ عروتیز میکردن تو بازیهای فولادم چندنفر عربده زن همیشه رو نیمکت نکونام هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی