مددی - مجیدی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که فرهاد مجیدی دو بازیکن خارجی این تیم را برای فصل آینده نخواسته است.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال اخیراً نام بازیکنان مدنظرش را برای تمدید قرارداد به مدیران باشگاه اعلام کرده است.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در این مورد اعلام کرد که شیخ دیاباته و هرویه میلیچ، دو بازیکن اهل مالی و کرواسی آبی‌پوشان در لیست فصل آینده برای تمدید قرارداد حضور ندارند و سرمربی این تیم فقط خواهان تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر داخلی‌اش شده است.

به این ترتیب دیاباته و میلیچ در پایان فصل باید جمع آبی‌پوشان را ترک کنند و باید دید فرهاد مجیدی چه بازیکنانی را جایگزین آنها خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    هي ميگفتيم طرف شكم پروره و اون يكي كاسب هيچكي باور نميكرد. با هزار گل زده هنوز جام نگرفتن كه هيچ، عبدي 19 ساله از جفتشون بيشتر گل زده!!!
    • ایمان NL ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      شما به استوکس قهرمانتون ببخش طرف بهترین گلزن لیگ بوده هنوز کفش طلاشو ندادن، منصوبان وزیر 6 ماهه پولشو نمیدن، همشم که میخوان از تیم فراریش بدن بخاطر مجیدی مونده ولی بازیکن پول نگرفته با جون و دل بازی میکنه؟ حتی یزدانی که حاضر نشد بره رو چمن مصنوعی هم حق داره، قراردادش تموه منصوبان وزیر نه پول فصلشو دادن و نه یه تماس برای تمدید گرفتن، خوب بازیکن مگه دیوانس بره رو چمن مصنوعی بازی کنه تا مصدوم شه و یک فصل بشینه خونه بدون حقوق! ترابی که بخاطر چند میلیون دیرپرداخت فسخ کرد رفت قطر اونوقت از بازیکنی که 40 درصد پرداختی داشته توقع دارید
    • كيسه دوز IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      تو دربي يه والي زد كه گلر گريه روي كيسه نتونست كنترل كنه و بشار چپوند تو گل. همون كافي بود خخخخخخخخخخخخخ
  • گرگانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    این همه پول مفت دادیم به خارجیا بسه هم پرس و هم کیسه مگه پرس با بازیکن خارجی رفت فینال اسیا که شخصیت قهرمانی هم داشت پرسپولیس بشار رسن رفت مگه خللی تو عملکرد پرس ایجاد شد ایران پر استعداد هست فقط باید کشف بشن شخصا از کار مجیدی خوشم امد
  • ک.م IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    این دو، بازیکنان موثری هستند .برخی سیاست های ضد بازیکن خارجی از زمان فکری بر تیم حاکم بود و بعد هم کم و بیش ادامه یافت‌ و حتی در زمان رو فرم بودن دیاباته از او کم استفاده میشد. .مثلا درست وقتی که میلیچ در اوج بازی، ضربه کاشته از فاصله پشت ۱۸ قدم رو گل کرد ،از بازی ها کنار گذاشته شد و مدتی بازی نکرد. دیاباته هنوز هم غول توانمند است که در هر بازی میتواند شگفتی خلق کند اما استفاده از او هنر می خواهد.بنظرم بیشتر، مشکلات مالی تیم در این موضوع مطرح باشد تا مسائل فنی.
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    اگرچه فوتبال ما همیشه برای پرداخت پول خارجی ها به مشکل خورد، بدلیل نوسانات زیاد و عدم امکانات کافی برای خارجی ها، ولی خب وقتی به بازیکن بازی ندی افت میکنه کامل، نمونش اقای گل هلند جهانبخش رفت انگلیس نابود شد. یا توی پرسپولیس اصرار بر استفاده از عبدی جوان، باعث شد که اعتمادبه سقف بگیره و گل بزنه همش، یا یادمه بعد از رفتن طارمی از پرسپولیس، علیپور شده بود عصای برانکو، علیپوری که مثل همین عبدی ناپخته بود، ولی اصرار به بازی دادنش اونو یه گل زن حرفه ای کرده بود. خلاصه این بازی ندادن ها به دیاباته باعث شد افت کنه، فرهاد باید مثل یحیی در مورد عبدی، حتی دقایق اخر هم میشد هر بازی شیخ رو به بازی می فرستاد تا کم کم بشه همون شیخ قبلی.
  • مشروح 86 IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    جالبه هیچکدوم از رسانه های مدعی بی طرفی حرفهای دیشب مددی در برنامه شبهای فوتبالی رو یا اصلا پوشش ندادن یا فقط یک مقدار بسیار کمی از اون رو پوشش دادن. مددی در این برنامه گفت قرارداد بازیکنهای استقلال 200 تا 700 درصد نسبت به فصل قبل بیشتر شده! مددی گفت که پارسال کل قرارداها 28 میلیارد بوده ولی در این فصل تا الان 48 میلیارد پرداخت کردن که تازه شده 60 درصد قراردادها! مددی گفت که اسپانسر دائما در حال کمک کردنه و این ادعا که اسپانسر به پرسپولیس کمک شده رو تکذیب کرد. و خلاصه مطلب تا به حال هر چی مجیدی خودش گفته بود و بازیکنها هم دیکته کرده بود تا در مصاحبه هاشون بگن رو تکذیب کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی