اعتراف یک سپاهانی؛ سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است/ چاره‌ای جز بردن استقلال نداریم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلال الدین علی محمدی هافبک تیم سپاهان در مورد تقابل با ذوب آهن و نبرد قهرمانی در هفته پایانی صحبت کرد.

جلال الدین علی محمدی در خصوص تقابل با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و نهم اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه بازی جذابی بوده و چه زمانی که بازی‌های دو تیم را دنبال می‌کردم و چه زمانی که به عنوان بازیکن در این بازی حضور داشتم همیشه بازی جذاب و تماشاگر پسندی را میان دو تیم شاهد بودیم و هیچ وقت یک بازی کسل کننده میان این دو تیم اتفاق نیافتاده است. این بازی هم به خاطر شرایط حساسی که هم ما و هم ذوب آهن در آن قرار داشتیم حساسیت خیلی بالایی داشت و هر دو تیم نیازمند به ۳ امتیاز این بازی بودیم و دو طرف برای برد به زمین آمده بودند. واقعاً کار سخت و دشواری در پیش داشتیم و خدا را شکر که به خواسته‌مان رسیدیم.

وی افزود: ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است و من به این تیم علاقه زیادی دارم و ناراحت هستم که در چنین شرایطی قرار گرفتند و امیدوارم آنها بتوانند بازی هفته آخرشان را با یک نتیجه خوب پیروز شوند و بتوانند جایگاه مناسبی در جدول برای خودشان داشته باشند و خطر سقوط از آنها عبور کند چرا که تیمی مثل ذوب آهن حیف است که چنین شرایطی داشته باشد.

هافبک تیم سپاهان در مورد رقابت‌ قهرمانی با پرسپولیس هم گفت: ما چند هفته‌ای است که با یکدیگر هم قسم شدیم که تمام بازی‌های باقی مانده را پیروز شویم و سه امتیازها را کسب کنیم و چشم به این داشته باشیم که پرسپولیس امتیاز بدهد و بتوانیم به صدر جدول برسیم. تمرکز ما روی بازی خودمان است و نیم نگاهی هم به بازی‌های پرسپولیس داریم چرا که سرنوشت قهرمانی دست این تیم است و باید امیدوار باشیم در هفته آخر امتیاز از دست بدهند.

علی‌محمدی در مورد تقابل حساس با استقلال در ورزشگاه آزادی در هفته پایانی لیگ اظهار داشت: بازی سخت و حساسی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی داریم ولی به همان دلیلی که گفتم محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم و باید بازی خودمان را ببریم و امیدوار باشیم که اتفاقات فوتبالی جوری رقم بخورد که در پایان بازی جشن قهرمانی بگیریم. ما مقابل استقلال چاره ای جز پیروزی نداریم و اگر هر نتیجه‌ای به جز پیروزی رقم بخورد دیگر نمی‌توانیم به خواسته مان برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    برد سپاهان در مقابل کیسه چیزه زیاد عجیبی نیست.اما قهرمان شدن سپاهان اونم در حضور تیم قدرتمندی چون پرسپولیس افتخار ایران واسیا از محالاته!البته بردن کیسه ی پایتخت این تیم درپیت که حسرت جام وقهرمانیش با این همه حیف ومیله پول وامکانات بیت المال به یک دهه داره میرسه چیزه خیلی مهمی هم نیست!بهمین سادگی که ذوب اهن در تهران کیسه رو با دو گل زیبا درهم کوبید!خخخ خخخ
  • گرگانی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    می‌دانستم حمله تروریستی هوداران تون رو ماست مالی میکنن و گفتم نمیزاریم دستتون به جام بخوره امسال هم این همون تلافی هست که گرفتیم ازتون
  • بابا مسعود IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    البته اگر حمایتهای فدراسیون و بابا مسعود و...نبود و در حالت عادی طور دیگه رقم می خورد..
  • کمک نایب قهرمان IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    خیالت از کیسه راحت باشه،، شش تا رو برات تضمین میکنم، ولی سرورت جام به کسی نمیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی