نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
۳ |
۵
سردار آزمون در بایرلورکوزن چقدر دستمزد خواهد گرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بخشی از جزئیات قرارداد انتقال سردار آزمون، مهاجم زنیت روسیه از جمله دستمزد سالیانه و مدت زمان آن به بایرلورکوزن آلمان اعلام شده است.

سردار آزمون با گذشت هر روز به بایرلورکوزن نزدیک‌تر می‌شود. تیمی که آندره لونف، دروازه‌بان پیشین زنیت را نیز در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش؛ سردار آزمون با بایرلورکوزن به توافق رسید و در یک قدمی این انتقال است. انتظار می‌رود این تیم آلمانی به سردار آزمون دستمزد ۱۴ میلیون یورویی به اضافه پاداش پرداخت کند. دستمزد مهاجم ایرانی برای قرارداد ۵ ساله در هر فصل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    خیلی خوب
  • ابی از فلاح IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    خدا کنه از نظر شخصیتی هم پیشرفت کنه که البته نسبت به قبلش رشد داشته جنبه اخلاقیش اما یکی از بعدهای شخصیت آدمها،فضای مجازیشون هست که اتفاقا کقداری از روان و شخصبت طرف رو بروز میده،هر چقدر هم سعی در پنهان کردن خود واقعیش داشته باشه و ب اصطلاح سعی کنه ویترین و روتینش و خوب نشون بده... دوستان دقت کنید گفتم مقداری از شخصیتشو نه همشو... خلاصه ایشالا تو همه ابعاد رشد کنه،هر چی نباشه ایرانی هست و برای من فرقی نمیکنه ادم ایرانی یا جمهوری اسلامی!!!همینکه ایرانی باشه تو قلب من جا داره.. و تعصبشو میکشمالبته منهای تروریستها و وطن فروشهااا که ذاتشون بطور بنیادین خرابه... بقول ی بزرگی اصل بد نیکو نگردد انکه بنیادش بد است ...
  • سهیل IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    یه لطفی کنید هروقت رفت یه باشگاه دیگه خبرشو بزنید سالهاست داریم این خبر رو میشنویم اما سردار همچنان توی روسیه ست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی