نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
محکومیت پرسپولیس با شکایت بیرانوند/ سنگربان سابق میلیاردی طلبکار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رأی پرونده شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته وضعیت اعلام شد و این دروازه‌بان توانست باشگاه سابق خود را محکوم کند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل‌های ۹۶-۹۵، ۹۷-۹۶، ۹۸-۹۷ و ۹۹-۹۸ پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال به عنوان اصل خواسته و مبلغ پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

ضمن اینکه درخواست بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریالی بیرانوند مردود اعلام شد.

رای صادره مستند به بند ۲ ماده ۱۴ آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

به گزارش تسنیم، مجموع محکومیت باشگاه پرسپولیس با شکایت علیرضا بیرانوند به اضافه هزینه دادرسی، بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x FR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    فدراسیون هم گذاشت دم بازی با پیکان این حکمو داد واسه بهم زدن تمرکز تیم! اون وقت حکومتی هم ماییم. انصاری فرد با اینکه مدیر خیلی بدی بود ولی یه حرف راستی رو زد، گفت اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته انضباطی و امثال هم.
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    طرفش تیم حکومتیه وپول بیت المال هیچ ملالی نیست
  • Iman IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    یا خداااا این رقم ها رو درست دیدم؟؟!!!! لنگیها که میخواستن قراردادها رو منتشر میکنن اینجوری بود؟؟
  • علی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    چطور نسخه که در فدراسیون فوتبال ثبت نشده وتوافق بین انصاریفر وبیرانوند بود .پرسپولیس باید جریمه آنرا پرداخت بکند .ولی جریمه ۵۰درصد قرارداد سوشا ومدیرعامل که در فدراسیون فوتبال ثبت نشده قابل قبول نیست وپرسپولیس کل مبلغ قرارداد سوشا را پرداخت بکند.یک بام ودو هوا برای چیست؟ لطفا چاپش کنید......
  • سلیم IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    بیرانوند از طرز بیانش معلوم بود که محکوم می‌کنه وگرنه تو برنامه زنده اینقدر جسارت داشت مدیر عامل را بچالش بکشه.بعنوان یک استقلالی بهش تبریک میگم.مدیر عامل دولتی حقش همینه.
  • پژمان IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    اینم از دروازه بانتون... دمش گرم
  • ارتش سرخابی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    برو بابا همتون بلدین طرف کیسه را بگیرید به تو هم میگن لر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی