نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فکری: امیدوارم فردا هفته پاک لیگ ایران باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از بازیکنانم می‌خواهم به این دو امتیازی که بیشتر از تیم های پایین جدول داریم توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند.

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: عید سعید غدیر را به همه هم‌ وطنان تبریک می‌گویم و امیدوارم همه زیر سایه حضرت علی(ع) سلامت باشید. 

وی افزود: قبل از شروع صحبت‌هایم به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم، چون آنها اولین سال است که در لیگ برتر حضور دارند و در مجموع نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند. 

وی ادامه داد: آنها در جدول جایگاه خوبی دارند و با توجه به اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، شاید خودباوری کافی را نداشتند، ولی در کل آلومینیوم سال خوبی را پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم اگر در سالهای آتی برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند، حرف‌های زیادی در فوتبال خواهند داشت. 

فکری تأکید کرد: فردا هفته آخر لیگ است و من امیدوارم همه اتفاقات از قهرمانی گرفته تا سهمیه و سقوط و بقا هفته پاکی را داشته باشیم. امیدوارم شبهاتی که در لیگ‌های یک و دو وجود داشته در لیگ برتر وجود نداشته باشد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد یا در لیگ می‌ماند فوتبالی به این عناوین برسد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان یادآور شد: ما یکی از تیم‌هایی هستیم که هم شانس ماندن داریم و هم در خطر سقوط هستیم، البته دو امتیاز از رقبا بیشتر داریم و شاید این مسئله برای ما گول‌زننده باشد، ولی من از بازیکنانم می‌خواهم به این دو امتیاز توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم فردا بازی شرافتمندانه، مردانه و باغیرتی ارائه کنیم. ما اصلاً دوست نداشتیم کارمان به هفته آخر کشیده شود، اما ان‌شاءالله نفت مسجد سلیمان سال آینده در لیگ برتر باقی بماند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    کسی حرف از پاکی فوتبال میزنه که اول فصل به تیمی که حق ولی نعمتی بهش داره نارو زده و باعث شد این تیم تا آستانه سقوط هم بره
  • Omid US ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    aghayeh fekery chera teameh shoma nabayd inghadr khoub bazy konand ke shoma be davary va bazykonan geir nadahy
  • ایمان NL ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    همینکه مددی دزد، تمام پول خودتو و کادر فنیتو داد و اون مظلومیهم شد عضو هیئت مدیره. مشخصه چقدر انسان پاکی هستی مددی 7ماه پیش: کمک استقلالیها 300 میلیون بود،(یک ماه پیش) کک استقلالی ها 800میلیون بود.(چند روز پیش) کمک استقلالی ها 600 میلیون بود! 20میلیارد همراه اولو کرده 10 میلیارد حالا بعضیا توقع دارن 160 میلیاردو گردن بگیره! تازه همون 80 میلیاردی که خودش قبول داره هم لیست هزینه ها را منتشر نمیکنه که همه ببینن پولو به کی داده که همه پرونده ها باز، بازیکنا طلبکار، امکانات صفر، غذا رو کادر فنی باید بخر، سسرمربی باید دنبال سالن بدنسازیمجانی برای بازیکنان باشه و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی