نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرزانه فصیحی (المپیک 2020)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزانه فصیحی بانوی دوومیدانی‌کار المپیکی گفت: من به نیمه نهایی فکر می‌کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم را به ثبت می‌رساندم، به نیمه نهایی می‌رفتم.

فرزانه فصیحی بعد از مسابقه‌اش در دور مقدماتی رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: مسابقه خوبی بود. المپیک میدان بزرگی است. انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم، اما ان‌شاءلله به زودی بهتر می‌شوم. این راه تازه شروع شده است. من به نیمه نهایی فکر می‌کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می‌زدم، به نیمه نهایی می‌رفتم.

وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرس داشته یا خیر؟ گفت: دیشب خوب بود. قبل از این یک بار در المپیک دویده بودم، ولی به هر حالا تجربه‌اش بزرگ بود.

دونده کشورمان ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم. هوا شرجی بود و به خاطر رقابت مقدماتی قبلی خسته شدم.

وی در پاسخ به این سوال که حضورش در المپیک برایش چطور بود؟ عنوان کرد: المپیک برای من کسب تجربه بود. بزرگترین تجربه نیز بودن در کنار خوب‌های جهان است.

فصیحی در پاسخ به این سوال که رویایش پیش از حضور در المپیک چه بود؟ تاکید کرد: رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگر رسیدن به آن هیچی نیست و باید به رده‌های بالاتر بروم و رتبه‌ام بهتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند.آنها دست‌نیافتنی نیستند.

دونده سرعت کشورمان در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی‌توانم بگویم تاثیر ندارد.

فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردد، چه چیزی را تغییر می‌دهد؟ گفت: اگر به عقب بازگردم، نمی‌دانم چه چیزی را عوض می‌کنم. البته به نظرم تا جایی که می‌توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم، اما تجربه کسب کردن آسان نیست و در نهایت به المپیک رسیدم.

دونده کشورمان در خصوص اینکه برنامه‌اش برای بازی‌های آسیایی چیست گفت: برای آسیایی تلاشم بیشتر می‌شود و تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم مدال بگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامیار فرزام IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    درود به شما بانو عزیز و با غیرت تا اینجا هم کلی واسمون افتخار کسب کردی نه مثل یک عده ورزشکار مرد که فقط ادعا دارن و ده برابر شما هم بهشون پول و بودجه میدن آخر سر هم باعث سرافکندگی هستن درود به غیرت و وجود شما خانم فرزانه فصیحی نازنین ملایی ناهید کیانی که باعث افتخار ایرانید
  • کارن IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    حالا پوشش آنچنانی هم ک ندارید ی کلاه اضافه تر از بقیه داری
  • ایمان NL ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    حرف از پوشش زدی یادت نیست حجاب محدودیت نیست! الان توتونچی و کاویانی میان فحش کشت میکن :)
    • reya IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      تا قبل این که پوشش نه تنها هیچ محدودیتی نبود باعث افتخار هم بود، چطور شد که الان مشکل زا شده. این حرف ها رو نزن تا وقتی اومدی به ایران ازت نقدیر بشه و شاید چند سکه مرحمت بشه
  • ایران مظلوم DE ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    باتوان ایرانی باید متفق القول به عنوان اعتراض تو هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکنن . تا زمانیکه بانوان با حجاب تو مسابقات شرکت کنن صاحب هیچ مدال و عنوانی نمیشن . کیمیا علیزاده هم یک استثنا بود که شاید تا چندین سال تکرار نشه...با حجاب تو مسابقات شرکت کردن به جز سرافکندگی واسه خودشون چیز دیگه ای نداره
  • قادر IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    حالا مثلا لختو پتی میومدی قهرمان میشدی
  • مردم IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    از سال های بعد تشریفتون رو ببرید ببینیم چندم میشید شما هم هرچی میشه میگید پوشش پوشش شورش رو در آوردین بابا
    • مجهول الهویه US ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      حالا خوب شد که گفت نمیتونم بگم تاثیر نداره و چیز بیشتری نگفت که اینطوری گر گرفتی. آخه چقدر پرخاشگرید شماها.
  • میثم IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    به جای اینکه تندی حرف در بیارید و بکوبید یکم تحقیق کنید منصف باشید . توی دو صد متر وزن لباس و حالت ایوردینامیکی لباس تاثیر گداره صحبت از صدم ثانیه و هزارم ثانیس . نگفت لخت بودم مقام میگرفتم .
  • محمود IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    خسته‌‌نباشی‌قهرمان‌.ولی‌خبر‌داری‌به‌لطف‌نمایندهای‌با‌سواد‌مجلس‌همه‌ای‌مشکلات‌مردم‌و‌حل‌کردن؟‌‌فکر‌کنم‌همون‌جا‌بمونی‌خوبه‌ایران‌داره‌میشه‌کوه‌شمالی
  • سالار IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    ازخجالتی گیردادن به پوشش حالا کیمیا امسال بدون پوشش بود کوفتم نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی