نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هدیه رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به نازنین ملایی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نازنین ملایی، بانوی قایقران کشورمان هدیه‌ای بسیار ارزشمند را از رئیس کمیته بین‌المللی المپیک دریافت کرد.

خبرورزشی - پس از برگزار رقابت فینال B روئینگ در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، افشین فرزام و نازنین ملایی مربی و قایقران کشورمان دیداری را با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک داشتند. در واقع توماس باخ از بانوی قایقران کشورمان و مربی‌اش دعوت کرد تا با آنها دیداری داشته باشد.

در این دیدار باخ از حضور یک آسیایی دیگر به همراه چین در فینال A و B المپیک ابراز خوشحالی کرد. وی همچنین یک ساعت را به نازنین ملایی اهدا کرد.

ملایی درباره دیداری که با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک داشت، گفت: پس از پایان مسابقه به دنبال ما آمدند و گفتند که باخ می‌خواهد ملاقاتی با ما داشته باشد. ما هم رفتیم و او ابراز خوشحالی کرد از اینکه برای اولین بار قایقرانی غیر از کشور چین در آسیا به فینال می‌رسد. باخ تبریک گفت و من با توجه به اینکه ورزشکار بورسیه‌ای کمیته بین‌المللی المپیک هم هستم، او خوشحال بود که سرمایه‌گذاری این کمیته به ثمر نشسته است. در پایان این دیدار هم یک ساعت مچی به من هدیه دادند.

هدیه رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به نازنین ملایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامیار فرزام IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    صدها برابر این چیزا حق شماست خانم ملایی،با این افتخارآفرینی که واسه مردم کشور خودت کردی اما مدیران نالایق قدر شما و امثال شما رو نمیدونن باید بهترین امکانات و حقوق بهتون بدن که با این همه فشار و سختی و تنگنا امکانات و پوشش اینو باعث افتخار در دنیا میشید اما در عوض کلی بودجه و هزینه صرف یک مشت ورزشکار مرد که با باندبازی انتخاب شدن و میشن میشه کلی بخور بخور دارن از همین راه میکنن درود به شرف و غیرت هرچی خانم و ورزشکار مثل شماست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی