نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
۰ |
۰
ستاره عراقی به سرنوشت علی کریمی دچار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به زودی فدراسیون فوتبال عراق دارای رییس خواهد شد و کار کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق به پایان خواهد رسید.

نکته جالب حضور یونس محمود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عراق است. او به طور رسمی برای ریاست فدراسیون فوتبال عراق ثبت نام کرده است. یونس محمود نزدیک به ۱۵۰ بازی برای تیم ملی عراق انجام داده است و در فوتبال این کشور چهره سرشناسی به شمار می‌رود. 

آیا او در انتخابات فدراسیون فوتبال عراق به سرنوشت علی کریمی دچار خواهد شد؟ علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران سرانجام خوشی نداشت با اینکه در بین نامزدها شاخص ترین چهره بود. نکته جالب توجه اینکه در رای گیری حتی احسان حاج صفی که کاپیتان تیم ملی بشمار می‌رود حاضر نشد به علی کریمی رای دهد! او به سردار آجرلو مدیر عامل سابق باشگاه پاس رای داد. 

اما به نظر می‌رسد یونس محمود شرایط بهتری برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عراق دارد. او با رای دهندگان در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال عراق لابی‌هایی داشته است. اهالی فوتبال و هم چنین رسانه در فوتبال عراق از حضور او استقبال کرده اند و گفته اند یونس محمود شایسته ترین فرد برای اداره فوتبال عراق است. 

عراق یکی از تیم‌های همگروه ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. میزبانی این کشور در بصره تایید نشده است و دیدارهای خانگی این تیم در بازی‌های پیش رو از  جمله دیدار با ایران در دوحه برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

وزیر ورزش عراق هم ثبت نام کرد/ یاد و خاطره علی‌آبادی در انتخابات فوتبال ایران زنده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی