نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
۰ |
۲
استقلال و الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان الهلال روز نوزدهم شهریور با یک پرواز اختصاصی از ریاض برای جدال با استقلال وارد دبی می‌شود و در یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر اسکان خواهد یافت.

مقامات باشگاه الهلال در حال مدون کردن شرایط سفر خود برای حضور در دوبی و جدال با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. این مسابقه قرار است روز بیست‌ودوم شهریور برگزار شود و کشور امارات به عنوان زمین بی‌طرف توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد تأیید قرار دارد.

براساس اعلام برخی از سایت‌های ورزشی عرب‌زبان حوزه خلیج فارس، کاروان الهلال روز نوزدهم شهریور با یک پرواز اختصاصی از ریاض وارد دبی می‌شود و در یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر اسکان خواهد یافت. شرایط اقامت در هتل برای حریف عربستانی استقلال فوق‌العاده مهم است به همین خاطر در تدارک هستند تا یک طبقه کامل از هتلی که قرار است به آنجا بروند را کاملاً در اختیار داشته باشند و در طبقه مذکور هیچ مسافر دیگری حضور پیدا نکند.

شیوه مورد نظر قبل از داستان کرونا هم گاهی اوقات توسط تیم‌های عربی در دستور کار قرار می‌گرفت و در همین تهران برخی تیم های عربی یک طبقه کامل هتل را در اختیار می‌گرفتند تا همه چیز آن طور که مربیانشان می‌خواهند، جلو برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی