فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال طی یک سال گذشته سه مرتبه موفق به شکست دادن امیر قلعه‌نویی شده است.

با توجه به اینکه نیمکت استقلال هواداران بسیار زیادی دارد و به جرات می‌توان گفت همه استقلالی‌هایی که مربیگری می‌کنند، دلشان می‌خواهد مرد شماره یک این نیمکت باشند، فرهاد مجیدی یا هر شخص دیگری که هدایت استقلال را برعهده داشته باشد، جدا از رقابت کلی با حریفان در عرصه لیگ برتر و جام حذفی، یک جدال خانوادگی هم با مربیان استقلال پیش روی خود دارد. جدالی که البته انصافاً فرهاد در این مقطع از دوره سرمربیگری خود حداقل تا اینجای کار در آن موفق بوده است.

مجیدی از هفته هفدهم لیگ برتر هدایت استقلال را برعهده گرفت و تاکنون مقابل هشت سرمربی استقلالی صف‌آرایی کرده که ماحصل آن هفت پیروزی و یک تساوی بوده است. جواد نکونام، مهدی رحمتی، امیر قلعه‌نویی، فیروز کریمی، فراز کمالوند، ساکت الهامی و محمود فکری مربیان استقلالی بودند که در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مقهور فرهاد مجیدی شدند و فقط علیرضا منصوریان توانست همبازی دهه ۷۰ و ۸۰ خود را در اراک متوقف کند. 

بدون شک حساس‌ترین رویاروی فرهاد با یک سرمربی استقلال این در این هفته رقم می‌خورد؛ جایی که استقلال و گل گهر برای رسیدن به فینال جام حذفی با همدیگر سرشاخ می‌شوند و اگر مجیدی بتواند شاگردان امیر قلعه‌نویی را از گردونه مسابقات کنار بزند، جدا از اینکه برای هشتمین مرتبه در طول این فصل یک مربی استقلالی را شکست داده، مهم‌ترین پیروزی خود برابر طیف مربیان آبی‌پوش را نیز به دست می‌آورد.

فرهاد مجیدی طی یک سال گذشته سه مرتبه موفق به شکست دادن امیر قلعه نویی شده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سید IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    سلام... ای ...بابا ! دیگر بسه هی تعریف از فرهاد و امیر محمود و.... هی تعریف بکن بگو فرهاد همه را برده امیر این کرد محمود فکری این کرد ... اقا استقلال قهرمانی میخواد ۹ ساله که خبری نیست حالا هی تعریف بکن ...که چی ... فرهاد هم خوب گفت : اگر قائدی از تیم بره ..واویلا میشه ..تیم اصلا می پاشه ... ولی پرسپولیس پنج بازیکن بشار بیرانوند علیپور شجاع ترابی را از دست داد ولی انگار نه انگار .... هیچی استقلال راصی نمی کند جز قهرمانی لیگ .... نگذارید ده ساله بشه ..که مصیبته...حالا هرکس مربی باشه ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی