اولین واکنش کمالوند به بازگشتش به تراکتور/ این بار آسیا را به هم‌ می‌ریزیم/ بگردند تا بگردیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فراز کمالوند سرمربی جدید تیم تراکتور با انتشار یک پست در اینستاگرام، با هواداران این تیم صحبت کرد.

فراز کمالوند بعد از حضوری کوتاه در کنار فرهاد مجیدی در استقلال، هدایت سایپا را بر عهده گرفت تا این تیم را برای بقا در لیگ برتر کمک کند. این همکاری اما تا پایان فصل ادامه نیافت و فراز خیلی زود عطای کار در سایپا را به لقایش بخشید. طی هفته های گذشته و در کوران هفته های پایانی لیگ برتر، زمزمه هایی در مورد تغییر سرمربی تراکتور به گوش می رسید که رفته رفته به واقعیت تبدیل شدند و از فراز کمالوند به عنوان جدی ترین گزینه هدایت تراکتور یاد شد. سرمربی که تراکتور با او لیگ برتری شد و هواداران خاطره خوبی از او دارند.

کمالوند امروز رسما به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد و ساعتی پس از این انتخاب در پستی بلند بالا با هواداران تراکتور صبحت کرد:

کم و بیش، ده سال گذشت از روزگاری که با خوشی شما، خوش تر از همه بودم انگار، شاخ و برگ خوشی های ما، در هم تنیده است. آن سالها در همان بدو ورود به لیگ برتر با تعدادی جوان گمنام والبته غیرتمند تنها یک امتیاز برای کسب سهمیه آسیا کم آوردیم، در حالی که شما پرشورها کاری کردید که بعد از صعود به جای تثبیت در لیگ برتر به آسیا نگاه کنیم اما پس از آن استادیومی که در روزهای یخ زده تبریز هم ساعت ها قبل از بازی مملو از شما بود، روز به روز خلوت تر شد.

شاید خیلی ها علت را نمی دانستند اما من که حالا دیگر وصله تن شما شده بودم به خوبی می دانستم که شما چه می خواهید و حالا برای تحقق همان خواسته ها باز گشته ام؛ اگر خدا عمری دهد با کمک شما اقتدار را به تیم محبوبم برمی گردانم و دوباره پیراهن مقدس این تیم را تن کسانی می کنم که ذره ذره وجودشان عشق، غیرت و تعصب نسبت به تراکتور محبوب همه "ترکها" باشد. شما بهتر از همه می دانید که هیچ زمانی خلف وعده نکرده ام... در این سال ها، سه بار تا شهر دلبستگی هایم پرواز کردم و در آستانه پذیرفتن هدایت تیم محبوبم بودم اما چون چمدان عزت جا مانده بود، برگشتم.

بعد از ده سال، برگشته ام به خانه اولم تا دوباره رقص خنده را روی سکوها نقاشی کنیم. البته فقط تنم را برده بودم. ترجیحم این بود تا دلم پیش شما امانت باشد تا امروز که بنا است دوباره غوغا کنیم.

امروز هم، دلم خوش است به لطف خدا وهمان حمایت غیرتمندانه شما اگر قابل باشم؛ این دو را به هم گره می زنم تا باز هم، روی ابرها همدیگر را ببینیم. این بار، طوفان ما، با حمایت حاج رضا زنوزی پدری دلسوز که عمر و سرمایه خود را بی منت و با اشتیاق همچون هوادار چند آتشه تراکتور برای شما هم زبانانش در طبق اخلاص نهاده، نه تنها لیگ کشورمان بلکه اینبار آسیا را نیز، به هم‌ خواهد ریخت. بگردند تا بگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوشنگ IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خیلی مشکوکه هنوز 24 ساعت از پایان لیگ نگذشته ... تیم سایپا با هدایت کمالوند 5 بر 1 به تراکتور باخته ... تراکتور چهارم بشه بره برای آسیا و... حالا کمالوند سرمربی تراکتور می شود یعنی قبل از بازی دیشب تراکتور با کمالوند تموم کرد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محمد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      از سایپا رفته بود
    • حسین IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      کمالوند چند بازیه که استعفا داده و آقای اخباری رو سرمربی کرده. خجالت بکش متوهم جان و اینقدر به این و اون تهمت نزن.
    • احمد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      هوشی تو با این هوشت چرا خرگوش نشدی قبل از اینکه سایپا با تیراختور بازی کنه آقای کمالوند رفته بود از این تیم اونم دو بازی قبل تر ، البته شما طرفداران لنگی همیشه این کاره هستین ، فکر میکنید همه مثل خودتون هست ۵ سال با کمک وزیر و خریدن داور و بازیکن حریف قهرمان میشید بازیکن پیکان در آخر بازی از بازیکنان پیروزی خوشحال تر بود
    • حمید علوی CA ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      هوشنگ خان بیخود نبست بعضیا میشن ف.ک در فوتبال. محروم میشن و یهو محرمیتشون بخشیده میشه… روزی که اومد استقلال، بنده گفتم حضور ف.ک در استقلالی که به نام یک فرا شخصیت بنام منصورخان هست، یک “ننگ” برای استقلال ما محسوب میشه، کلی از این جلبک مجازیهای ۱۲ ساله به ما توپیدن که تو استقلالی نیستی..
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    حتما میخواد محمد ابراهیمی و کرار جاسم پیر رو بیاره تراکتور
  • محمد IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    هر چند پرسپولیسی هستم ولی مربی فقط محمد تقوی،اگه یه روزی اون قدر سرمایه داشته باشم واسه باشگاه داری،بدون شک محمد تقوی رو میذارم سرمربی،
  • MGH IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    :)))))))))))))) شعارهای عوام فریبانه شروع شد! پیراهن مقدس! سال دیگه هم هیچی نمیشید. چون هنوز تو مسیر توهم به سر می برید.
  • خام IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    کمالوند سرنوشتش مثل بقیه است مشکل جای دیگه است
  • فوتبالی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آقای کمالوند، فقط حرف زدن بلدی. کسی که تو یه فصل سه تا تیم عوض می کنه و آخر فصل بدون تیم بوده، از سر مربیگری به مدیر فنی تیم دیگه میرسه و دوباره می‌ره سایپا میشه سرمربی، اینقدر غیرت نداره که تا آخر فصل دوام بیاره، بدون شک تو تراکتور هم همین روند رو ادامه خواهد داد. به بازی پنجم نمیرسه، اونم تو تیمی مثل تراکتور که رکورددار تعویض مربیه.
  • متین IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    واقعا مدیر عامل تراکتوز... رو چه حسابی این یارو را انتخاب کرده مگه این با مربی های قبلی چه فرقی میکنه تو اروپا مربی گری کرده؟
  • ققنوس IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    با اینکه از تراکتور خوشم نمیاد ولی یکی از تیمای پر هوادار و قابل احترامه کشورمونه ولی با این فرمون که داره جلو میره احتمالا به نابودی میکشه کارش ....این فراز کمالوند استاد جریان سازی رسانه ای و هوچیه وگرنه هنری تو مربیگری ندیدیم ازش .....حالا این ادمو با هوادارای احساساتی و زود جوش تبریز جمع بزن ببین نتیجش چی میشه؟....یک فصل رو مخ فوتبال دوستا و تهشم احتمالا هیچی به هیچی همین چهارمم نمیشن اگه یه فصل اینو نگه دارن
  • حمید علوی CA ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    خدمت حسین آقا جلبک و در ارتباط با فرمایش آقا هوشنگ عرض کنم که لزومی نداره ف.ک خودش مربی سایپا بوده باشه و ببازه، همینکه دو تا بازیکنش رو بسازه برای خوردن ۴ گل کافیه. حسین قبلنم بهت گفتم یذره مطالعه کن، یذره م فکر کن بعدن بنویس و بگو.
  • ابد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    یارو رو به ده راه نمیدادن سراغ کد خدارو می گرفت تو حالا برو آسیا بعد به همش بریز
  • اشکان IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    حداکثر تا نیم فصل ......
  • تراختور IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    زنوزی ادم برخی از دولت مردان است تا تراکتور رو منحل کنند تراکتور با مالکیت زنوزی بدترین دوران تاریخش رو می گذراند زنوزی پول بازیکن ها رو نمیده بدهی های تراکتور رو نمیده ثبات در مدیریت و کادر فنی وجود نداره دولت می خواد تراکتور رو منحل کنه اما میخواد پای خودش وسط نباشه از زنوزی استفاده می کنه یه تیم فوتبال رو به ما زیاد دیدین بعد به ما میگید پان تورک .بعد میگید تو ایران تبعیض نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی