نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیژن طاهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیژن طاهری پیشکسوت استقلال گفت: این افشین پیروانی که برای استقلال کری می‌خواند یادش نرود وقتی از ژاندارمری به بانک تجارت آمد ناصر حجازی به او یاد داد که دفاع وسط اورلپ نمی‌کند.

پیشکسوت استقلال از این که تعدادی از اعضای تیم پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر در مقابل دوربین تلویزیون برای هواداران استقلال کری خوانی کرده و قهرمانی شان را به رخ این تیم کشیدند ابراز تاسف کرد. بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات پس از بازی پرسپولیس و پیکان همچنین مصاف پیش‎روی استقلال مقابل گل گهر سیرجان حرف زد.

شنیدید افشین پیروانی چه کری‌هایی برای استقلال می‌خواند؟

نه، من بازی استقلال را می‌دیدم و پس از آن هم تلویزیون را خاموش کردم.

پیروانی با نشان دادن پنج انگشت یک دست و شست دست دیگرش رو به دوربین گفت می‌رویم تا ششمین قهرمانی را کسب کنیم و فیلمش را برای آنهایی بفرستیم که می‌گویند فیلم شکست ۶ - صفر استقلال وجود ندارد. 

خوشحالم متعلق به نسلی هستم که این کارها را عیب می‌دانست و هرگز از این قبیل رفتارها نداشت. افشین پیروانی فوتبالش را مدیون ناصر حجازی است.

چطور؟

زمانی که از ژاندارمری به بانک تجارت آمد باید یادش باشد که وقتی در دفاع وسط می‌ایستاد تا بازی کند اورلب می‌کرد و ناصر حجازی به او یاد داد که دفاع وسط نباید اورلب کند. در واقع مرحوم حجازی به پیروانی الفبای فوتبال را یاد داد و او پس از آن توانست به تیم ملی و مدارج بالاتر برسد. بنابراین فوتبالش را مدیون اسطوره باشگاه استقلال است.

پس چرا چنین رفتارهایی بروز می‌کند؟

متاسفانه امروز عده ای کارهایی در فوتبال انجام می‌دهند که دور از شأن و شخصیت فوتبالیست‌هاست. شاید در زمان ما هم چنین افرادی بودند ولی به ندرت پیدا می‌شد. اما امروز از این قبیل رفتارها به کرات بین فوتبالی‌ها دیده می‌شود. مثلا اگر ما به پرسپولیس می‌باختیم به تیم مقابل تبریک می‌گفتیم و یا اگر آنها را می‌بردیم به پرسپولیسی‌ها خسته‌نباشید می‌گفتیم. از پیروانی تعجب می‌کنم. آخر تو که برای نسل امروز نیستی! مگر تو طرفدار فوتبالی که اینچنین حرف میزنی؟ ناسلامتی تو مدیر تیم هستی.

بیشتر در این باره حرف می‌زنید؟

اصلا پنج دوره نه، شما ۱۰۰ سال پشت سر هم قهرمان شوید، ولی وقتی اخلاق را ببازید این قهرمانی‌ها بدون رعایت اخلاق پشیزی نمی‌ارزد. متاسفانه امسال چیزهایی در لیگ برتر دیدم که بابت خانه نشینی ام خوشحال شدم و با این شرایط اصلا دوست ندارم در این فوتبال باشم.

چه چیزهایی دیدید؟

وقتی شما به فوتبال دهه شصت نگاه می‌کنید می‌بینید بازیکنان و مربیان جلوی دوربین نمی‌توانستند راحت صحبت کنند و نجابت از سر و رویشان می‌بارید ولی امروز می‌آیند و روبروی دوربین شبکه سراسری برای طرفداران تیم رقیب کری می‌خوانند. گرچه امروزه این‌ها را می‌پسندند و آنهایی که نمی‌توانند بی اخلاقی کنند جایی در قاب تلویزیون ندارند.

بازی بعدی استقلال با گل گهر را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی با گل گهر شرایط خاص خودش را دارد. چون در جام حذفی است. اینجا دیگر لیگ نیست و بازی مساوی ندارد و استرس‌های مخصوص خودش را دارد. هر تیمی‌آرامش بیشتری داشته باشد قطعاً به فینال می‌رسد.

قبل از بازی استقلال و سپاهان می‌گفتند مجیدی استقلال را با شرایطی به زمین می‌فرستد که به سپاهان ببازد تا پرسپولیس قهرمان نشود؟

فرهاد مجیدی یک بار دیگر ثابت کرد فرزند مکتب حجازی است. اگر در بازی پرسپولیس و پیکان پرسپولیسی‌ها قهرمان جهان هم می‌شدند باز هم استقلال نمی‌رفت تا ببازد. فرهاد با اینکه بازی حساس مقابل گل‌گهر را داشت اما بهترین نفراتش را مقابل سپاهانی به میدان فرستاد که دیدیم چقدر خشن بازی می‌کرد و بچه‌های استقلال را دائم در میانه زمین می‌زدند. مجیدی ریسک کرد تا نشان دهد استقلال تن به هر چیزی نمی‌دهد.

بشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    ناصر حجازی اسوه آموزش خطا زدن . فیلم آموزش خطا زدن توسط ناصر حجازی به بازیکنان استقلال موجود هست . بعدش هم ناصر حجازی کی به افشین پیروانی فوتبال آموزش داد و شاگرد ناصر حجازی بود . ناصر حجازی اسوه خطا زدن هست
  • 4 در 6 IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    آره فقط برهاني و صادقي و نوري و امثال شما ادب داريد اول يک سوزن به خودتون بزنيد اون دربي برگشت باختين دعوا راه انداختن کيسه ها ///دربي حذفي پرسپوليس حذف شد آخر بازي اتفاقي آفتاد ؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    از افشین پیروانی (محمد علی) چه انتظاری هست از افتخارات ایشون چرک بازی کردن شارلاتان بازی تا کش رفتن فرش اهدایی ،درصد گرفتن از قراردادبازیکنا وقتی مربی بود و ..... از قدیم گفتند از قدیم گفتنداز کوزه همان تراود که دراوست
  • x IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    باز خوب شد ما قهرمان شدیم اینا زبون باز کردن، تا دیروز هیشکی اینارو نمیشناخت حالا دارن واسه پادشاه فوتبال آسیا، پرسپولیس کبیر کری میخونن. جونم به این تیم، بازم تبریک به همه پرسپولیسی ها
  • گرگانی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خودتون بعد, شکست تو فینال اسیا رو یادت رفته فقط نگین پیشکسوت, کیسه, کری نمیخوته حالا, کری, خوندن بد شد, چون ما فرصت بسیار, خوبی, واسه حبران کری های شما داریم کری های پرسپولیسی, ها مودبانه, تر, هست بهتر از دروغ, گویی اتهام زنی و صحبتای خالع زنکی هست وقتی, خودشون, کری, میخونن حلاله, واسه, ما حرامه
  • Nader IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چیه؟؟ چتونه از دیشب؟؟؟ میسوزه از گلات؟؟؟ آخی ناراحت شدم
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    حالا دیگه همه پیروانی پیروانی می‌کنند. خوبه خودش هم گفت اگه این حرف ها رو میزنم از بس اذیت شدیم از بس لیگ سختی بود. تا هر چی میشه که از مرحوم حجازی مایه میذارید تا محبوبیت کسب کنید. جمع کنید بابا نگران اخلاق خودتون و متحدانتون باشید مرحوم حجازی اگه زنده بود از راپورت غلط و سناریوهای پلید و نارنجک که باهاش جون به لب پرسپولیس رسوندید چی میگفت. بار کج به منزل نمیرسه.
  • ص IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    ای بدبخت حالا که دستتون از همه جا کوتاهه حرف بی خود می‌زنید چرا نمیگی مجیدی؛ می‌ترسی
  • پدرام GB ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    با با یه کری فوتبالی خونده، حالا شما هم هی آسمون ریسمون کنید. زشته به خدا.
  • ربیعی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    بنده بیش از ۵۰ سال عاشق ودلباخته باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیسم .واین دوست داشتن را با هیچ چیز دیگری مبادله نخواهم کرد .ولی هرگز بیانات زشت را که عده ای بعنوان کری کری می گویند درشان پرسپولیس نمی دانم .این تحقیر کردن متکبرانه وخودخواهانه است ویگران را خار وکوچک شمردن است .عشق است اخلاق ورفتار متواضعانه جهان پهلوان علی پروین .ودیگر بزرگان سربلند پریپولیس
  • تاج ایران IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    ازیک فرش دزد چه انتظاری داریدبیژن خان
  • افشین فرشچیان IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    به خدا بدون مافیا درحد قشقایی هم نیستند اگه دست و پای شیر رو ببندند کفتار هم شکار میکنه حکایت این 5سال
  • حمید علوی CA ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    دوستان پرسپولیسی اینو واقعن میگم، نه برای کری خونی و این حرفا، بزرگ‌ترین ننگ برای پرسپولیس، اینه که یک دزد فرش، یک سارق دلارهای تیم ملی، و یک بچه ی عقده ای سرپرستش باشه.
  • اکبرمعراجی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    حجازی همیشه زنده نام آبروی فوتبال ایران است... روحش شاد... درودبربیژن طاهری... تیم پیروزی نه اخلاق دارد نه مرام... هوچیگرواقعی هستن.... مکتب حجازی مکتب مردانگی وپاکی هاست...
  • بهنام IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    آقای طاهری اصلا تو کجای فوتبال بودی که بخواهی راجع به کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس اظهار نظر کنی، من خودم شیرازیم میدونم که افشین پیروانی برادر شاه غلام پروانیه که زمان شاه کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بود و پستش دفاع آخر بود مرحوم حجازی آدم خوبی بود ولی نه دروازه بان خوبی بود ونه مربی خبره ای بود حجازی سال 65 که دروازه بان استقلال بود سه گل از پرسپولیس خورد ودر جام جهانی آرژانتین بیشترین گل خورده در جام جهانی داره در مربیگری هم هیچ مقامی چه با استقلال و تیم‌های دیگه نیاورد
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    شما با توهماتی که دارید چندین سال است بازنده اصلی اخلاق هستید. پرسپولیس کبیر و بازیکنان و مربیان اش شایستگی کامل خود را نشان داده اند.
  • mohmmad IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    آقای طاهری احترام به پیشکسوت واجبه به شرطی که بزرگتر خودش احترام خودش رو نگه داره. شما مادر زاد فوتبالیست به دنیا اومدید؟ خوب هر کسی در فوتبال مربیانی داشته تا شده فوتبالیست و آقای پیروانی هم از این مسئله مبرا نیست. شما جای این صحبتها به فکر راهکار و نظر برای تیم خودتون باشید که چطوری توجام حذفی نتیجه بگیریر. هرچند به شما بها نمی دهند چون ، چون پرونده درخشانی در امور استقلال نداشتید. موفق باشید.
  • محمود IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اگه خدابیامرز حجازی اینکاره بود که جنابعالی که چندسال شاگردش بودی به یه جایی می رسیدی.اسمتو تو گوگلم سرچ کنن چیزی پیدا نمیشه بعد میای برای پیروانی با اون همه سابقه ملی و افتخار باشگاهی کری میخونی؟
  • امیر علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    من بازی استقلال را دیدم و از سوزش گلات پرسپولیس ایران تلویزیون را خاموش کردم جناب به اصطلاح پیشکسوت وقتی بازیکنی که هنوز دو فصل نشده به استقلال اومده گویش بازیکن رقیب رو مسخره میکنه شما کجا بودی رگ گردنت بزنه بالا... جناب پیشکسوت درد شما چیز دیگری است
  • 6 IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    کیسه ها از این حرفای خوشگل نگن که اصلا نمیاد بهشون. میگه علی بیادا خخخ
  • Retired IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    شما ديگه كى هستى و كجاى اين فوتبال قرار دارى .؟ اصلا به تو چه كه پيروانى چى ميگه پنج سال متوالى قهرمان شديم فعلا شما سوزش دارى من نميدونم اينهمه پيشكسوت محترم استقلالى و خبر ورزشى با تو مصاحبه ميكنه ، در ضمن ما افتخار ميكنيم كه استوره بزرگى مثل ناصر حجازى مربى پيروانى ١٨ ساله بود و كمكش كرد شما فقط ساكت باش و بزار حال كنيم .
  • Ali DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    سلام بر بیژن خان عزیز.شما خودت را باواین مقایسه نکن ایشون سالاهست که اخلاق را باخته.و برای ماندن در پست مدیریت باشگاه بزرگ دست به هرکاری میزند. موضوع فرش ها یاد کسی نمیره. باور کنید پرسپولیسی ها ی واقعی وشاگردان مکتب پروین ها ودادکان ها از این افراد احساس شرم میکنند.امیدوارم آقا کریم روزی یکی از اون کشیدهای معروفشو تدی دهنش بزنه. یمشت لات بدتر از خودش هم حمایتش میکنند.
  • مریم IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    افشین فرش دزد چی گفته مگه
  • قرمز IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    کی از اخلاق حرف میزنه شما اول یه نگاه به خودتون بندازین
  • ق ر IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    مجیدی مکتب دوپینگ و هوچی‌گری خوبی دارد . اگر در فوتبال کرو خانی سالم نباشید فوتبال ماننده پینگ‌پنگ میشود .
  • بیژن چراسوخنی تلویزیون خاموش کردی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    تلویزیون خاموش کردن یک نوع حسادت وبدبینی به نیم قهرمانه
  • سیدحسین IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    مثلا الان این حرمت نگه داشت کیسه کش هر چی دلش خواست گفت تازه ادعای اخلاق هم میکنه. وقتی در حذفی با پنالتی بردند همین پیشکسوتهای دوچرخه سوار هرچه دلشون خواست گفتن حتی همان مربی تازه به دوران رسیده شون مجیدی هم کری خوندو گفت من به اینا نمی بازم چه زود فراموش کرد باخت لیگ برتر رو بابا شما ها دیگه کی هستید همه متشخص رو که نیست. سنگ پاست.
  • زاگرس FR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    درود بر شرفت واقعا زیبا گفتی
  • تاج کبیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    مکتب تاج بیشتر از اینها ارزش داره درود بر شرف استقلال و استقلالی
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    کیسه کش برو تحقیق کن ببین کیی وکجا برای اولین بار کری خونی رو جلوی دوربین باب کرد بعد ... بزن
  • مهدی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    آقای طاهری شما توهین‌های بازیکنان استقلال بعد از برد حذفی رو ندیدین
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خداییش تو کجای تاریخچه باشگاه استقلال یا تاج جا داری که اظهار نظر می کنی؟! چن تا بازی ملی داری؟! تو اسطوره باشگاه سایپایی که الان رفته دسته دو. لطفا راجع به سایپا اظهار نظر کن. بازیهای ملی پیروانی دو برابر بازیای باشگاهی توئه
  • اف.جوجه تیغی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    سوء تفاهم نشه منظور اون ممدلی فرش دزد از نشان دادن عدد 6 اون شیش تا گلی بوده که لنگ از فتح تهران دسته دومی خورده
  • امیر IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    از شدت سوزش پیشکسوتان استقلال گیر دادنه ب ارتش سرخه اینجوری خودتونو خالی کنید پنج ساله زیرمونید حق دارین ولی همچنان زیرمون باقی میمونید ب تیم و اعضای تیم خودتون گیر بدین شاید ب نتیجه ای رسیدین از این هوچی گریا چیزی گیرتون نمیاد ❤❤❤❤❤❤
  • قمارباز IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خدایا ببین کیا دم از اخلاق میزنند خخ.تو برو اول به فنونی زاده بزرگتون ادب یاد بده؟! یا به روزنامه استقلال جوان یاد بده که مثل بچه دبستانی ها تیتر نزنه؟! یا به امیر قلعه نویی یاد بده که تو ورزشگاه مثل بچه ها رفتار نکنه؟! آره داداش یه سوزن به خودت بزن بعد ادعای چیزی رو بکن که اصلأ تو مکتب شما وجود نداره؟!
  • اسی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اخه شما از به دزد چه انتظاری دارید
  • فرزام IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چشمت ازحسودی دربیاد
  • سپاهان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    درموردخشن بازی کردن سپاهان احتمالا بازی رادرست ندیدی ولی درمورد لنگ انتظاری نباید ازشون داشت بازیکنی که جلوی دوربین ومیلیون ها بیننده اون کار غیراخلاقی بکنه منظورم اون خوشحالی نصرتی هستش ☝️خب نبایدانتظاربیش ازاین داشت
  • ایرانی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خواهشا شما استقلالی ها دم از اخلاق نزنید
  • امین IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    این یارو پیروانی آدم معلوم الحالی که فرش کی‌روش و دزدید .اون چه می‌دونه اخلاق چیه
  • 6و6 IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    از خودت مایه بزار اگ چیزی داری . ناصرخان اگ بود مث شماها سوزشی نبود قهرمانیهای پرسپولیس رو ب وزیر و وکیل ربط بده . جواب امثال شماهای متوهم همینجور ادبیاته
  • افشین برو اونور بشین IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اقای پیروانی یکم از این حالت بچگی و چندشی لطفا فاصله بگیر.باور کن بازی میکردی خیلی نجابت داشتی هرچی سنت میره بالا انگار یه حالتایه عجیب غریبی پیدا میکنی شما دوست عزیز.اصلا حرفات و کارات درحد تیم بزرگی با اینهمه افتخارات بین المللی نیست.
  • وحید IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چه ربطی داشت ؟
  • ایرج IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    جناب اخلاق مدار آنموقع که تمام کادر فنی و بازیکنان تیم محبوبت بعد یه برد آن هم نه در جریان بازی ، به بازیکنان پرسپولیس فحاشی و کری میخوندن کجا تشریف داشتی ، راستی تو که بعد بازی استقلال تلویزیون را ( حالا بماند به چه دلیلی) را خاموش کرده بودی پس حالا چطور از حرکات ندیده پرسپولیسها‌ گلایه میکنی آنهم با تما جزئیات.
  • علی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چطور وقتی بازیکنای شماکیسه به1برداونم توپنالتی همه جورکری میخونن وباانگشت هم میشمارن مث قا)ئدگی ومطهری باگیتارش عیبی نداره اماحالاعیب دارشد. چیزی ک عوض داره گله نداره خان
  • کرمانشاه IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    ناصرحجازی اگه درس اخلاق میداد چرا به خانواده و شاگرداش درس اخلاق نداد؟فحاشی زن و بچه هاش به پرسپولیس رو یادت رفته؟
  • محمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    این بی تربیتی ها در مکتب کیسه نهادینه شده ودر مرام پرسپولیس اصیل نیست الکی حرف نزن پیروانی درست گفت.
  • جناب خان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    فصل تمام شد ليگ بيستم تمام شد قهرماني تمام شد ولی سوزش استقلالیها تمام نشد چیزی که زیاد است دربازار وازلبن هم ایرانی وهم چینی بمالید سوزش کم میشود. موردتوجه آقایان نوری طاهری وبرهانی که درد سوزش بیشتری دارند.
  • کلهر IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چیه وقتی مربیا وخانواده حجازی به تیم ماتوهین کردن توکجابودی الان اینجورحرف میزنی داغتون سنگینه
  • مهران IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چرا زور بهت اومده، نه اهانتی شده و نه بی حرمتی، جواب میمون های استقلال رو دادن که انواع و اقسام شکلک ها رو در میآوردند ، گفتی حجازی؟ اگه الان شده اسطوره ؟ تا دیروز استقلالی ها که براش گل خشخاش و حجازی خماره میخوندن، سوزش امثال تو قابل قبوله اما دم از فرهنگ و ادب و قدرشناسی نزن که بدجوری روی زغال رو سیاه کردید
  • غلام سلمانی پور IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    چرا بتوبرخورده؟کری خوانی باکسانی همه چیزرالوث کرده اند،چه حالی میده! بدترین توهینها ازسوی شمامجازه ولی حرفهایت عین جوانترین هواداره.
  • جمشیدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    گلابی بیمزه اولا ازخودت مایه بگذار درثانی مگرحجازی کی بود که سنگ گش را به سینه میزنی آنهم مثل بقیه جوری ازحجازی مایه میگذارد که انگار یکی ازشمشیر زنان نهروان بوده. گیرم پدرتوبود فاضل ازفضل پدرتوراچه حاصل مردک گلابی به مردها چکارداری یک باردیگرازحجازی حرف بزنی دهانت راجرمیدهم مرتیکه کلاش به همه چیز هیچ ندار
  • حرف حساب US ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    یادمه چه کردید با حجازی و پورحیدری پس از رفتگان وام نگیریم که اگر بودن اول یه سوزن به خودیاشون میزدن
  • مجید IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    دمت گرم آقای بیژن طاهری سرور هرچی لنگی حرف خیلی قشنگ و منطقی زدید از آقای پیروانی که خیلی بچگانه فکر می کنه، حرفی غیر از این هم انتظار نباید داشت ولی من هنوز برام جای سئوال که چرا پرسپولیس که دو سال به فینال آسیا رسید عرضه نداشت قهرمان جام بشه و هنوز در حسرت 50 ساله قهرمانی در با شگاه های آسیا که فقط مختص تیم با لیاقتی مثل استقلال کبیر است. در ضمن آقای پیروانی یادش رفته که با تیم گمنام محمدان بنگلادش به سرمربی فقید و دوست داشتنی مان ناصر خــــــــــــــــــــان حجازی، خان خانان هم با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
  • کیسه سوز IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    نشونه سوزش زیاده کیسه کشای هوچی و منفور و مفعول همه استوله هاتون فدای کفش آقا کریم
  • یوسف IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    آقای طاهری کری خواندن آقای پیروانی چه ربطی به مرحوم حجازی دارد؟؟؟ معلومه سوزش زیاده
  • صامت IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اخرالزمان شده.یه لستقلالی داره دم ازاخلاق میزنه
  • امیر IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    درود بر شرفت آقای بیژن طاهری ای کاش در این فوتبال را لجن می‌کشیدند از بس پر از آدمهای کثیف شده من نمی‌دونم اینها از مردن نمی‌ترسند اینقدر راحت به دیگران فحاشی میکنند و هر کاری میکنند که قهرمان شوند وای خدا به فریادتان برسه که شکم هایتان را با این پولهای کثیف پر میکنید از خدا بترسید
  • Retired IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اقاى محترم شما كى هستى كه در مورد افشين صحبت ميكنى اصلا شما كجاى فوتبال هستى .؟ افشين پيروانى در سن ١٨ سالگى شاگرد ناصر خان حجازى بود كه افتخار ماست پس لطفا ساكت باش و سوزش گلات قهرمانى پرسپوليس را تحمل كن
  • حمید عشق ۶ IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    بجای اینکه بشینی ببینید کی چی گفته چکارکرد بگو ببینم خودت چکار کردی چه گلی به سرتیمت زدی توی این چندساله فقط گند زدین به این باشگاه برید دنبال کارتون یه کمی از پیشکسوتان درست حسابی مثل زرینچه. چنگیز درخشان پیوس یادبگیرید
  • داش غلام IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    مرد حسابی پای اون خدابیامرز را نکش وسط یه نگاهی هم به مصاحبه وکری خوانی بازیکنان وکادر اس اس بنداز
  • ابی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    دیگه همینه وقتی یه تیم ضعیف با کمک پاپا مسعود امد بالا این طوری میشه
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    همه میدونند کسی که مقابل دوربین علنا دروغ میگه خب این کارها را میکنه واین چیزی نیست جز یک عقده بسیار دردناک عقده ستاره های واقعی استقلال .عقده سومین تیم پرافتخار اسیا همه دیدند عقده ستاره های واقعی ودرخشان استقلال ان چنان اتشی بر لنگیها زده بود که رفتند یک ستاره جعلی برروی لوگوی لنگ چسباندند تا با این کار اندکی از عقده ها خالی شود ولی این چنین نشد
  • دخی پرسپولیسی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    الان شما ها خیلی خوش اخلاق هستید
  • سید مهدی حسینی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    یکی نیست به این غوره بگه آخه شما تیم ته جدولی یک هیچ با کمک داوری میبرین میاین میکوبین روو میز که من تیمم نمیبازه به اینا
  • ❤️❤️ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اولا درست حرف بزن با آقای پیروانی بعدم دلش خواسته کری بخونه مگه شما و امثال شما برا ما کری نمیخونن پس چرا الکی حرف میزنین
  • 6666 IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    تو برو خود را باش......ِ. اگه ییکان و پرسپولیس مساوی می شد اون باید عیار مجید رو می سنجیدی نه الان. اگه مساوی میشد خاطرت جمع استقلال نه 3 تا بلکه 5 گل می خورد و برا باختش جشن میگرفت.
  • راز IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آقای بااخلاق، تو این دوسه سالی که استقلالیها این همه توهین کردن و هیچ کس جوابشون رو نداد نشنیدی و تلویزیون خاموش نکردی. حالا که پیروانی جواب بی ادبیهای همون اسطوره پلاستیکیتون یعنی مجیدی رو داده شده بی اخلاق. اینم از مکتب ناصرخانه؟ خداروشکر یک ناصر داشتین که همه چی رو بهش ربط بدین. شاید بچه های این دوره یادشون نباشه ولی من خوب بازیهای تورو یادمه. پس کلاس الکی نگذار. همون موقع هم از اخلاق بویی نبرده بودین غیر از هوچیگری که یک پای ثابت مکتبتونه. بازی که سه هیچ باختین و رفتین شکایت کردین که بهروز سلطانی رفته بوده آلمان که قرارداد ببنده. رو یادته؟ برای چهارتا بچه این حرفها رو بزن که باورت کنن
  • س IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    شما دیگه درس اخلاق نده که باشگاهتون تو این چیزا (بی اخلاقی، فساد، تبانی و...) سرآمد همس
  • علی MD ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اگر زیاد میسوزی برو قهرمانی بگیریدتا کری نخونید کری نمیخوانند برو فکر نان باش که خربزه آب است برو کیسه ات بکش
  • Milad DE ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مربی ارزنده آقای طاهری کاش یاد میگرفتی یه سوزن به خودت بزنی یه حوال دوز به دیگران رفتارهای مربی مدنظر شما و بازیکنای تیم مورد نظر شما هنوز تازه است از گیتار گرفتن تا توهین کردن اول به بازیکنای تیمت ادب یاد بده تا حرفت خریدار پیدا کنه ضمنا شما معلومه خیلی فشار بات اومده #گلات
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    بیژن طاهری کیه دوسه بازی بعنوان یارکمکی ازاستقلال بازی کرده آیادربرد6برصفرپرسپولیس حضورداشت!؟استقلالی که قدرآبروی هواداران قلیل خودرانمیداندودرشهرخودبخاطراینکه مانع قهرمانی پرسپولیس شودباسپاهان تبانی میکندونتیجه راواگذارمیکندچگویم که ناگفتنم بهتراست!
  • كارون US ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    بيژن خان چكار كنيم كه اخلاق را نبازيم از شما اجازه بگيريم. به احتمال زياد حركات كادر فني و بازيكنانتان را فراموش كردي.
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    استقلال دیگراستعدادقهرمانی نداردوهواداران خودرابتدریج ازدست دادهاست!
  • حق IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    تنو خدا ایقدر اون بند خدارو تو گور نلرزونید بس تو ایقدر بیشعوری مگر پیروانی چی گفته گفته برای ششمین قهرمانی هم مال ماست چرا ایقدر شما دنبال حاشیه هستید شما هم تیمتون تلاش کنه برا جام ایقدر دم از اخلاق درس مکتب نزنید که آقای فکری تون برید فعلان اون آروم کنید که نیامد چه بلای سرش آوردید برید درس اخلاق از درون تیم خودتون درست کنید که از وقتی پو حیدری حجازی رفته تیم استقلال به تیم فساد و دلای کشید شد برو بابا عزیزم درس اخلاق اول به خودتون بده که آغاز کننده‌ی هر حاشیه هستید
  • داش علی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آقای طاهری توهم زدی؟؟ مکتب مرحوم حجازی هم را که خراب کردی. اگه این مجیدی از آن مکتب هست، آیا مکتب حجازی گفت گیتار بیاری عکس بندازی؟ ادا اطوار در بیاری؟ رو میز بکوبی بگی من به اینها نمیبازم؟ اها ببخشید مکتب حجازی یاد داد زیر آب بد بخت فکری رو بزنی؟؟؟ اینها مکتبی هست که‌میگی فرناز یاد گرفته؟؟؟ واقعا بیخود نیست خانه نشستی؟ توهم زدی قد تیم ملی !! ای کاش اینهایی که دنبال کار میگردن ، لااقل کمی بیشتر فکر کنن خجالت هم خوب چیزیه به مولا
  • سرور کیسه IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    چرا ناراخت شدی حجازی چکار کرده این جا که میرسددم از اخلاق میزنید ولی مگه خودتون اخلاق دارید ن پس اول خودتون درست کنید بهد ور بزنید
  • اسفندیار IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اقای بیژن مگه جرمه تعداد قهرمانی را ابراز کردن ویا ازبرنامه های اینده گفتن!!!؟ اونموقع که عددچار کذایی را بعنوان فتوحات خودتان نشان میدادید چرا انموقع ا ز اخلاق نسلتون حرفی نمیزدید؟ بیژن خان عصبانیت درگفتار پیداست انموقع که تلویزیونتون راخاموش کردی نشون دادی ازواقعیت وحقیقت گریزانی .اقای نسل مرحوم ناصرخان بروید سری بخودت بزن میدونم درد دارید ومیدونم حق دارید حق را ناحق کنید.؟؟
  • امی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    ضمن تبریک به پرسپولیس بابت قهرمانی مجددشون ...بنده استقلالی هستم اما همیشه از اقای کریم باقری به خاطر اصالتی که در ذات اونهفته اس حمایت کرده ام وارزوی سلامتی براشون کردم .جناب طاهری بزرگوار شما ذات درستی دارید که حرف از اخلاق میزنید.اما خواهش میکنم . به عنوان یک تاجی هیچ وقت جواب این اقا رو ندید .چون ........نداره..شما از گلمحمدی باقری وحید امیری سلطان عابد زاده بگید از ادب متانتشون که الگو بشن .وقتی راجب اخلاق قرون وسطایی این بابا حرف بزنید باعث جلب توجه میشه واین چیزی که میخواد
  • حسین 021 IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    افشین جان فرش ها رو تحویل دادی کت و شلوار قهوه ایی بیژن خان تنت کن که تنها لباسی که به شخصیتت میخوره
  • مهدی RO ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آره خب اگر راست میگی پس چرا اونموقعی که بازیکنان استقلال برای پرسپولیسی ها کری میخوانند شاکی نشدی نگفتی این کارا خوب نیست بقول معروف عیب کسان منگر و احسان خویش ***دیده فرو بر به گریبان خویش چطور آن موقع که گتیار میآوردن گیتار میزدن سرت توی ک . و . ن .ت بود حرفی نزدی ولی آلان زبون باز کردی که بد و دخ و اوخه !!!!! مگه پیروانی حرف بدی زده راست گفته مگه فیلم شش تایی رو نابود نکردن که اثری ازش نمونه بعدش گفته ما پنجمی رو گرفتی میریم برای ششمی حالا شما کیسه ها مرد باشید همت کنید قهر نکنید اعتصاب نکنید کمتر گتیار بزنید حواستون پی بازی باشه با خاک بازی نکنید این بار شما جام بگیرید البته جام گرفتن شخصیت میخواد که متاسفانه شما ندارید
  • کیسه IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    این مگه کیه خخختخخ بدجور سوزش کرده بیچاره ک تلویزیون رو خاموش کرده آتیش گرفتی مگه ههههههه
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    کمی از این اخلاق راهم به برادران مجیدی وارسلان مطهری یاد دهید
  • hamed IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    این آقا شاید گه خوری های هم تیمیاش یادش نمیاد همین چند روز پیش بازی با پرسپولیس یادش رفته فرناز مجیدی داشت خودش رو جر میداد ببین برد تیم ما تا کجا اینارو سوزونده
  • حسن IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    بیژن طاهری خاموش کردن تلویزیون ازحرص وعنادت بود. اونوقت ازاخلاق حرف می زنی.
  • یه کسانی از شخصیت فوتبالی حرف می زنن آدم خندش می گ IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    واقعا خندم می گیره دم از شخصیت می زنه یه استفراغی کیسه کش عزیز برو حرف مفت نزن ما شخصیت تیمی بالا داریم و گلات می کنیم شما چی با اون اسطوره ی مافنگیتون یا مرحوم صادقی برید جلو طویله ی خودتون عرعر کن افتاد غار تو را می خواند دم از شخصیت شما نمی تونید بزنید فوتبال فاسد یعنی وا بده بازنده شو تا سرورت قهرمان نشه ولی دیدید چزوندیم اه اه اه چه خوش رنگ بود جام ....دلت خواست البته آرزو به بچه عیب نیست فعلاا فیلماش نگاه کن چطور گلات می کنن هر صد سال یه بار اتفاق می افته ننگ بر مافنگی و مرحوم صادقی عشق است پرسپولیس راستی چه خبر از گیتار زن بهش گفتین جام چه رنگی هستش سازش کوکه خخخخخخخخخخخخ
  • ابو IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    شما همون تلوزیون و خاموش کردی دمت گرررررم بعدم این خبرنگاری که فرستادید تا این مصاحبه رو بگیره با یه پیت بنزین رفته بود مرتب حرارت آتش رو بالاتر ببره نکنید این کارارو مردم و به جون هم نندازید دو روز دیگه هممون میمیریم
  • یک پرسپولیسی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اخ من مردم معلم اخلاق دیگه تورو بااخلاقت دربازیهات یادمان نرفته
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      و تو کیسه کش یادت رفته که همون ناصر حجازی اسطورتون رو نیمکت سیگار می‌کشید
  • حسین IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    پروانه هم اول کرم بوده'انسان هم اول آب بوده و هر چیزی و هر کسی تکامل داره انسانها را بخاطر تکامل مسخره نمیکنند 'خوب شد تلویزیون رو خاموش کردی کاش حسودی از فکرتون بره
  • صادق RO ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    عزیز کاش در مورد کری خوندنای فرهاد مجیدی و بقیه بازیکنای تیمت گیتار دست گرفتن بازیکنای تیم مورد علاقت کاپیتان کردن قایدی هم اظهار فضل میکری مگه امثال شما به پرسمولیس تبریک گفتی که از کری خوندن پرسپولیسیا ناراحت شدی
  • ستاره US ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مظهر حقه و نيرنگ و هوچي گري هستين. تنها چيزي كه استقلال نداره؛ اخلاق و انسانيت هست.
  • اکبرمعراجی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    حجازی کبیر وهمیشه زنده نام شناسنامه انسانیت ، پاکی وورزش ایران هست...کسی که پاکی ومردانگی را درزندگی اش به همه ثابت کرد...متاسفم برای کسانی که ازسجایای اخلاقی ناصرخان بویی نبرده اند...درضمن هیچ کسی حق توهین به ناصرخان را ندارد...کمی، انسانیت هم خوب چیزی هست...
  • آبی دل IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    ناصر خان حجازی اسطوره اخلاق بوده و هست روحش شاد
  • Red IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    كسي رو ندارن فقط از مرحوم حجازي مايه ميزارن اوم مرد بود تو چي؟؟؟
  • م IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مرحوم حجازی به تو چه تو پول گرفتی باختی تو پول گرفتی. مرحوم حجازی دق دادی تو اصلا از مردانگی وشرافت چه می فهمی یادته پول گرفتید مرحوم پورحیدری را بازوندید تا قهرمان نشه یادت لیدر خرید بد تا داد بزنه قلعه نویی حیا استقلال تا تیم به فلاکت بیفته یادت لابی کرد نا یاد بازیکنان دادید تا محمود فکری اخراج بشه شل بگیرید گل بخورید تا اخراج بشه شیخ را تو تمرین زدن تا مصدوم بشه و تیم بباره و فکری بره یادته دفاع آخر شل گرفت دوتا از پدیده خوردید و چار تا از تراکتور تا سهمت از پولهای شیخ امارات رسید شدید طرفدار وهوادار هواداری حجازی را دق داد چار تا بازیکن غیرتمند داشتم ژاپنا شکست می دادم بودید و لابی کردید تا تیم را فرستادی رده سیزدهم تو یکی از چیزی که تا حالا نداشته ای نزن برو به کارت برس یک ساعت به گذشته ات فکر کن چه بلائی سر استقلال. و تیم ملی آوردی اگر خودکشی نکردی وجدانت را هم فروختی گم شو
  • سس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    حسود هرگز نیاسود، اخلاق، تیم شما آخر اخلاقه، ششمین قهرمانی پیایی
  • لنگ خاص IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    لنگی ها ایشون عضو محمدان بنگلادش بود دراون بازی که حذفتون کرد
  • سیدمحمد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    ناصرحجازی مردبودخدابیامرزه یادتون باشه حجازی مجیدی اخراج کرد
  • طاهری را نمی شناسم کیه فوتبالیست بوده ۱۶ IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    طا هری کیه بچه ها دیگه داغونه
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    سلام، آخه یکی دم از اخلاق و مرام بزنه که حد اقل بویی از مرام و معرفت برده باشه،چون اساس فعلی مکتب استقلال چیزی جز خیانت کردن و از پشت خنجر زدن (آورد پرچم تیمهای بیگانه در بازیهای آسیایی مقابل پرسپولیس)، زدن تهمت نژاد پرستانه به حرکت شادی بعد از گل ال کثیر،تهمت عمدی بودن به اشتباهات داوری،مغلطه،فرافکنی،عوامفریبی،هوچیگری،توهین به نوع گویش قومیتی با نوازش گیتار و....اینها گوشه ای از فن و تاکتیک اخلاقی در باشگاه استقلاله،که متاسفانه اصالت و زحمات گذشتگانی مثل مرحوم حجازی،مرحوم پور حیدری،کاپیتان زرینچه،خسرو حیدری دوستداشتنی و...زیر سؤال بردن
  • بچاری ابادان IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    روحت شادناصرخان باشرف
  • شیر علی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    فعلا خودت یه سری به خودت بزن ببین با خودت چند چند هستی بعد هم دست از سر مرده ها بردارید مرده پرستی به تاریخ پیوسته بیائید در حال زندگی کنید و با زنده ها معاشرت کنید آنان که رفتن خدایش رحمت کند رفته اند تمام حال و آینده را دریاب نوری جون بابا حجازی بیچاره از دست خود شما کیسه کشها دق کرد از کشور مهاجرت کرد تا امسال شما ها رو نبینه بابا خون به دلش کردین بعد حالا هم از روحش دست نمیکشی بزارین بنده خدا آرامش داشته باشه از دست امسال شما
  • ناصر IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    خیلی جالبه ... ببین کی از اخلاق حرف میزنه !!! سنگ پا که میگن همینه هااااا .... کسی که هواداری تیم خودش هم براش ارزشی قائل تیشتن !!! من نمیدونم کری به چی میگن ؟؟؟ هرکی کری میخونه ، آقایون استقلالی میپرن وسط که ((نه این کری خوانی نبود ، بی ادبی بود َ! نه این توهین بود ! نه این فلان بود)) ... یکی نیست بگه آقای طاهری ، مرد اخلاق ، شما چرا چهار روز پیش که مطهری استوری کذاشت چرا به بازیکن تیم محبوبت درس اخلاق ندادی ؟ اون موقع که کل تیمتون توی فرودگاه با هوادارها درگیر شدن و کتک کاری کردن چرا صدات در نیومد ؟ وقتی مجیدی جلو دوربین به وزیر کشور گفت بیشعور چرا از اخلاق نگفتی ؟ نه داداش ، هرچقدر هم امثال تو خودشون رو بکشن ، باز نمیتونن قهرمانی هاس پرسپولیش رو لوس و کم ارزش جلوه بدن ... در ضمن ، ناصر خان حجازی رو همه دوست داریم ، ولی اینکه مربی بودن و به شاگردشون درس دادن ، دلیل بر این نمیشه که پیروانی فوتبالش رو مدیون کسی باشه ، پیروانی ۲۰ تا مربی دیگه هم داشته ، خود ناصر خان هم یه زمانی شاگرد بوده و مربی داشته ؛ کذشته از اینا ، درسته پیروانی کری خونده ، ولی توهینی به ناصر خان حجازی نکرده ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی