رکورد بین المللی پرسپولیس؛ هیچ تیمی به این رکورد نمی‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین کلانی گلزن پیشین تیم‌های ملی و پرسپولیس گفت: با توجه به پنجمین قهرمانی پی در پی سرخپوشان بعید می‌دانم تیم دیگری بتواند به این رکورد دست پیدا کند.

حسین کلانی گلزن پرسپولیس در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ در گفت‌وگو با خبرورزشی پیرامون پنجمین قهرمانی پی‌درپی سرخپوشان گفت: به اعتقاد من این یک رکورد بین‌المللی است و برخی از تیم‌های بزرگ در فوتبال اروپا چنین رکوردی دارند اما در فوتبال ایران بعید می‌دانم دوباره تیمی بتواند پنج سال پی در پی قهرمان لیگ برتر شود و این کار بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود و نیازمند یک برنامه ریزی منسجم و حساب شده است.

وی افزود: پرسپولیس از هر جهت لیاقت قهرمانی را داشت چرا که نسبت به سایر رقبا از ساختار تیمی بهتری برخوردار بود و به اعتقاد من تنها سپاهان مثل پرسپولیس منسجم و دارای ساختار حرفه ای بود اگرچه این تیم هم در روز پایانی نتوانست پرسپولیس را از رسیدن به جام محروم کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس همچنین گفت: جا دارد به هواداران خونگرم پرسپولیس تبریک بگویم و با وجود این که به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی‌توانند راهی ورزشگاه‌ها شوند اما انرژی مثبت آنها همواره همراه این تیم بود.

کلانی در پایان گفت: حالا که یک تمام شده باید هرچه سریعتر استارت اصلی خود را بازیکنان تیم ملی بزنیم‌ تا حضوری مقتدرانه در مرحله مقدماتی جام جهانی داشته باشیم. باید جوری تدارک ببینیم که اتفاقات مرحله قبل دوباره برای تیم ملی تکرار نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    انشاالله اقای کلانی وهمه بزرگان واسطوره بلامنازه پرسپولیس علی اقای بزرگ وعلی اقای کوچکتر( پروین ودایی گل) همیشه سالم وقبرراق وکمک حال بچه های شیردل تیم محبوب ایران وجهان باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی