حمایت ثروتمندترین مرد دنیا از اسب‌سوار مصری/ داماد بیل گیتس؛ چهره خاص المپیک توکیو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نائل نصار ستاره ۳۰ ساله تیم پرش با اسب مصر، داماد موسس مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان است.

نائل نصار، یکی از ورزشکاران مصری است که در رقابتهای اسب‌سواری حضور دارد و نماینده کشورش است. او که چند سالی است در جمع اسب‌سواران برتر دنیا قرار گرفته است داماد بیل گیتس، موسس مایکروسافت و ثروتمندترین مرد دنیا (یا دست‌کم یکی از ثروتمندترین‌ها) نیز هست، البته قرار است به زودی این اتفاق بیفتد.

نصار، نامزد جنیفر گیتس، دختر بزرگ بیل گیتس است. بیل گیتس به تازگی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از نصار را در حال اسب‌سواری منتشر کرده و متنی حمایت‌آمیز را برای او نوشته است: «من حامی بسیاری از ورزشکاران حاضر در توکیو در این مقطع زمانی هستم اما حمایتم از هیچکدام از آن‌ها به اندازه حمایتم از داماد آینده‌ام، نائل نصار نیست! موفق باشی نائل!» دختر بیل گیتس و همچنین خود نائل نصار هم این متن را بازنشر کرده‌اند و در صفحات خود قرار داده‌اند.

نائل از زمانی که ۵ ساله بود با اسب‌سواری آشنا شد. وقتی به ۱۰ سالگی رسید پرش با اسب را نیز شروع کرد. این اسب‌سوار ۳۰ ساله در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ در مسابقات جهانی پرش با اسب شرکت کرد و به طور مداوم نیز در مسابقات معتبر پرش با اسب یا حرکات نمایشی با اسب شرکت کرده و برنده عناوین زیادی نیز در مسابقات پرش با اسب شده است.

در مورد آشنایی نصار با جنیفر گیتس گفته شده که آن‌ها هر دو در دانشگاه استنفورد آمریکا تحصیل می‌کرده‌اند و در همان زمان نیز با یکدیگر آشنا شده و رابطه برقرار کرده‌اند. ضمن اینکه جنیفر نیز اسب‌سوار حرفه‌ای است البته عنوانی ندارد. حالا بیش از یک سال است که این دو با هم نامزد هستند و قرار است به زودی مراسم رسمی ازدواج خود را نیز برگزار کنند. در شبکه‌های اجتماعی همیشه عکس‌های این زوج جوان منتشر می‌شود که از روابط عاشقانه آن‌ها خبر می‌دهد. چند ماه پیش بود که جنیفر در صفحه خود در اینستاگرام و همچنین در یک مصاحبه گفته بود از اینکه یک سال از نامزدی‌اش با نائل گذشته خوشحال است و ابراز امیدواری کرده بود که هرچه زودتر بتوانند ازدواج کنند و مراسم ازدواج را نیز با توجه به شرایطی که وجود دارد برگزار کنند. او در این مورد گفته بود: «هیچکدام از ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که امسال چطور خواهد بود اما من خوشحال و شاکرم که ۳۶۵ روز به عشق زندگی خودم متعهد بوده و هستم. امیدوارم برای همیشه با هم باشیم و به زودی ازدواج کنیم و بتوانیم مراسمی را هم برگزار کنیم.»

نائل نصار

تعجبی ندارد که طی سال‌های آینده نصار این اسب‌سوار مصری هم جزو ثروتمندان جهان، یا دست کم جزو ورزشکاران ثروتمند جهان قرار بگیرد، چرا که حالا داماد یکی از مهم‌ترین و ثروتمندترین افراد دنیاست.

نصار البته متولد شیکاگو و بزرگ شده در کویت است. خانواده او در سال ۲۰۰۹ دوباره به آمریکا و کالیفرنیا برگشتند. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه استنفورد آمریکاست و پدر و مادری مصری دارد. به همین دلیل در مسابقات به عنوان نماینده کشور مصر حضور می‌یابد. جنیفر و نائل نصار در ژانویه سال ۲۰۲۰ نامزدی خود را رسماً اعلام کردند.

مصر تیم خوبی را در حرکات نمایشی پرش با اسب به رقابت‌های توکیو اعزام کرده است و امیدوار به کسب مدال در این رشته است. رقابت‌های انفرادی از سه‌شنبه و رقابت‌های تیمی از روز جمعه این هفته شروع خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    داماد سرخونه، چی برای دختر بیل گیتس بخره که باباش نتونه براش بخره ؟! خیلی هنر میخواد فقط باید زبونش کار کنه و کلا با غلتک بره رو مغز دختر گیتس ، کاری که انگار تا حالا خوب تونسته انجام بده دکترای مخ زنی داره و البته فارغ التحصیل" اقتصاد " به این میگن ! مستقیم رفته سراغ خود اقتصاد، نمرش بیست خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی