نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵
۲ |
۳
تصاویر سرمربی مطرح استقلالی با متفاوت‌ترین پوشش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر بازدید کردند.

امیرقلعه‌نویی و سایر بازیکنان تیم از معدن شماره یک و برخی کارخانه‌های مجتمع بازدید کردند و با اهدای گل، افتخارات تیم را نمادین به کارکنان و کارگران گل‌گهر تقدیم کردند.

امیرقلعه نویی همواره در مصاحبه‌های خود به کارکنان کارخانه گل گهر اشاره کرده و پس از تساوی مقابل نساجی مازندران بار دیگر به این موضوع پرداخت.

گل گهر سیرجان با حضور امیرقلعه نویی توانست نتایج بسیار خوبی بگیرد و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور رتبه چهارم را از دست داد. شاگردان امیرقلعه نویی البته همچنان بازی جام حذفی را پیش رو دارند و روز ۱۳ مردادماه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال بروند.

تصاویر سرمربی مطرح استقلالی با متفاوت‌ترین پوشش

تصاویر سرمربی مطرح استقلالی با متفاوت‌ترین پوشش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدرضا DE ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    شوآف ... با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه ... ماشالا در این کشور به اصطلاح مسئولان همگی در حرف و نمایش های اینچنینی از حقوق کارگر و اقشار مزدبگیر و کم درآمد حمایت میکنند اما نمیدانم چرا هر چه میگذرد از قشر متوسط کم و به اقشار فرودست اضافه میشود! خود حضرات در خانه های میلیاردی و اعیان نشین، با حسابهای بانکی پر و زندگی لاکچری عمر می‌گذرانند. بسوزد پولهای هنگفت حاصل از شرط بندی و زد و بند که باعث شد یک عده راه هزار ساله را یک شبه طی کنند و حالا ژست مردمی و اپوزیسیون برای ما بگیرند. خواستید ببینید چه کسی در گفته هایش صادق است به سبک زندگی اش نگاه کنید. با یادی از رفیق جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر بریتانیا که یک زندگی جمع و جور و خانه ای معمولی در منطقه ای معمولی در لندن دارد و شوآف بلد نیست و آنچه می‌گوید را عملا زندگی میکند. البته نیک میدانم که به احتمال ۹۹ درصد کامنت من را منتشر نمیکنید و این هم از برکات آزادی بیان گزینشی است که با آن سر و کار داریم. ارادتمند همگی و به امید روزهای بهتر
  • ابرام US ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    این هم از شا هکار های جناب «قندلی» است که « کل یوم » ول کن معامله نخواهد بود و از لطف و عنایت و بزرگواری خودش در ارتباط با این بازدید و سعه صدرش خوا هد گفت و اینکه این اوست که رستم بُود پهلوان : =============================================================================================== منم« قندلی » رستم است پهلوان ...... بلند آفتابم به مُلک یَلان ================================================================================================ یکی تیم چون «گل گهر»سا ختم ....... یمین و یسا رش بپر د ا ختم ================================================================================================= چو من در جهان کس نیامد پدید ...... « فتل » را ندیده ٬بگوید که دید ================================================================================================ من ار« گل گهر» سا ختم این چنین .. خدا داند و مش رحیم و مهین ============================================================================================= (خدا را بر آن بنده بخشا یش است )...... که کفش زمستانی اش گا لش است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی