یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
۳۹ |
۳
محمد مایلی کهن
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، نتایج کاروان ورزشی ایران در المپیک و حاشیه‌های مرتبط با آن سوژه‌های جالبی شد تا پای صحبت محمد مایلی‌کهن یکی از رک‌ترین چهره‌های فوتبال و ورزش ایران بنشینیم.

مهدی همدانی؛ محمد مایلی کهن این روزها اگرچه کنار گود قرار دارد و سمتی در فوتبال ندارد اما اتفاقات فوتبالی و متن و حاشیه المپیک را به صورت جدی دنبال می‌کند.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال خاورمیانه، نتایج کاروان ورزشی ایران در المپیک و حاشیه‌های مرتبط با آن سوژه‌های جالبی شد تا پای صحبت یکی از رک ترین چهره‌های فوتبال و به طور کلی ورزش ایران بنشینیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبر ورزشی حرف‌های جذابی را به زبان آورد که خواندنی است. 

شکل لباس کاروان ایران در المپیک

هر کس یک سلیقه‌ای دارد ولی به نظر من لباس‌های طراحی شده برای کاروان ایران در المپیک به‌ ویژه برای بانوان مناسب بود. البته یک نکته هم که در رژه به چشم آمد، شکل پوشش آقای نصرالله سجادی بود. از قدیم به ما یاد داده بودند در مراسم رسمی وقتی کت و شلوار به تن می‌کنیم، دکمه‌های کت را ببندیم.

همه اعضای کاروان ایران هم همین کار را کرده بودند غیر از آقای سجادی! برایم جای سؤال است که چطور بعضی از این آقایان همیشه در المپیک و بازی‌های آسیایی هستند؟ آیا کسی می‌داند مدیران ورزش ایران که به المپیک رفته‌اند، چقدر حق مأموریت می‌گیرند؟ قبول دارم که در چنین مسابقات مهمی تجربه مدیریتی خیلی مهم است ولی چگونه می‌شود که یک عده خاص همیشه هستند؟

خاطرات خوش لندن تکرار شود

محمد بنا لقب آقای خاص را مال خود کرده و به معنای واقعی کلمه هم آقای خاص است.

امیدوارم تیم ملی کشتی فرنگی ایران بتواند با هدایت محمد عزیز خاطرات خوش المپیک لندن را برایمان زنده کند.

در لندن سه مدال طلا گرفتیم در حالی که واقعاً غیر از حمید سوریان، روی بقیه نفرات، حداقل برای مدال طلا حساب نمی‌شد. علاوه بر کشتی فرنگی، برای کشتی آزاد هم آرزوی موفقیت دارم. موفقیت ورزش ایران در المپیک غم مردم را کمتر می‌کند.

دستاوردی غیر از فروغی نداشتیم

مدال طلای آقای فروغی فوق‌العاده ارزشمند است و کار ایشان بسیار ارزنده بود ولی اگر این مدال را کنار بگذاریم، واقعا تا اینجای کار در رقابت‌های المپیک توکیو چه دستاوردی داشتیم؟

غیرت فصیحی

با توجه به شرایط رشته دوومیدانی و سرمایه‌گذاری کلان سایر کشورها، خانم فرزانه فصیحی در ادامه راه قطعاً روزهای بسیار دشواری را پیش روی خود خواهد داشت ولی با این وجود باید گفت آفرین به غیرتش که چراغ ورزش بانوان در عرصه دوومیدانی را روشن نگه داشت.

عملکرد سلطانی‌فر

بعید می‌دانم کسی از عملکرد آقای سلطانی‌فر تحت عنوان وزیر ورزش رضایت داشته باشد. هنگامی که ایشان وزیر شد من خودم به شخصه خوشحال بودم چون سابقه همکاری با آقای هاشمی‌طبا در دوران ریاست ایشان بر سازمان تربیت بدنی را داشت ولی متأسفانه از تجربیات مهندس هاشمی‌طبا و مهندس فائقی استفاده نکرد. متأسفانه برخی دولت‌ها در روزهای پایانی خود پروژه‌های نیمه‌ کاره را افتتاح می‌کنند تا همه چیز را به نام خودشان سند بزنند ولی ای کاش وزیر جدید ورزش به جای ساختن پروژه‌های جدید، ابتدا ورزشگاه‌های ساخته‌شده در دوره آقای هاشمی‌طبا را حفظ کرده و مانع از خراب شدن آنها می‌شد. انصافاً دوره مهندس هاشمی‌طبا بهترین دوران سازمان تربیت بدنی ایران بود.

افتخار به چمن مصنوعی!

واقعاً عجیب است که عده‌ای به چمن مصنوعی کردن ورزشگاه‌های فوتبال در مازندران و گیلان افتخار می‌کنند! استفاده از چمن مصنوعی در این استان‌های پرباران کشور واقعاً افتخار دارد؟ الان در انزلی، رشت،  لاهیجان و لنگرود چمن مصنوعی داریم. بازی‌های نساجی مازندران هم روی زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود. ورزشگاه شهید عضدی رشت اصلاً حال و روز خوشی ندارد و همین ورزشگاه شهید شیرودی تهران هم با وجود موقعیت بسیار ممتازی که دارد عملاً فراموش شده است.

وزیر شدن در دولت بعدی

وزیر شدن من در دولت بعدی؟ شاید در آن دنیا وزیر ورزش شوم! البته برایم جالب توجه است برخی افراد که اتفاقاً سابقه کار کردن با اغلب دولت‌ها را نیز دارند، حدوداً دو ماه است اصلاً آفتابی نمی‌شوند و خبری از انتقادات آنچنانی آنها هم نیست تا شاید احتمالاً در دولت جدید هم بتوانند دوباره پست بگیرند!

آلکنو و مربیان ایرانی

در خبرها خواندم آقای آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال پس از ناکامی مقابل کانادا به شدت از عملکرد شاگردانش انتقاد کرده و به آنها گفته است: «مگر شما غیرت ندارید؟ این همه آدم دارند مسابقه شما را تماشا می‌کنند آن وقت چنین نمایشی ارائه می‌کنید و می‌بازید؟»

انصافاً اگر مربیان ایرانی چنین حرفی را زده بودند، خیلی‌ها می‌گفتند این مربیان چیزی نمی‌دانند و به جای ارائه راهکارهای تاکتیکی، حرف‌های احساسی می‌زنند. این همه به آلکنو پول داده ایم تا بیاید و به بازیکنان بگوید غیرت ندارید؟ واقعاً اگر برای مثال مرحوم حسین معدنی سرمربی ایرانی اسبق تیم ملی چنین حرفی را می‌زد، چه واکنشی نشان می‌دادیم؟

مایلی کهن

قهرمانی پرسپولیس با کمک وزیر؟

باید به مجموعه پرسپولیس تبریک گفت. از مدیران و مربیان گرفته تا بازیکنان و هواداران. همچنین باید به برگزارکنندگان رقابت‌های لیگ برتر هم تبریک گفت که در این شرایط کرونا نگذاشتند چراغ رقابت‌های لیگ برتر خاموش بماند. در مورد اینکه ادعا می‌کنند پرسپولیس با کمک وزیر ورزش قهرمان شده است هم واقعاً نمی‌دانم چه باید گفت؟ پرسپولیس با کمک وزیر قهرمان شد؟ همه مسابقات پخش زنده می‌شود و کیفیت تمام تیم‌ها عیان است. پرسپولیسی‌ها زحمت کشیدند و قهرمان شدند. انصافاً باید یک خسته نباشید هم به محرم نویدکیا و عوامل باشگاه سپاهان گفت که تا آخرین لحظه برای قهرمانی مردانه جنگیدند.

حرکت پیروانی

گاهی اوقات ما از برخی رفتارها انتقاد می‌کنیم ولی خودمان حرکاتی به مراتب نامناسب‌تر انجام می‌دهیم. در مورد حرکتی که آقای افشین پیروانی انجام داد هم داستان به همین شکل است. البته به نظرم اگر افشین آن کار را نمی‌کرد و آن حرف‌ها را درباره قهرمانی ششم بر زبان نمی‌آورد، بهتر بود.

مهره مار مربیان

برخی مربیان مهره مار دارند و تحت هر شرایطی باید در فوتبال ما تیم داشته باشد. شما ببینید از ابتدای فصل گذشته تا به امروز آقای فراز کمالوند چند تیم داشته است؟

وقتی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمام شده و ایشان از استقلال رفت، تیم فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی مغلوب ذوب‌آهن شد و عده‌ای مدعی شدند استقلال باخت چون دیگر فراز کمالوند کنار دست مجیدی نیست ولی وقتی پیروزی‌های فرهاد بدون کمالوند شروع شد دیگر کسی حرفی نزد که این نتایج چگونه به دست می‌آید؟

آقای کمالوند به سایپا رفت و جانشین ابراهیم صادقی محجوب شد و البته آنجا موفق نبود. حالا این تیم پر امکانات و قدیمی راهی لیگ آزادگان شده و البته فراز کمالوند نیز دوباره تیم پیدا کرده و به تراکتور رفته است! واقعاً بعضی از مربیان برای تیم پیدا کردن چیزی فراتر از مهره مار دارند!

قهرمانی آسیا

چه کسی گفته استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند با سرمربیان ایرانی قهرمان آسیا شوند؟ چرا این دو تیم نباید با فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی قهرمانی آسیا را جشن بگیرند؟ به نظرم وقوع چنین اتفاقی ممکن است.

ناله‌های یحیی

یحیی گل محمدی کار بسیار ارزشمندی انجام داد و توانست پرسپولیس را به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر برساند. حرکت این مربی فوق‌العاده ارزش دارد اما در عین حال، من خودم از آقا یحیی گله دارم. واقعاً نمی‌دانم گل محمدی چرا آنقدر ناله  می‌کند؟ چرا این‌قدر از شرایط می‌نالد؟ در شرایطی که مردم برای گذران زندگی عادی خود مشکلات مالی بسیار زیادی دارند، فوتبالی‌ها که شکر خدا از درآمد خوبی هم برخوردار هستند،  نباید این‌قدر ناله کنند.

وضعیت مردم را ببینند، خودشان را جای آنها بگذرند و کمتر ناله کنند. واقعاً نمی‌دانم وقتی قرارداد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به طور شفاف اعلام می‌شود چرا قراردادهای بازیکنان و مربیان شاغل در فوتبال ایران عیان نمی‌شود و میزان پرداختی آنها نیز صراحتاً گفته نمی‌شود تا همه بدانند این افراد در طول سال چقدر درآمد دارند.

مایلی کهن و کیروش

کی‌روش در عراق

کارلوس کی‌روش گزینه تیم ملی عراق بود این در حالی است که می‌گفتند این بنده خدا به کمتر از نیمکت تیم ملی برزیل رضایت نمی‌دهد. حالا چطور شده که می‌خواست سرمربی عراق شود؟ عیار این آقا در کلمبیا مشخص شد. سابقه نداشت که تیم ملی کلمبیا طی دو بازی ۹ گل بخورد اما در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش چنین اتفاقی رخ داد.

کلمبیایی‌ها سابقه کشتن فوتبالیست‌های خودشان را دارند و پس از کسب چنین نتایجی، کارلوس کی‌روش شانس آورد که تیرباران نشد. به نظرم این مربی باید یک پولی هم می‌داد تا سرمربی عراق شود. من اصلاً موافق دراگان اسکوچیچ هم نبودم ولی انصافاً با این مربی کروات نتایج درخشانی گرفتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    فقط کارشماشده صفحه پرکنی؟بازخوردچی؟
    • ساوالان IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      تو هم یک مهره مار بخر . بیا مربی پرسپولیس بشوئ!! ارزوی چندین ساله براورد شود.. فرق پیشکسوتهای استقلال .وپرسپولیس در این هست.استقلالی ها باغراق و بعضا با تهمت از تیمشان حمایت و به رقیب حمله می کنند. ولی شما ها عاجز هستید. حتی حقیقت را بگویید.. گلمحمدی سر گنج نشسته . یا اون تیم صنعتی!!!!! درامد پرسپولیس از کجا هست!!!
  • فری امپرازول IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    تو خودت سلطان ناله و گیر دادن به زمین و زمانی تو نفهمیدی که کسی که با تو مصاحبه می‌کنه یک کلمه از هوچیگری و مظلوم نمایی کیسه و دلارهایی که خرج می‌کنند حرفی نزد تو نفهمیدی از شله زرد که روی معادن و منابع مملکت خیمه زده حرفی نزد و...
    • مجید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      همه رو خیلی هم خوب میفهمه ولی ایراد کار اینه که ایشان یک آدم بشدت نون به نرخ روز خوری هست
  • پرسپولیس کار درست۶۶۶۶۶۶ IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مایلی کهن کارت درست
  • ابراهیم IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    همه نظریات ا قای مایلی کهن مورد تایید است بجز گفتارش در مورد کیروش باعث پیشرفت فوتبال ایران کیروش بوده چون به کسی باج نمیداد بهمین دلیل هم عوض شد
    • محمد FR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      درموردکیروش واقعیت گفت.بازیهای جام جهانی 98رابازمان کی‌روش مقایسه کنید.
  • کامران5 IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    خخخخخ تمام مصاحبشو‌ خوندم انصافاً این دفعه منطقی و خوب گفته البته با کمی طنز ، قسمت‌ تیربارون شدن کی‌روش تو کلمبیا و ناله های یحیی با وجود درآمد میلیاردی از همش جالبتره
    • ابوالفضل NL ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      آره خیلی منطقی گفته! صدری: اسپانسر استقلال بهمون پول داده که داده، همراه اول پول داده که داده بازی ماشین سازی و پیکانم بازیکنان تیمشون خلی شاد بودن از شکستشون مقابل لنگ داور محبوب دربیتونم بخاطر فساد در لیگ 2 محروم میشه! بازیکناتون به همه فحش میدن ولی هیچ اتفاقی نمی افته، سرمبیتون با شهاب گردان چه فرقی داشت؟ نتیجه همه فراقانونی ها میشه حامد لک که به باقری توهین میکنه و کنعانی که دوباره فحش به استقلالی ها داد
    • پرسپولیس اصیل IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      ابوالفضل جان یه لیوان آب خنک بخور یه وقت جوش نیاری واشر بسوزونی که هزینه ها این روزها خیلی بالاست داداش از این همه تیم که فشردیم شون فقط به پیکان و ماشین گیر دادی ؟ پس تیم تراکتور و تیم خودتون و تیم سپاهان که با خوش شانسی قسر در رفت چی البته اونها هم شاد و شنگول بودن که زیاد فشرده نشدن ایضا بقیه تیمها همون یه لیوان اب خنک بهترین راه حله فعلا
  • حسن رئوفی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    با سلام من استقلالی هستم فقط میگم حیف که کسی قدر آقای مایلی کهن رو ندانست ببینید این مرد چه تیمی از ایران ساخت و چه بازیکنانی معرفی کرد خداحافظ مرد بی نظیر خدا باید بداند که تو کی بودی که می داند
    • عادل IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      کدام بازيکن را ساخت ؟؟؟ عابدزاده ؟ خاکپور ؟استيلی ؟ عزيزی ؟ زرينچه ؟ نامجو مطلق ؟ شاهرودی ؟ مهدوی کيا ؟ دائی ؟ ميناوند؟؟ اين بازيکنان هيچکدام شاگرد ساخته شده مايلی کهن نيستند ! درضمن تيم سال 98 توسط ايشان درحال حذف شدن بود که در لحظه آخر با مربی خارجی حماسه ملبورن خلق شد و بعدش هم تيم توسط طالبی در جام جهانی ارنج شد !! ايشان يک مدت دستيار علی پروين بودند و با حمايت فائقی با رانت مربی تيم ملی شدند درصورتيکه درهمان زمان مربيان بهتری همچون مرحوم پور حيدری ؛ ناصر حجازی ، فيروز کريمی ؛ و... به مراتب وجهه و توانائی بيشتری داشتند ! البته من قصد نداشتم که سعی و تلاش و زحمات ايشان را زير سوال ببرم ولی متاسفانه شخصيت خود بزرگ بينی و کينه توزانه و حسادت ورزی ايشان روی اعصاب ما می باشد . من واقعآ متوجه کينه ايشان نسبت به کيروش نمی شم ! اگر برخی پرسپوليسی ها نسبت به کيروش کينه دارند شايد به خاطر اختلاف سليقه برانکو و کيروش در يک سال آخر باشه ولی ايشان از همان سال اول حضور کيروش هميشه درحال نفرت پراکنی بودند .
  • ابرام US ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    تحقیر با مورامبیکی گفتن کیروش بجای پرتقالی ٬ و اکنون هم کینه شتری در مربیگری کلمبیا . آیا کسی که بقول این بابا ما یه ای ندارد و باز بقول همین بابا در منچستر و تیم ملی پرتقال و ریال مادرید خرابکاری کرده و در تیم ایران هم که از نظر این عا لیجناب گند زده است . کلمبیا را هم که به ویرانی و تیر باران رسانده است پس چگونه است که هنوز هم تیم های شنا خته شده آسیا و اروپا را خواهان خودش می بیند و در تیم ملی آفریقای جنوبی هم سر مربی می شود ؟ شما با آن سا بقه مشعشع تان در تیم ملی که هنوز هم از مدیریت انتخاب کننده های خودتان سپا سگزارید و بحق هم با ید با شید چرا به سرزمین های مستضعف « از نظر فوتبالی» نظیر بنگلادش و ما داکاسکار و افغانستان و بورکینا فا سو و شاهین بندر عباس و بو شهر و ممسنی و علی آباد کتول برای ترزیق دانش انبوه فوتبالی اتان سری نمی زنید و همه را در حسرت کمالات خود گزارده اید ؟ ........ و الخ .
  • فرهاد۱ IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    من نمیدونم یحیی از چی میناله مایلی کهن درست میگه ولی فکر میکنم از این میناله که چرا وزیر پرسپولیسی داره عوض میشه خوبه مثل فرهاد مجیدی نمیخات از جیبش برای پاداش بازیکنا هزینه کنه
    • میکاییل IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      از جیب فرهاد!!!.چی میگی؟فرهاد تو زمان بازیگریش،تو اوج نیاز استقلال بهش،به خاطر پول رفت امارات، که به خاطر رفتنش استقلال قهرمانی لیگ رو از دست داد!!حالا بیاد از جیب بده
  • ع ص IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    فقط مهملات غیر علمی و فوتبال کوچه خیابانی
  • حسن IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    حالش خوب نیست
  • ق ر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اکر فوتبال حرفه‌ای است باید توسط کمیته انضباطی و اخلاق حتما قراردادها تمام تیمها شفاف‌سازی شود . اگر نه خیانت به بیت‌المال است و خودش یک فساد اقتصادی آشکار می‌باشد و ان شاالله قوه‌ قضایی ورود کنید
  • حسین IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    من نمیدونم چرا میرید با‌ این مصاحبه می کنید ؟ واقعا حالش خوب نیس مایلی کهن، چقد در مقابل کیروش احساس حقارت می کنه که هنوز ولش نمی کنه.
  • ایران IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    هرکس از مربی خارجی دفاع میکن شریک اونا ( کفاش تاج کیروش هست
  • ناشناس IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    حرفهای همیشگی.تکراری وغیرعلمی.
  • احمد FR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مایلی فقط همیشه مخالفه آخرش هم کنف میشه از همه معذرت خواهی میکنه دیونه اس جدی نگیریدش ینده خدا اختلال شخصیتی داره .میدونم ک۶ دارم میگم.
  • سعیsaeed_jan580@yahoo.com IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    موافقم کیروش دیگه به درد تیم ملی نمیخورد باید مربی سطح بالاتر میاوردن بجاش نه سطح خیلی پایین تر
    • محمد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      کیروش سطحش خیلی از مربیان داخلی بالاتر بود اسکوچیچ هم در مقابلش عددی نیست همین الانشم کیروش یه برند هست که وزن تیم رو خیلی می تونه ببره بالا همین لژیونرهایی که الان داریم صدقه سری کیروشه
  • ایران جوان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مایلی کهن حرف خودش رو زده بعضی ها از ترس نکوهش وشماتت دیگران جرأت حرف حق زدن رو هم ندارن، پرسپولیس هم باآدمهای مافیایی خودش توانست قهرمان بشه، شنیدید که انگلیسی ها میگن تفرقه بیانداز وحکومت کن ، همین کار رو در مدیریت دیگر تیمها با آدمها نفوذی خودشون میکنند ، آقای وزیر تا حالا چند تا مدیر پرسپولیسی فرستادی یا بهتر بگیم تحمیل کردی به استقلال؟
  • HAMiD IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    با سلام، واقعا قراردادهای فوتبالیستا و کادر مربیگری شفاف سازی بشه تا همه ملت در جریان قرار بگیرن ،بعد مقایسه کنیم با حقوق حداقل بگیران سازمان تامین اجتماعی ،آنوقت مشخص میشود اختلاف حقوق نجومی
  • ایرانی DE ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    واقعا جای تعجب است , که خبر ورزشی با چنین آدمی (!) از هر جهت کثیف, یا مصاحبه میکند و یا پرت و پلا های تکراری این آدم عوام فریب را در هر فرصتی چاپ میکند. این " ادم" و امثال او را باید برای همیشه از ایران اخراج کرد, که نون مفت و چرب خورده و میخورند و فوتبال ایران را در این چند دهه نابود کردند وهیچ دانشی در هیچ موردی نداشته و ندارند و طلبکار هم هستند .این ذات "این آدم های وطنی" ورشکسته اخلاقی و ورزشی و انسانی و عوام فریب و فرافکن و خود پرست روحی و روانی بوده و میباشد. یک موی کیروش میارزد به هزاران اینطور" آدم های وطنی" بی ارزش و بی فرهنگ, که هیچ بویی از فرهنگ ایرانی نبرده اند! بر خلاف " این مفت خوران وطنی", کیروش به فوتبال ایران خدمت بزرگی انجام داد. یک ایرانی اصیل باید خجالت بکشد و شرم کند, که حتی نام چنین " ادمی" را بزبان بیآورد. اگر قرار باشد کسی را " تیر باران کرد", در درجه اول خود این " آدم" و بعد امثال او را...!!!
  • کارگر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    محمدآقاوقتی حرف خوب بزنی همه حمایت میکنن این دفعه کل کاشتی حاح محمدحرفات حق بود
  • محمد IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    تنها کاری که ازم بر میاد اینه که واست دعا کنم مایلی
  • پارسی US ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آقای مایلی کهن، چیزی که در مورد شما خیلی مشخص هست عقده و کینه بی‌اندازه به کیروش است، دلیلش هم نه معلوم است. مربی بیچاره دو بار ما را به جام جهانی برد، بد بود؟ گاهی فکر می‌کنم اگر اون توپ طارمی در بازی با پرتغال گلی شده بود، و ایران اون گل اول احمقانه را از ژاپن نمیخورد، افرادی مثل شما جرات حرف زدن داشتند؟ اگر به حقوقی که میگرفت حسودی می‌کنید، چنین در آمدی در اروپا برای مربیان کاملا عادی است. راستی نظر شما در مورد مربی تیم ملی آلمان چیست؟ با اون همه باخت چرا اون همه سال بیرونش نکردند؟ نتیجه که همیشه معیار نیست. چرا معیار مقایسه شما بازیکنان تیم ملی نیست؟ این همه بازیکن لژیونر به کارلوس احترام میگذارند و از او خوب می‌گویند، ولی جنابعالی چنان صحبت می‌کنید که انگار پر فروش‌ترین بازیکن تاریخ ایران هستید. یک نیم نگاهی به آنچه خواننده‌ها در مورد شما می‌گویند بیاندازید و دیگر مصاحبه بی‌جنبه را کنار بگذارید. واقعا متأسفم که حرفهای بیهوده شما را چاپ میکنند.
  • محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    بعضی حرفات رو قبول دارم اما وزیر ورزش اون دنیا؟؟؟ خیلی به خودت اطمینان داریا؟
  • هامون IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    مایلی کهن کسی است که همه دوست اش دارند. من معلم بازنشسته فنی هستم از صداقت و درستکاری این اقا خوشم میاید. هر کسی جای ایشان به خیلی جاها میرسید و لی ایشان ریا و تقدس مابی را قبول ندارد و یا در ژن اش نیست .
  • مرتضی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    درودبراقای مایلی کهن ،من طرفداراستقلال هستم ولی همیشه به‌ راست گویی ايشان اعتقاد دارم ولی اگرایشان کمی درانتخاب همکاران اش دقت می‌کرد مربی افسانه‌ ای می شدند
  • Fashu Poshteh GB ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    آش هر نخود بهترین نظر من است
  • اسمال آقا IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    سلام وعرض ادب خدمت مایلی کهن دوست داشتنی
  • سامان IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    این آقا نه مربیگری بلد نه مدیریت این کار را داره در و همیشه. ساز. چپ میزنه و تفکر فوتبالی کهنی داره شما را باشگاهای داخلی هم قبول ندارند چرا راجب کیروش نظر میدی از اون بهتر بلدی تابحال با تیمی مقامی حتی دوم. سوم. و آوردی
  • مریم بانو IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    خدایانسل این انسانهای مجهول الحال هنوز وجوددارند.
  • حمید IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    عزیزمون آقای مایلی کهن مردخوبی است اما در ضمیر ناخودآگاهش با افراد موفق وبرتر از خودش درنزاع است امیدوارم این نقیصه رابرطرف کند و شخصیتی ارزشمند در ذهنها باقی بگذارد
  • ع IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    کلنگ دیوانه فوتبال ابران را هزار سال عقب برد مهمترین هنر او کشف استاد اسدی که فامیل فایقی بود خیانت هاشمی طبا بود که این عتیقه رامربا نمود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی