نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش خوردبین به اظهارات پرسپولیسی‌ها درباره قهرمانی ششم/ سیدجلال بهترین بازیکن لیگ بود؛ با تقدیر از نوراللهی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود خوردبین پیشکسوت دوست داشتنی پرسپولیس خوشحال است که این تیم سرنوشت خودش را به بازی استقلال و سپاهان اصفهان گره نزد.

محمود خردبین سرپرست اسبق پرسپولیس پس از پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان تهرانی با خوشحالی دقایقی با ما هم کلام شد.

پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر در حالی حاصل شد که شما هم جزو تیمی بودید که از لیگ شانزدهم استارت این قهرمانی‌ها را زد.

خیلی خوشحالم که پرسپولیس قهرمان شد و باز هم ثابت کرد بهترین تیم ایران است. نکته مهم این بود که پرسپولیس اجازه نداد سرنوشت قهرمانی اش به بازی‌های دیگر گره بخورد.

منظور شما بازی استقلال و سپاهان اصفهان است؟

بله، پرسپولیس در همان نیمه اول دیدار با پیکان بار خود را بست و با زدن ۲ گل خیال خودش را برای قهرمانی راحت کرد. اگر کار به نیمه دوم کشیده می‌شد کار سخت می‌شد. خدا را شکر که یحیی گل محمدی و بازیکنانش با تمرکز کامل و خیلی حرفه ای قهرمان شدند.

سخت ترین قهرمانی پرسپولیس در این سال‌ها کدام فصل بوده است؟

لیگ هفتم خیلی وحشتناک بود. سرنوشت قهرمانی به هفته آخر و بازی مستقیم ما با سپاهان کشیده شد. درحالی که همه خود را برای سوت پایان بازی آماده می‌کردند ناگهان در دقیقه ۹۷ سپهر حیدری آن گل تاریخی را زد و بلافاصله برای شادی پس از گل آمد بغل من! یک قراری بین من و سپهر حیدری بود و هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد.

لیگ بیستم به پایان رسید و می‌دانیم بازی‌های این فصل را هم با دقت تعقیب کردید. به نظر شما بهترین گلر امسال چه کسی بود؟

آمار نشان می‌دهد حامد لک بیشترین کلین شیت‌ها را داشته است و بهترین دروازه بان بوده است.

بهترین مدافع؟

سیدجلال حسینی نه تنها بهترین مدافع فصل بوده بلکه بهترین بازیکن لیگ بیستم هم بوده است البته با تقدیر از احمد نوراللهی!

بهترین هافبک؟

از احمد نوراللهی که عملکرد فوق العاده ای داشت گفتم و حالا می‌خواهم از احسان پهلوان شماره ۱۴ پرسپولیس یاد کنم. او فوتبالیستی زحمتکش و بی‌ادعا نشان داد که خیلی برای موفقیت تیمش می‌دود و زحمت می‌کشد.

و بهترین مهاجم لیگ؟

طبیعی است بهترین مهاجم لیگ باید آقای گل آن لیگ هم باشد. سجاد شهباززاده با زدن ۲۰ گل بهترین بود.

سورپرایز لیگ بیستم؟

این اواخر بازی این پسر فرشاد فرجی من را سورپرایز کرد. خیلی با اعتماد به نفس بالا در کنار کنعانی زادگان توپ می‌زد. من فکر می‌کنم فرجی فصل آینده حرف‌های بیشتری برای زدن داشته باشد.

اغلب بازیکنان پرسپولیس حرف از ششمین قهرمانی این تیم در فصل آینده می‌زنند. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

این نشان دهنده اعتماد به نفس بالای بچه‌هاست. قطعا کار سختی است تکرار قهرمانی و رسیدن به ششمین جام پی درپی اما این بچه‌ها ثابت کرده اند می‌توانند هر غیرممکنی را ممکن کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هعییی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    احمد قطعا بهترین بازیکن باید بشه چون گل زدناشم خیلی به موقع و به جاست
  • رمض IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    انشاءالله باید برای جاودانه کردن عدد شش برای پرسپولیس با قهرمانی ششم از همین امروز استارت زد.
  • حامد IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    بابا بذارین لیگ شروع شه بعد شمشیرو دوباره برای پرسپولیس از رو ببندین! :)) این روزا از با هرکی مصاحبه میکنن ازش میپرسن نظرت راجع به اینکه پیروانی یا پرسپولیسی ها گفتن میریم برای قهرمانی ششم چیه! مگه جرم کردن گفتن!!! پیشکسوت های استقلال بیجا میکنن نظر میدن و میگن متاسفیم براشون! برای خود حقیرشون متاسف باشن با این اظهار نظرهاشون. تیم 5 دوره قهرمان پشت هم شده دلش میخواد بگه میخوایم ششمیش هم بگیریم. بی ادبی کرده؟ از چی میترسین؟؟ یه بارم تست کنید شاید انسان وار و فوتبالی و پاک تونستین جلوی پرسپولیس و بگیرین. ولا اگه این کارو کردین ایستاده تشویقتون میکنیم. بسه این همه نفرت پراکنی. فقط برای دوتا کامنت بیشتر هی نرین با امثال نوری پیکسوت بی ادب استقلال مصاحبه کنین و بگین نظرت چیه پرسپولسی ها گفتن میخوام ششمیش رو هم بگیریم! که چی آخه! فردا با فنونی زاده مصاحبه کنید. پس فردا با امیرحسین صادقی، پس اون فرداشم با برهانی. اینا دیگه گل سر سبد پیشکسوت هاشونو عامل توهم هواداراشون تو این چند سالن. بسه این همه نفرت پراکنی! بذارین از این فوتبال همه لذت ببریم. به زور نمیشه قهرمان شد. لیاقت میخواد و تلاش.
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    اینقدر شیش شیش نکنید!این جماعت کیسه کش به عدد شیش الرژی درحد مرگ دارن!همینطوریش دارن از حسرت بی جامی یکی یکی افقی میشن حالا هی همه میگن دنبال قهرمانی شیشم هستیم.عدد شش یعنی کابوس کیسه تنان .برا راحتی کیسه وکیسه جماعت بگید بعد از گلات قهرمانی هفتم انشاالله!خخخ خخخ خاله فرناز چطوره با گلات خدا میدونه ومن!
    • هم لنگ وهم کیسه،نمادپرسپولیسه IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      اتفاقا شما با همه اعداد خاطره دارید از ۴تای معروف گرفته،۵ یا بقول شما گلات الغرافه،شیش تای همین پارسال و البته ۶تای فتح تهران تا عدد ۸،هشت مقدس یا همون هشت صفر که دسته ۳ تشریف داشتید و از تاج خوردید!!آره عزیزم حالا لباتو غنچه کن بگو ؛هم لنگ و هم کیسه نماد پرسپولیسه ۸بار بگو به یاد هشت تایی که از تاج خوردید عزیزم!
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    تواین 5سال هم اگه داوریها جهت دارنبود داورای خارجی یودند یا داورانی امثال فغانی گرچه لنگی هست ولی به دلیل همنشینی با فوتبال حرفه ای دنیا یه نصف جام هم نمیاوردید پس مدیون همین داورا هستید مثل اکبریان .سیدعلی .حیدری .خورشیدی
    • ناجی الاستقلال العربستان IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      تو توهم توطئه همچنان سرآمد توی جهان هستید واقعا همین حرفا رو بالا پایین می کنید ک هنوز کشور جهان سوم محسوب میشیم ،داوری با ما بود بازی ها جهت دار و برنامه ریزی شده بود ولی همین دربی آخر اگه کمک داوری نبود ک عرسلان تون باید اول بازی اخراج می شد پنالتی ها هم دوباره تکرار میشد تو دربی ب لطف اشتباهات داوری نباختید چطور روتون میشه بازم از داوری بحرفید
    • اس اس تیم مردمی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      درجواب لنگی عربستانی . عرض شد داوردربی حذفی هم فغانی لنگی وکارمند باشگاه لنگ بوده همونی که دقیقه 90بازی سپاهان با اون پنالتی مسخره بازیو برای لنگ دراورد وباعث قهرمانیش شد
  • فرید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    روانشناسان ترس از عدد ۶ را به ترسهای مرضی یا فوبیا اضافه کردند! شش فوبیا!!!
  • {...} IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    لنگ اگر کل جام‌های ایران رو بگیره بازم در حد تاج نیست یه ستاره تاج برابره با هزار جام پولی و داوری و وزیری.... ای سوزش داره حسرت شصت ساله
  • Bamari IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    خدایی تاچشم بهم بزنیدعدد(۶)جلوپلکهای بعضیاخیلی وحشتناک چشمک میزنه.غیرت بچهامگه میزاره عدد۶ب این راحتی ازدیدچشماتون دوربشه.غیرت پرسولیسی درهرنوع رگ خوب نمیشه دیدبچها.پرسپولیس دیگه کاریش نمیشه کردپرسپولیس چکارکردی بانامت پرسپولیس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی