ماسیمیلیانو آلگری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی یوونتوس درباره وضعیت دو ستاره تیمش گفت: رونالدو مانند دیگر بازیکنان ما با اشتیاق به تمرینات برگشت و دیبالا از ناحیه پای چپ مشکل عضلانی داشت که پای تخصصی‌اش هم هست.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی شاگردانش برابر تیم دسته دومی مونتزا، در جام برلوسکونی درباره آخرین وضعیت بانوی پیر در اردوی پیش فصل این تیم صحبت کرد.

آلگری درباره کولوسفسکی گفت: کولوسفسکی پتانسیل بالایی دارد اما او هنوز جای پیشرفت دارد. هر چه نباشد او فقط ۲۱ سال سن دارد اما باید انگیزه و دقتش را مقابل دروازه بالا ببرد و هنگام حمله به دروازه حریف کارآمدتر باشد. درباره پیانیچ هم باید بگویم که چیزی درباره وضعیت انتقال پیانیچ نمی‌دانم. باشگاه به مسائل مربوط به نقل و انتقالات رسیدگی می‌کند.

کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا ۲ ستاره یوونتوس همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، تیم‌شان را در سفر به مونتزا همراهی نکردند و در تورین ماندند. آلگری درباره این موضوع هم گفت: رونالدو مانند دیگر بازیکنان ما با اشتیاق به تمرینات برگشت. دیبالا از ناحیه پای چپ مشکل عضلانی داشت که پای تخصصی‌اش هم هست با این حال آنها مانند سایر بازیکنان تیم به بازی مقابل بارسلونا (در جام خوان گمپر) خواهند رسید. سایر بازیکنان ما روز دوشنبه به اردو می‌پیوندند و به این ترتیب ما ۲۰ روز وقت داریم تا در کنار آنها برای شروع فصل آماده شویم.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی