استقلال قبل از دقیقه ۲۰ به گل گهر گل می‌زند/ یک آمار جالب از شاگردان مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به دقایق گل‌های زده استقلال مقابل گل گهر در دو فصل اخیر لیگ برتر، آمار جالبی را مشخص می کند.

استقلال در دو فصل گذشته و پس از صعود تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر، چهار بار مقابل این تیم به میدان رفته که ۳ برد و یک شکست در کارنامه اش مقابل حریف سیرجانی برجای مانده است.

استقلال در بازی رفت لیگ نوزدهم با نتیجه دو بر یک گل گهر را شکست داد که یکی از گل‌های استقلال در دقیقه ششم بازی توسط میلیچ و دیگری در دقیقه ۴۹ توسط مهدی قائدی به ثمر رسید. نکته جالب این است که گل قائدی در دقیقه ۴۹ تنها گل استقلال مقابل این تیم در چهار دیدار رفت و برگشت دو سال اخیر است که بعد از دقیقه بیستم بازی به ثمر رسیده است.

در واقع این تیم سیرجانی از مجموع ۶ گل خورده از استقلال ظرف این دو فصل، ۵ گل را قبل از دقیقه بیستم دریافت کرده است. استقلال در دیدار برگشت لیگ نوزدهم با هدایت فرهاد مجیدی یک بر صفر به سیرجان باخت اما در هفته نهم لیگ برتر بیستم تحت هدایت فکری با دو گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی و مهدی قائدی در دقایق ۸ و ۱۴ بازی، این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

شاگردان فرهاد مجیدی در بازی برگشت باز هم در همان دقایق ابتدایی توسط محمد حسین مرادمند و مهدی مهدی پور به ترتیب در دقایق ۱۲ و ۱۹ دروازه سیرجانی‌ها را باز کردند و موفق شدند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر این تیم را با شکست از تهران بدرقه کنند.

با توجه به تاکتیک هجومی تیم فرهاد مجیدی این احتمال زیاد است که استقلال با بازی هجومی در شروع دیدار نیمه نهایی جام حذفی باز هم بخواهد این حریفش را در دقایق ابتدایی غافلگیر و دروازه اش را باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی