بهمن طهماسبی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهمن طهماسبی مهاجم اسبق تیم استقلال گفت: جدال قلعه نویی و مجیدی یک فوتبال خوب را نوید می‌دهد ولی امیدوارم مجیدی برنده باشد.

بهمن طهماسبی در خصوص عملکرد استقلال مقابل سپاهان که منجر به شکست این تیم شد، اظهار داشت: استقلال در نیمه اول خوب کار کرد و برای آنکه بحث تبانی مطرح نشود، محکم و سفت وارد زمین شد. وقتی نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان عوض و به سود پرسپولیس شد، این موضوع روی نیمه دوم بازی استقلال و سپاهان اثر گذاشت و انگیزه بازیکنان کمتر شد. 

وی با اشاره به مسابقه جام حذفی استقلال و گل گهر، گفت:‌ بازیکنان می‌دانند که اگر این دیدار را از دست بدهند، یک جام را از دست داده‌اند. طبیعتا با دو پیروزی می‌شود به آسیا رفت و جام گرفت. جام حذفی حساسیت‌های خودش را دارد و نمی‌شود آن را پیش‌بینی کرد اما پیش‌بینی می‌کنم بازی خوبی از کار دربیاید و دو تیم فوتبال قابل‌توجهی را به نمایش بگذارند. 

مهاجم اسبق استقلال در خصوص جدال امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی گفت: قلعه‌نویی مربی باتجربه‌ای است و جزو پرافتخارترین ها محسوب می‌شود. او قهرمانی‌های زیادی کسب کرده و از سوی مقابل، فرهاد مجیدی هم در این چند سال باتجربه شده است. قطعا جدال این دو یک فوتبال خوب را نوید می‌دهد ولی امیدوارم مجیدی برنده این مسابقه باشد. 

طهماسبی در خصوص فصل نقل و انتقالات استقلال و اینکه چه توصیه‌ای به مدیران باشگاه دارد، گفت: باید دید مجیدی می‌خواهد با چه سیستمی تیمش را برای فصل جدید ببندد. استقلال قطعا به چند بازیکن خوب نیاز دارد و مجیدی هم باید براساس فلسفه مربیگریش بازیکن جذب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    "بازیکنان می‌دانند که اگر این دیدار را از دست بدهند، یک جام را از دست داده‌اند" . به به چه جمله ای :) یاد و خاطره استاد خیابانی رو زنده کرد
  • ابرام US ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    بابا دیدی و گفتی !! نخیر اگر ببازند یه جام افتخار بهشون تقدیم می کنند . از مشابهات فرما یشات استاد خیابانی کثر الله امثالهم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی