نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هری کین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا حالا می‌تواند منتظر یک جا به جایی بزرگ یا حتی یک بمب خبری باشد که شاید این بمب را منچسترسیتی با جذب هری کین بترکاند.

هری کین مهاجم سرشناس انگلیسی از حضور در تمرینات تاتنهام امتناع کرد تا تصمیم خود را برای ترک این باشگاه علنی کند.

بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا حالا می‌تواند منتظر یک جا به جایی بزرگ یا حتی یک بمب خبری باشد. رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که هری کین مهاجم ملی پوش انگلیس در بازگشت از تعطیلات خود در تمرین تاتنهام شرکت نکرد تا مقامات این باشگاه را مجبور به موافقت برای انتقال او به منچسترسیتی کند.

طبق این گزارش منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا حاضر است مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو برای مهاجم گلزن تاتنهام پرداخت کند. فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی که متخصص اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز هست، در صفحه خود این خبر را تایید کرد و نوشت: «کین در تمرین تاتنهام حاضر نشد. این تصمیم شخصی هری بوده و ربطی به ماجرای تست کووید-۱۹ نداشته است. کین معتقد است که از یک سال پیش یک توافق مردانه و جنتلمنانه با باشگاه انجام داده است که آن‌ها با جدایی او از تاتنهام در این تابستان موافقت کنند.»

ستاره ۲۸ ساله اسپرز، تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد اما در پایان فصل گذشته او فاش کرد که می‌خواهد به تیمی دیگر برود و یک قدم جدید در دوران فوتبال خود بردارد: «می‌خواهم در مهمترین بازی‌های فوتبال حضور داشته باشم. این فصل من رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از تلویزیون تماشا کردم اما این بازی‌هایی است که من دوست دارم خودم در آن حضور داشته باشم نه اینکه بیننده آن باشم.»

او همچنین از این گفت که می‌خواهد در تیمی بازی کند که در آن به جام‌های متعدد برسد اتفاقی که در لباس تاتنهام برای او هیچ وقت رخ نداد. تمایل بهترین مهاجم فوتبال انگلیس در حال حاضر این است که به منچسترسیتی برود. در انگلیس گفته می‌شود که رقم انتقال او چیزی حدود ۱۸۷ میلیون یورو خواهد بود هرچند که مقامات منچسترسیتی امیدوارند با کمتر از این مبلغ بتوانند او را به ورزشگاه اتحاد بیاورند. اما در صورتی که با رقم عنوان شده، کین به سیتی منتقل شود او تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن در تاریخ فوتبال انلگیس خواهد شد.  دستمزدی هم که قرار است در منچسترسیتی به او پرداخت شود ۴۶۸ هزار یورو در هفته است که معادل ۲۵ میلیون یورو در سال می‌شود.

جک گریلیش، دیگر بازیکن گرانقیمت فوتبال انگلیس که در حال حاضر هافبک استون ویلا است اما مثل هری کین قصد جدایی از این تیم و پیوستن به منچسترسیتی را دارد، در تمرینات پیش فصل استون ویلا حاضر شده حتی با وجودی که انتقال او به سیتی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون یورو تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و دو باشگاه نیز در این مورد به توافق رسیده‌اند.

اگر این دو انتقال صورت بگیرد، منچسترسیتی کاری خواهد کرد که در تاریخ فوتبال انگلیس بی‌سابقه است، یعنی خرید دو بازیکنی که هر دو گرانقیمت ترین خواهد بود در یک تابستان. به علاوه این موضوع باعث تقویت فوق‌العاده خط حمله و میانی این تیم خواهد شد، در نتیجه آنها برای رسیدن به رویای دیرینه خود قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مجهز خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    خوبه صاحبان عرب منچستر سیتی تازه در دوران کووید کم سود برده اند وگرنه تمام تیم های لیگ برتر را غارت می‌کردند. به عنوان یک لیورپولی به نظرم تیم‌های متمول دیگر باید قرار و مدارهایی بین خودشان درباره ترانسفر بازیکن بگذارند تا قدری کار برای سیتی سخت شود.
  • محمد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    اگه قهرمانی رو میشد با پول خرید همین فصل که به فینال رسیدن قهرمان میشدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی