نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شرط مشترک و سخت ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت

پرسپولیسی‌ها چند روز قبل دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند برای پنجمین فصل متوالی قهرمانی لیگ برتر را کسب کنند. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از اتمام لیگ برتر به تعطیلات رفتند تا بعد از یک فصل بسیار فشرده و خسته کننده استراحت کنند.

در این بین کار مدیران باشگاه پرسپولیس تازه شروع خواهد شد چراکه باید با تعداد زیادی از ستاره‌های تیم تمدید کنند و بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن جدید جذب کنند. یحیی گل محمدی بعد از بازی با پیکان که منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شد صراحتاً اعلام کرد به همه بازیکنان برای فصل بعد نیاز دارد و باشگاه باید با این بازیکنان تمدید کند.

درحال حاضر قرارداد نفراتی مثل احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی شیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا با پایان رسیده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم راهی فوتبال قطر شد. همچنین شهریار مغانلو که به صورت قرضی در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس آمد حالا باید دوباره به پرتغال برگردد و برای دائمی کردن قراردادش با پرسپولیس با مدیران سانتاکلارا مذاکره کند.

مدیران پرسپولیس که به شدت درگیر مشکلات مالی هستند کار بسیار سختی برای راضی کردن این ستاره‌ها دارند. بازیکنانی که همگی از علاقه خود برای تمدید قرارداد با پرسپولیس حرف زدند ولی اعلام کردند باشگاه باید به لحاظ مالی خواسته‌های آن‌ها را برآورده کند. در واقع حرف مشترک همه بازیکنان پرسپولیس این است که مدیران باشگاه باید سر کیسه را شل کنند و بعد از قهرمانی به لحاظ مالی کاملا نیازهای آن‌ها را تامین کنند.

به غیر از مشکلاتی که برای مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این بازیکنان دارند، سمیعی و دوستانش برای خرید بازیکن جدید هم نیاز به پول دارند. مدیران پرسپولیس خوب می‌دانند در بازار هرج و مرج نقل و انتقالات پول نقد حرف اول و آخر را می‌زند و برای خرید بازیکنان جدید به آنها پیش پرداخت بدهند.

به غیر از این مسائل باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته با بازیکنان و اعضای کادر فنی خود تسویه کند و همین موضوع سختی‌های زیادی را برای سمیعی و تیم مدیریتی این باشگاه طی روزهای آینده ایجاد خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی US ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    بعد از اینکه جناب مددی افشا کرد فقط قرارداد بازیکنان داخلی تیم استقلال بدون آپشن 86 میلیارد تومان است ( والبته بطرز بسیار جالب و عجیبی این موضوع مورد توجه خبرورزشی قرار نگرفت و اصطلاحا زیرسیبیلی ردش کرد ) خبرورزشی در جایگاه روابط عمومی استقلال و لیدر فن پیج های افراطی این تیم بحث حاشیه سازی برای پرسپولیس با شرح کار درخواست افزایش قرارداد بازیکنان پرسپولیس را داره با شدت دنبال می کنه تا اولا اون موضوع قراردادهای فوق نجومی استقلالی ها را عادی سازی کنه و در ضمن رای پرسپولیس و هوادارنش هم حاشیه بسازد . حالا بماند که اولا قراردادهای تیم قهرمان 5 ساله اصلا نباید قابل مقاسه با بازیکنان پرمدعای تیمی که 9 سال است جام نگرفته باشد ثانیا قراردادهای پرسپولیسی ها همین الان 5 تا 6 برابر هم بشود باز هم به گرد پای قراردادهای چگوارای پلاستیکی و انشگر و عارف غلامی نخواهد رسید .
  • فرشاد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    تیم و بازیکنهایی که تو این چند ساله در ایران و اسیا اقایی و ابروداری کردن حقشونه قرارداد خوب ببندن نوش جونشون.
  • شیشتقلال حقیر دائم الزیر IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    جامها و افتخارات داخلی و اسیایی رو پرسپولیس میگیره قراردادهای انچنانی مال بازیکنهای بازنده و بی افتخار تیم حکومتی،ناله هم میکنن!
  • پرسپولیس IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    اقای سمیعی ما پول میلیاردی برای بازیکن نداریم هر کی خواست بره درو باز کن براش
  • پرسپولیس کبیر IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    در همه جای دنیا تیمهایی که موفقترن و طرفدارهای بیشتریم دارن درامدشون هم به همون نسبت بیشتره الا اینجا،شما یک بار دیدید و شنیدید یک رسانه این سوال رو مطرح کنه که چرا و چطور تیمی که هر سال داره همه جامهای داخلی رو درو میکنه و ی پای فینال قاره هست باید اینقدر درگیر مشکلات مالی باشه؟!یک بار دیدید این رسانه ها این ابهام رو مطرح کنن که اگه قرار باشه پرسپولیس با این همه دستاورد و طرفدار وضعش این باشه پس قاعدتا" تیمهای بازنده رقیب تا حالا باید کرکره رو میکشیدن پایین و...ولی همه داریم میبینیم که اینطوری نیست و هر جور دلشون خواست قرارداد میبندن و ریخت و پاش میکنن.
  • سیدرضا SG ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    اول باید تبریک بگم به هواداران متعصب و پرشمار قرمز بابت پنجمین قهرمانی متوالی تیم خوش ترکیبشون که بازیهاشون یاداور تیم رویایی دهه شصت پرسپولیس هست با شش دوره قهرمانی درجام شهدای هفده شهریور . اما واقعا تاسف داره که پرهوادارترین باشگاه آسیا بعداز اینهمه افتخار بازم باید به دنبال حل مشکلات مادی باشه ، هرچند استقلال ما که فقط و فقط شاه فرهادو داره ، تنها امید ما
  • وحید کرمی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    دیکه وزیر نیست به خدا بهونه هست چون دیکه میدونن بودنه سلطانی فر دیدن خواب قهرمانی هم سخت هست چه برسه که فکرشم به سرشون بزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی