سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
۲ |
۴
فرهاد مجیدی اینستاگرام را بست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی در آستانه بازی حساس تیمش با گل گهر سیرجان بازیکنان خود را ممنوع المصاحبه کرد و البته حضور در فضای مجازی را هم ممنوع کرد.

فرهاد مجیدی حتی از بازیکنانش خواسته تا قبل از بازی چهارشنبه شب قید حضور در فضای مجازی را هم بزنند و به خصوص کاری به کار اینستاگرام نداشته باشند.

قبلا دیده شده بود که بعضی از بازیکنان استقلال تا صبح در فضای مجازی هستند ولی حالا مجیدی از آنها خواسته که تا پایان جام حذفی عطای فضای مجازی را به لقایش ببخشند و فقط روی بازی با گل گهر تمرکز کنند.

استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ بیستم گل گهر را شکست داد و مجیدی هم سه تقابل آخر خود مقابل قلعه نویی را با برد تمام کرده اما باید دید در بازی چهارشنبه شب چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ آیا باز هم استقلال بازی را می‌برد و به فینال می‌رسد یا گل گهر انتقام دو شکست لیگ برتررا از استقلال می‌گیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IL ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    شما مطمئن باشید اتفاق خاصی نمی افتد و پر افتخارترین مربی لیگ برتر به زعم شما هنوز هم براحتی مغلوب استقلال می شود چرا که ایشان ندای قلبش را بیشتر از گل گهر و مردم سیر جان دوست دارد و قطعا این ندا مغلوب شدن در مقابل تیم نحبوبش می باشد
  • آبیییته IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    مااستقلالی ها امیر خان قلعه نوعی رادوست داریم ولی خوب جام راهم دوست داریم ای کاش مقابل تیم امیر قرار نمیگرفتیم شاید قسمت این بود، این دوتیم پاک سرشت بهم بخورند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی