نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رضا حسن زاده - شهید قندی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا حسن‌زاده سرمربی شهید قندی یزد گفت: خیالم از بابت خودم، دستیارانم و مدیرم و باشگاهم راحت است و شک ندارم که اتفاقی صورت نگرفته است اما چطور تیم ما به دسته پایین‌تر فرستاده شد؟

رضا حسن زاده سرمربی تیم شهید قندی یزد در مصاحبه ای، رای صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد این تیم را ناعادلانه و غیر قانونی می‌داند. بخشی از مصاحبه این مربی را در زیر می‌خوانید:

*کمیته اخلاق تیم ما را محکوم به سقوط به دسته دسته ۳ کرده است. سوال من این است بر اساس کدام مستندات؟ وکیل ما به کمیته اخلاق مراجعه کرده تا با گرفتن مستندات موجود در پرونده دفاعیه را برای کمیته استیناف تنظیم کند اما هیچ مستندی به او تحویل نداده اند! آیا صرفا نتیجه ای که در بازی ما با سردار بوکان رقم خورده دلیل بر تبانی بوده؟ اگر این طور باشد هیچ گاه در فوتبال نباید نتیجه پر گل به دست بیاید.  پس برزیل هم با آلمان تبانی کرد که ۷ گل از این تیم در جام جهانی خورد. به نظر من کمیته اخلاق از بنده‌هایش ترسید که چنین رایی را صادر کرد نه از خدا این رای به خاطر هیاهویی بود که در خصوص این پرونده براه افتاده بود. ملاک صدور رای در هر محکمه ای باید قانون باشد نه احساس و تفسیر آدم‌ها. در این پرونده بیش از سه میلیارد تومان آدم‌ها و باشگاه‌ها جریمه شده اند در حالی که قانون جریمه تبانی را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. حالا شاید کسی بیاد و بگوید این قانون ایراد دارد ولی من در مورد این بحثی ندارم.

*من خیالم از بابت خودم، دستیارانم و مدیرم و باشگاهم راحت است و شک ندارم که اتفاقی صورت نگرفته است اما سوال مهم من از کمیته اخلاق این است چطور تیم ما به دسته پایین تر فرستاده شد اما از سه تیم دیگر ۶ امتیاز این فصل کسر شد و ۶ امتیاز فصل بعد؟ بالاخره  این تیم‌ها هم مثل ما تبانی کرده اند یا نه. اگر تبانی کرده اند چرا به دسته پایین تر فرستاده نشدند و اگر تبانی کردند چرا ۶ امتیاز برای این فصل و ۶ امتیاز برای فصل بعد از آنها کسر شد؟ اگر رای کمیته اخلاق این است که تیم شهید قندی یزد تبانی کرده است چرا اسمی از کسی نمی‌برند؟ بالاخره در این میان کسی باید صحبتی کرده باشد و مدرکی ارایه داده باشد. یا من یا مدیر یا یکی از اعضای باشگاه. چرا برخی از اعضای تیم‌های تبانی کننده محروم شده اند و اسمی از کسی در تیم شهید قندی یزد به میان نیامده است؟ مگر نمی‌گویید ما تبانی کرده ایم؟ پرنده‌ها که برای ما پیغام نبرده اند که تبانی کنیم. حتما کسی از باشگاه تیم حریف را وادار به تبانی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    کیسه کشا باید از خودشون بپرسند چرا هر جا در فوتبال گندی زده میشه وهرجا صحبت از تبانی و زدوبند وفساد ودروغ وفتوشاپ وهوچیگری و کلا همه ی کثافتکاریها هست مطمئنا یکطرفش مستقیم به کیسه تنان مربوطه ویکطرف دیگش غیرمستقیم!شده هم بعد از انقلاب وهم قبل از انقلاب یه کثافتکاری در فوتبال انجام شده باشه اما بگن این دفعه کیسه کشی پاش در میان نیست!بخدا اتیلا حجازی خوب پیشنهادی داد.گفت این کیسه رو منحل کنید شر هرچی فساده خود بخود کنده میشه!کیسه شده گندابی که فقط بوی تعفن ومردار ازش متصاعد میشه ولاغیر!
  • 645 IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    هر جا اسم تباني است اسم کيسه هم وسط
  • ناشناس US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    مشخص هر گند کاری که می کنید چون وابسته به تیم حکومتی هستید ماستمالی می شه امثال قایدی که باید پشت میله زندان باشه یا ورمزیار و الان تو که دم از پاکی می زنی
  • سیا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    آدمی که به لگد زدن خودش به صورت بازیکن حریف افتخار کنه شاگرداش بهتر از این نمیشن فرهنگ کیسه است دیگر
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    کلا استقلالی ها اتهام تبانی و از عمد باختن و کمک کاری را دارند
  • شیشتایی هوچیگر DE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    هر جا اسم کثافتکاری و تبانی هست اسم یک استقلالی هم اونجا هست ... اسم شهید قندی هم بی آبرو کردن ... دقیقا همینا چهار سال تموم بدون هیچ مدرکی به پرسپولیس انگ و تهمت زدن
  • کیسه کش پودری IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    امان از این مکتب فاخر و خروجی های شگفت انگیزش ، جرا بقیه تیم ها رو نفرستادند دسته سه حتما خبری بوده
  • مهدی هکتور IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    بیخیال آقای حسن زاده شما خودشو ناراحت نباش.... حتما خواستن خاطره سقوط استقلال به دسته سه رو تداعی کنن برات ...
  • کامیار فرزام IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    هرجا صحبت از تبانی فساد و باندبازی هست نام کیسه کشا می درخشد این هست مکتب کیسه و بازیکنان و پیشکسوتهای کیسه کشا بعد ادعا کیسه کشا رو و هوچیگری و تهمت زدن به دیگران اونا گوش فلک رو کر کرده
  • سروش IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    بنده خدا حساب کرده بود نهایت 50 میلیون جریمه میشن، الان که جریمه شون شد سقوط و 500 میلیون روانشون بهم ریخته :)))))))))))))))))))))))))))
  • بابا رفت ....تسلیت ! IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    به کامنتهای بالا توجه کنید تا ادب و متانت و مکتب لنگ تهران رو بخوبی درک کنید هرچند که ممکنه کار یکی دو نفر باشه اما معلومه که از بس از توی اتاق فکر بیرون نیامدن دچار اعجاج ذهنی شدن ضمنا از تیم کیا چه خبر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی