نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
علی پاکدامن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پاکدامن شمشیرباز المپیکی ایران معتقد است اجازه نمی‌دهند تا آنها در مسابقات المیپک به مدال برسند از همین رو ناداوری‌های رخ می‌دهد.

علی پاکدامن شمشیرباز تیم ملی ایران اگرچه در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو نتوانست به مدال برسد اما عملکرد قابل توجه او مخصوصا در دیدار تیمی ایران و ایتالیا باعث شد تا علاقه‌مندان به ورزش در ایران نگاه ویژه ای به این ورزشکار ایرانی داشته باشند.

پاکدامن در این باره می‌گوید: «در بخش انفرادی عملکرد بدی نداشتم در بازی سوم خود واقعا سمت و سوی بازی به سمتی رفت که به من اجازه داده نشد تا بازی کنم. در بازی تیمی با ایتالیا واقعا یک بازی خوب بود و حیف شد واقعا نتوانستم بازی را برگردانم. از داوری هم چه می‌توان گفت چون ایران کرسی جهانی در شمشیربازی ندارد و چون قرار نیست ما در این رشته مدال بگیریم به راحتی ما را در مسابقات اذیت می‌کنند. شاید در مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهان امتیاز ضربات ما را بدهند اما در المپیک این کار را نمی‌کنند.»

ادامه حرف‌های علی پاکدامن را بخوانید: «از امروز همه تلاش خود را خواهم کرد تا در المپیک بعدی هر چه که دارم و ندارم را بذارم تا بتوانم به مدال المپیک برسم و این افتخار را برای کشور خود به ارمغان بیاورم. خوشحال هستم که کشتی‌گیران عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند امیدوار هستم که بتوانند در ادامه رقابت‌ها موفق باشند و به مدال برسند. باید یک تشکر ویژه از عادل فردوسی‌پور کنم که بنده را قابل دانستند و دو مرتبه با پیام‌های خود به من روحیه دادند و واقعا شرمنده ایشان شدم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لیلا GB ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    لعنت بر فردوسی پور.
  • محمد IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    لیاقت خیلی کمتر از این هست که شخصی مانند فردوسی پور را داشته باشیم . ما از مدار خارجیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی