نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
۰ |
۰
دوئل مدیران سپاهان در فوتسال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران سابق و کنونی سپاهان در جذاب‌ترین بازی هفته اول لیگ برتر فوتسال با هم روبرو می‌شوند.

هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان می رسد. فصل جدید در شرایطی شروع می شود که چند تیم در لحظات پایانی حضورشان در مسابقات قطعی شد.

تیم چیپس کامل مشهد امتیاز منصوری قرچک را خرید و سپاهان اصفهان هم با خرید امتیاز اهورای بهبهان وارد مسابقات می شود اما وضعیت شهروند ساری برای هفته اول مشخص نیست.این تیم باید در این هفته در قم با فردوس روبرو شود.

اما بدون تردید مهم ترین بازی هفته تقابل گیتی پسند با سپاهان اصفهان است. قرار بود این بازی جدال گیتی پسند با اهورا باشد اما با واگذاری امتیاز اهورا به سپاهان حالا دربی جذاب اصفهان را پس از سال ها شاهد خواهیم بود. علی افضل که فصل قبل با مس سونگون قهرمان لیگ برتر شد همه کاره تیم فوتسال سپاهان است و تقابل او با تیم گیتی پسند که کری زیادی هم با این تیم دارد دیدنی است اما مهترین دوئل می تواند تقابل مدیران سپاهانی در دو تیم باشد.

چندی پیش مسعود تابش مدیر عامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مشاور مدیر عامل گیتی پسند منصوب شد. تابش یکی از بنیانگذاران باشگاه شاهین و سپاهان اصفهان است. وی از سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۶۷ بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو داشت.

تابش تا سال ۱۳۷۲ به مدت ۱۲ سال صاحب امتیاز و مالک باشگاه سپاهان بود و بعد از آن نیز قائم مقامی و مدیر عاملی باشگاه فولادمبارکه سپاهان از عناوین اوست.

این در حالی است که محمدرضا ساکت مدیرعامل کنونی باشگاه سپاهان است و دوئل این دو مدیر این بار در فوتسال دیدنی است.

ساکت سال ها پیش پس از مدیرعاملی در باشگاه فولاد ماهان تیم فوتسال این باشگاه را که برندی در فوتسال ایران بود منحل کرد تا اهالی این رشته خاطره خوشی از او نداشته باشند اما حالا برای تیمداری در فوتسال موافقت کرده تا سپاهان برای اولین بار در این رشته حضور داشته باشد.

برنامه ادامه بازی های هفته اول به شرح زیر است:

فردوس قم- شهروند ساری | سالن شهید حیدریان قم

فولاد زرند ایرانیان- فرش ارا مشهد | سالن دانشگاه آزاد زرند

کراپ الوند – مقاومت البرز | سالن یادگار امام الوند

حفاری خوزستان- سن ایچ ساوه | سالن امام رضا اهواز

گیتی پسند اصفهان- سپاهان اصفهان | سالن پیروزی اصفهان

راگا شهرری- منصوری قرچک | سالن آیت الله طالقانی شهر ری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی