نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
۰ |
۵
روملو لوکاکو در چلسی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیران باشگاه اینتر نمی‌خواهند لوکاکو را بفروشند اما این را هم می‌دانند که اگر خود این مهاجم خواهان جدایی از این تیم باشد، نمی‌توانند او را به زور نگه دارند

روملو لوکاکو مهاجم اینتر از بازگشتش به جمع آبی‌پوشان لندن استقبال می‌کند. او که تابستان ۲۰۱۹ از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست،در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و تاکنون ۶۴ گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است. این بازیکن بلژیکی فصل اخیر با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۳۶ بازی سری‌آ نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از ۱۱ سال داشت و در نهایت هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل سری A معرفی شد.

همین عملکرد درخشان او در اینتر باعث شده تا مدیران باشگاه چلسی برای بازگرداندن او به استمفوردبریج دست به کار شوند. بنا بر ادعای «اسکای اسپورت» ایتالیا، چلسی پس از اینکه پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی‌اش به علاوه واگذاری مارکوس آلونسو به اینتر برای به خدمت گرفتن لوکاکو از سوی این باشگاه ایتالیایی رد شد،حالا خود را آماده ارائه پیشنهادی جدید به ارزش ۱۳۰ میلیون یورو به اینتر می‌کند، این در حالی است که گلزن نراتزوری هم از این انتقال استقبال می‌کند.

مدیران باشگاه اینتر نمی‌خواهند لوکاکو را بفروشند اما این را هم می‌دانند که اگر خود این مهاجم خواهان جدایی از این تیم باشد، نمی‌توانند او را به زور نگه دارند.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی