نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کار استقلال کمتر از قهرمانی نبود/ دیر اقدام کنیم آزوهایمان بر باد می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهراب بختیاری زاده مدافع پیشین استقلال گفت: کاری که شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ برتر انجام دادند ارزشی کمتر از قهرمانی نداشت.

سهراب بختیاری زاده گلزن استقلالی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در خصوص آخرین شرایط تیم ملی و همچنین آبی‌پوشان تهرانی به خبر ورزشی گفت: به اعتقاد من استقلال با این همه مشکلات مدیریتی که داشت همین که توانست مقام سوم لیگ برتر را کسب کند جای تقدیر دارد و فرهاد مجیدی جانانه مقابل حاشیه ها ایستاد و اجازه نداد تیمش لطمه بخورد. اگر استقلال سوم شد فقط به تلاش های بازیکنان و کادر فنی مربوط می شد.

وی در ادامه افزود: من به استقلالی ها تبریک می گویم و معتقدم اگر شاکله اصلی این تیم حفظ شود فصل آینده در لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی و کسب جام خواهد بود مگر اینکه مشکلات مدیریتی همچون فصلی که تمام شد به جای حل و فصل مسائل مربوط به باشگاه بر حاشیه های تیم بیفزاید و باعث افت آبی‌پوشان شود.

بختیاری زاده در خصوص وضعیت تیم ملی نیز گفت: ما داریم فرصت ها را از دست می دهیم و اگر دیر اقدام کنیم آرزوهایمان بر باد می‌رود چرا که رقابت های نهایی مقدماتی جام‌جهانی شوخی بردار نیست و دیگر فرصت جبران به ما نمی‌دهد. تیم ملی باید هر چه سریعتر تشکیل شود و بچه ها تمرینات خود را آغاز کنند چرا که یک ماه دیگر باید به مصاف سوریه و عراق برویم. این در حالیست که ما هنوز هیچ کاری برای تیم ملی نکرده‌ایم.

وی در پایان اضافه کرد: صادقانه بگویم اگر برنامه ریزی خوبی انجام دهیم حتی در کوتاه مدت می توانیم نتایج خوبی بگیریم اما اگر قرار باشد مثل بازیهای مرحله قبل عمل کنیم باید قید جام‌جهانی را بزنیم. با این وجود من به اسکوچیچ و ملی پوشان کشورمان خیلی امید دارم و می دانم که اگر امکانات فراهم باشد به طور حتم در کارهای بزرگی انجام خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    کار استقلال یا کار داوران؟ مسئله اینه
  • سیدرضا IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    شاه فرهاد طی بیستو سه بازی در لیگ حذفی و آسیا با شانزده برد و سه باخت و چهار مساوی و کسب میانگین امتیازی حدودا دو نیم در هر بازی خارق العاده کار کرد و با هزینه از جیب خودش برای تیم ثابت کرد افسانه ی دانایی فرد خسروانی و منصورخان با دوچرخه سواران تاج و استقلال دوباره لا فرزند خلف این مکتب بازنویسی میشه . بهترین جای قلبمون قصری از مهر برات ساختیم شاه فرهاد
  • کیسه مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    منظورت سازمان لیگ و کمیته داوران و کمیته انضباطی و بابا مسعود و دلارهای دولتی فرناز و پودرهای درجه یک بود دیگه
    • حسین IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      ایول داش،لاااایک،من چن ساله دارم میگم فرهاد باید مربی باشه،چنان عاشقشم ک اونموقه ک از تیم جداشد و بافوتبال خدافظی کرد،من چندین سال بازی های تاج بو نمیدیدم،چون از نظرم تاج بدون فرهاد بی معنا شد،خداروشکر ک برگشت،وخداروشکر ک تونس خیلی هایی ک معز خر خورده بودن و باش مخالف بودن روهم بفهمونه ک عاشق واقعی تیمه و قلبش فقط برا تیم میتپه،فقط خداکنه تحت هیییییچ عنوان اجازه جدایی قاےدی رو نده،حدابل امسال ک نیاز مبرم ب قهرمانی داره تیممون،بایدسال دیگه اول یکسال دیگه بعدسال دوم باش قرارداد ببنده بعد بصورت قرضی یکساله،اجازه بده بره،بهترینکار،همینه،،اینجوری هم همیشه داریمش هم میشه کلی ازش پول درآورد برا باشگاه،،ن اینکه مثل الله یار،ک تا میخواس فایده داشته باشه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی