نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تفکر سرمربی استقلال برای بازی با تیم قلعه‌نویی لو رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی با بازی دادن به سیدحسین حسینی نشان داد این احتمال را داده که شاید بازی با گل‌گهر به پنالتی بکشد.

با اعلام اسامی ۱۱ بازیکن اصلی تیم استقلال برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد سرمربی آبی پوشان محمدرشید مظاهری را نیمکت نشین کرده است.

سید حسین حسینی در بازی قبلی این تیم در جام حذفی مقابل پرسپولیس ۱۲۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه داشت و در نهایت در ضربات پنالتی و در شرایطی که دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند با مهار ضربه مهدی عبدی سند صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی را امضا زد.

فرهاد مجیدی با قرار دادن سید حسین حسینی پس از دریافت دو گل از سپاهان در بازی هفته گذشته در هفته سی ام لیگ برتر نشان داد درباره احتمال رسیدن بازی با تیم قلعه‌نویی به ۱۲۰ دقیقه و ضربات پنالتی ریسک نکرده و با توجه به اثبات توانایی های حسینی در مهار ضربات پنالتی از او در ترکیب اصلی استفاده کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آلوم IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    بله متاسفانه. اصرار بر دفاع سه نفره و بازی ندادن به بازیکنان جوانتر در خط حمله دو اشتباه دیگش بوده. قایدی و ارسلان افت کردند و باید بازیکنانی که در بازیهای اخیر ستاره شدند بازی می کردند. بازم به امید برد.
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      این پرس از جلو که ایتقلال انجام میده خوبه بشرطیکه نیم از نظر بدنی کم نیاره وگرنه میشه آفت برای خود استقلال. من مطمئن نیستم که قائدی، مطهری و رمضانی از نظر نفس آمادگی پرس از جلو برای بیش از ۲۰ دقیقه رو داشته باشن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی