نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جواد نکونام
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی فولاد می‌گوید پس از بازی فینال درباره ماندن یا نماندنش در فولاد تصمیم می‌گیرد.

فولاد و ملوان چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید تا شاگردان نکونام فینالیست جام حذفی شود.

جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به مردم استان خوزستان این صعود را تبریک می‌گویم. گرچه یک بازی باقی مانده اما کار بزرگی رقم خورده است. بازیکنان نشان دادند که با کیفیت هستند. ما پارسال موفق به کسب سهمیه شدیم و امسال هم به خاطر بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان داشتیم، خستگی و کمبود نفرات باعث شد که تیم ما دچار افت شود. بعد از تعطیلات ۱۰ روزه تیم ما دوباره خوب شود و عملکرد خوبی در لیگ و جام حذفی داشتیم. این نتایج در شرایط کرونا، پنجره بسته و گرمای هوا جز با همت بازیکنان حاصل نمی‌شد. هر تمرین در اهواز معادل پنج تمرین در جاهای دیگر است. من ممنون یکایک آن‌ها هستم و باید به آن‌ها افتخار کرد. ما توانستیم با وجود کم‌لطفی‌ها تا آخرین روز در لیگ شانس آسیایی شدن داشتیم و اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم، جشن آسیایی شدن‌مان را می‌گرفتیم.

او افزود: امروز با تیم خوب ملوان بازی داشتیم. به دو دوست خوب خودم، پژمان نوری و مازیار زارع خسته نباشید می‌گویم و آرزوی سلامتی برای پژمان دارم. آن‌ها تیم خوب و منسجمی دارند و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند. امیدوارم ملوان هر چه زودتر به لیگ برتر برگردد. این تیم واقعا دوست داشتنی است و جایشان در لیگ برتر خالی است. امیدوارم استادیوم‌شان زودتر ساخته شود. ملوان با این ریشه و سابقه‌ای که دارد لیاقت یک ورزشگاه را دارد. آن‌ها تیم با برنامه‌ای بودند و در دقایقی با بازیکنان جوانی که داشتند ما را تحت فشار قرار دادند.

سرمربی فولاد ادامه داد: آن‌ها واقعا تیم ما را اذیت کردند و در دقایقی از بازی موقعیت‌هایی داشتند که اگر باتجربه بودند، به ما ضربه می‌زدند. ما می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و در همان نیمه اول به گل رسیدیم تا ملوان تحت فشار قرار گیرد. ما می‌توانستیم دقت کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم ولی ملوان تیم جان‌داری بود و خیلی خوب مقابل ما مقاومت کردند.

نکونام در ادامه با تمجید از بازیکنان فولاد گفت: بازیکنانی که امسال و پارسال با آن‌ها کار کردند، بهترین بازیکنانی بودند که من با آن‌ها بودند. من از این که با آن‌ها کار کردم لذت بردم. امیدوارم با جام قهرمانی هدیه کوچکی به مردم خوزستان که می‌دانیم چه سختی‌هایی دارد، بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی‌ای از بازی با استقلال دارد، بیان کرد: ان‌شاءالله از فردا راجع به آن بازی صحبت می‌کنیم.

سرمربی فولاد درباره اخباری مبنی بر توافق با فولاد و مذاکره با ذوب‌آهن توضیح داد: من با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده‌ام. دوستانی هم که لطف داشتند از باشگاه‌های دیگر به صورت مستقیم و غیرمستقیم تماس گرفتند، به تمام عزیزان گفتم که تا بازی فینال تمرکزم روی فولاد است. من جلسه خوبی با هیات مدیره فولاد داشتم. با آقای آذری جلسه خوبی داشتم ولی تا موقعی که شرایط باز و حرفه‌ای نباشد، هیچ کاری انجام نمی‌دهم. ترجیح می‌دهم که تمرکزمان روی فینال باشد و بعد از آن تصمیم می‌گیرم.

نکونام در پایان درباره دلایل غیبت فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری خاطرنشان کرد: حکم فرشاد احمدزاده را دو دقیقه‌ای بعد از بازی با قشقایی دادند. او در بازی به خاطر درگیری با تماشاگر قشقایی اخراج شد. محرومیت او به دقیقه نکشید که اعلام کردند. ما هم هیچ اعتراضی به آن نکردیم. ساسان انصاری هم در بازی با سپاهان اخراج شد و این موضوع به این دو بازیکن آسیب زد اما بازیکنان جایگزین ما عالی بازی کردند. من از روز اول گفتم که تیم ما متکی به هیچ بازیکنی نیست و همه ما برای لباس فولاد زحمت می‌کشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طه IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    باتوجه به نام جام حذفی جام آزادسازی فتح خرمشهر نام گرفت شایسته است علی رغم آنکه یک ور فینال از خوزستان است مسابقه نهایی در اهواز برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی