رکورددار بیشترین بازی در گلات پرسپولیس را بشناسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید جلال حسینی با انجام ۱۱۹ بازی در ۵ فصل گذشته، بیشترین تعداد بازی در گلات (پنج قهرمانی متوالی) پرسپولیس را به خود اختصاص داده است.

پس از کاپیتان اول پرسپولیس، علی علیپور که فصل گذشته در لیگ پرتغال توپ زده با ۱۱۶ بازی عنوان دوم را به نام خود کرده است.

احمد نوراللهی با ۱۱۰ بازی، کمال کامیابی نیا با ۱۰۸ بازی و وحید امیری با ۱۰۵ بازی بیشترین تعداد بازی را پس از سید جلال حسینی و علی علیپور به خود اختصاص داده اند.

احمد نوراللهی نیز البته مدتی را به دلیل خدمت سربازی در تیم تراکتور تبریز بازی کرده است.

سید جلال حسینی اما رکورد ویژه قهرمانی با ۳ تیم در لیگ برتر را ثبت کرده است، قبلا هیچ کدام از ستارگان فوتبال ما ۳ قهرمانی متفاوت با ۳ تیم مختلف در لیگ برتر نداشته اند. البته در مجموع لیگ برتر با لیگ های قبل از ادوار لیگ برتر نفراتی چون مهدی هاشمی نسب، محمود کلهر واحمد مومن زاده با ۳ تیم مختلف ۳ بار قهرمان شده اند.

سید جلال حسینی در سپاهان، سایپا و پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده است، در حالی که محرم نوید کیا هر ۵ قهرمانی خود را با تیم سپاهان داشته است.

البته تعداد بازی‌های سید جلال حسینی در این ۵ قهرمانی حدود ۳۰ بازی بیشتر از محرم نویدکیا بوده است.

سیدجلال حسینی با پیراهن پرسپولیس ۱۰ قهرمانی در کارنامه دارد؛ ۵ بار قهرمانی در لیگ برتر، ۴ قهرمانی در سوپرجام و یک قهرمانی در جام حذفی. همچنین باید دو نایب قهرمانی آسیا را هم به افتخارات سیدجلال با پیراهن پرسپولیس اضافه کنید.

کاپیتان سرخپوشان تهرانی یک سال دیگر و تا پایان لیگ بیست و یکم با پرسپولیس قرارداد داشته و حالا دو هدف بزرگ را نشانه رفته است.

اول آن که بتواند همراه با پرسپولیس برای ششمین مرتبه پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و تعداد قهرمانی‌های شخصی خودش در این رقابت‌ها را دو رقمی کرده و به عدد ۱۰ برساند.

رکوردی که به طور قطع و یقین کسی قادر به شکستن آن در فوتبال ایران نخواهد بود.

هدف دوم سید جلال حسینی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست. او دو مرتبه با پرسپولیس به یک قدمی این جام رسیده و این بار می خواهد طلسم شکنی کرده و با کسب قهرمانی در این جام کلکسیون افتخارات خود را قبل از خداحافظی تکمیل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    سلام،به امید خدا و جدش جام قهرمانی آسیا هم سید جلال بالای سر میبره انشاالله و تبدیل به مرد دست نیافتنی میشه مثل پرسپولیس...
  • قرمزته IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    مرد تکرار نشدنیه سید جلال❤️❤️❤️❤️❤️
  • بابا رفت .....عرض تسلیت IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    اوه ... یعنی سیدجلال با بابا مسعود باهمدیگه باسابقه ترین در این 5 فصل هستن ؟ اما کاش بجای باسابقه ترین نام با اثرترین یا تاثیرگذارترین مهره پرسپولیس رو در این 5 فصل میگفتین تا خدای ناکرده موجب دلخوری بابا مسعود و سایرعوامل نشده باشین
  • ابوالفضل NL ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    معلومه سلطانی فر بلال زمانیکه کیروش از تیم ملی انداختش بیرون رسانه ها نوشتند تست دوپینگ بازیکن لیگ برتری حاضر در آسیا مثبت شد! جالبه بعد از این خبرم برانکو توآسیا بهش بازی نداد! این فصلم که اط تست دوپینگ فرار کرد + اونم بازیکنی که تو 40 سالگی دقیقه 95 استارت 80 متری میزنه! مسئول دوپینگ ایران زهره هراتیان و علی نژاد هستند :)) لنگ مافیا
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    سیدجلال رفیق ناباب نداره که ازش جک تری دی بگیره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی