پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۱ |
۱
شکست سارا بهمنیار مقابل حریف تایپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سارا بهمنیار نماینده وزن -۵۵ کاراته ایران در دومین مبارزه المپیک ۲۰۲۰ خود برابر نماینده کشور چین تایپه با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد.

بانوی کاراته‌کای کشورمان در حالی این مبارزه را با نتیجه ۵ بر یک واگذار کرد که ون تزو یان از چین تایپه با ۷۱۱۰ امتیاز نفر دوم رنکینگ وزن منفی ۵۵ کیلوگرم است و دارای دو برنز جهان و سه طلا و یک نقره آسیا است.

نماینده وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان کشورمان تا دقایقی دیگر در دور سوم رقابت‌ها  مقابل ایوت گورانوا ۲۱ ساله از بلغارستان خواهد رفت، گورانوا با ۲۹۷۰ امیتاز رتبه ۲۷ رنکینگ را دارد و از طریق مسابقات گزینشی پاریس موفق به کسب سهمیه المپیک شد. وی یک برنز جهان و یک برنز اروپا را در کارنامه خود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    این خانم اصلا در سطح مدال المپیک نیست. به نظر میرسه که بیشتر نگران ظاهر خودش بود تا پیروزی و گرفتن مدال. ورزشکار اصلا نباید آرایش داشته باشه چون پوستش نمیتونه تنفس کنه ولی این خانم (و البته مربیش) کامل آرایش کرده بودند. به تفاوت بازیکن ایران و حرفهاشون دقت کردین؟ اونها فقط موهاشون پوشوندن دلی جریفاشون چقدر ساده اند! حالا از پروتز لب هاش صرف نظر میکنم. به عنوان یه خانم خیلی متاسفم که خانمهای ایران در درجه اول درگیر زیباییشون شدند و آقایون هم بر همین مبنا قضاوت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی