نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
۱۶ |
۴
حسن یزدانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست حسن یزدانی مقابل کشتی گیر آمریکایی برای ورزشکار ما همچنان مایه آه و حسرت است.

حسن یزدانی مرد نقره‌ای کاروان ایران در المپیک توکیو همچنان بابت مدال طلایی که مقابل دیوید تیلور از دست داد ناراحت است.

او نه تنها پس از شکست عصبانی شد، به صندلی کنار تشک لگد زد، با اشک و افسوس با خبرنگاران مصاحبه کرد و حتی در پست اینستاگرامی‌اش بار دیگر از مردم عذر خواست که از توکیو خبر می‌رسد روحیه‌اش از دیشب به طور کلی خوب نیست.

حسن یزدانی این عکس را ببیند و این چند خط را بخواند...

در هر حال توجه حسن یزدانی را به این نوشته و عکسی که ملاحظه می‌کنید جلب می‌کنیم:

غلامرضا تختی در مسابقات المپیک ۱۹۶۴ توکیو چهارم شد و بدون مدال به کشور برگشت. در بازگشت مردم چنان استقبالی ازش کردند که اشک تختی دراومد و در تاریخ ماندگار شد.

مردم؛ تختی پهلوان را از تختی قهرمان بیشتر دوست داشتند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبداله IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    کشتی گیران کشورمان به هیجان وغرور باختند
  • حمید کلباسی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    جهان پهلوان تختی و پهلوان یزدانی قبل از اینکه یک قهرمان کشتی باشند یک انسان هستند با همه خصوصیات زشت و زیبایش . اگر حسن یزدانی بعد از باخت نا باورانه به تیلور آمریکایی دست به حرکات غیر ورزشی زد به دلیل سیاست مخرب مدیران ورزش ایران است که سالهاست به دنبال قهرمانی توسط ورزشکارانی معدود بوده و عرضه نداشتند ده ها کشتی گیر ارزنده مانند یزدانی تربیت کنند .
  • محسن IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    تو شرایط فعلی کشور ما الان به قهرمان نیاز داریم نه پهلوان، اشتباه نکنید
    • اشکان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      مگر ما با دنیا سر جنگ داریم... بریزید بیرون این تفکر مالیخولیایی رو
  • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    ایشان کشتی گیر خیلی خوبی هستند. ولی امتیازهایی که از رقیب گرفند یک امتیاز به خاطر اخطار داور بود و 2 امتیاز هم نه به خاطر فن کشتی بلکه با هل دادن حریف و خارج کردن رقیب (به خاطر قدرت بدنی بالا)از تشک بدست آمد.توانایی،جسارت و قابلیت خاصی برای اجرای فن در مقابل حریف نتوانستند ارائه بدهند.ولی کشتی گیر رقیب فنی تر ، جسورتر و قابلیت اجرایی فنون را بهتر از کشتی گیر ما داشت.
  • Mohammad IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    اقا یزدانی شما به بازی بد خودت باختی که ۱ امتیاز فنی نگرفتی تمام بازی با تیلور را حل دادی بیرون ازش امتیاز بگیری یه زیر ازش نگرفتی ولی تیلور ۴ امتیاز فنی ازت گرفت. اقای یزدانی شما به ما مردم باختی که یک سال هست تیلور رو برات انقدر بزرگ کردیم که اگه اون رو نبری دیگه تموم ماجرا و دنیا تموم میشه شما به صدا و سیما و رسانه باختی که از قبل المپیک شما رو از پیش برنده کردن تا شروع به حماسه خوانی کنند که ما امریکا رو چه کردیم خدا میدونه چقدر برنامه و اهنگ حماسی درست کردن که ما امریکا رو نابود کردیم . شما به مسولان کشور باختی که همشون خدا میدونه چند صفحه متن تشکر از شما اماده کردن تا غرور ملی رو تحریک کنند که دیدین ما امریکا رو نابود کردیم . اقای یزدانی هنوز خیلی کار داری بشی تختی میدونی چرا چون تختی دوبار طلا المپیک رو از دست داد ولی کارهایی که شما بعد از شکت انجام دادی رو انجام نداد چون تختی پهلوان بود ولی شما فقط قهرمانی تا پهلوانی خیلی راه داری حسن یزدانی .ای کاش رسانه یکم هم در مورد گرایی صحبت کنه که هیچ کس امید مدال براش نداشت چه برسه به طلا .فروغی رو با طلاش ترکوندن مگه گرایی طلا نگرفت
    • حمید کلباسی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      کنار تشک کشتی نشستن و لنگش کن گفتن را که هر بچه ای بلد است ؛ مقصر شکست یزدانی در فینال المپیک تو و همفکرانت هستید که با یک غوره سردی و با یک مویز گرمی می کنید . یزدانی جوان با تلاش و همت مردانه اش یک مدال طلا و یک مدال نقره و چندین مدال طلای جهانی دارد . شما چه گلی به سر خودت و مردم زدی؟
    • .‌ IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      اقای حمید حرف ایشون از زاویه دیدی که صحبت کرده درست است کسی به یزدانی انتقاد نکرد انتقاد این دوستمون به خودمون هست که یزدانی رو اینهمه فشار برای قهرمانی بهش وارد کردیم . تا زمانی که با نگاه احساسی میخواهیم بریم جلو موفق نمیشیم انتقاد ایشان برخلاف نظر همه از روی منطق بود نه از روی احساس ما اگه منطقی برخورد کنیم میتونیم به خودمون و یزدانی کمک کنیم تا تیلور رو شکست بده . مسئله رعایت اخلاق و مشکل فنی هم یک بحث تخصصی است که کارشناسان کشتی و جامعه شناسان بهتره در موردش نظر بدن
    • Mohammad IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      اقا حمید من نگاه اول به شکست یزدانی از دید فنی بود نگاه دیگرم فشاری بود که امسال شما با بزرگ کردن تیلور و سیاسی کردن شکست امریکا روی دوش یزدانی گذاشتین و نگاه فاقد عقل و منطق شما ها امسال گرایی و بقیه ورزش کاران رو نابود میکنه . من با یک برد و باخت سردی و گرمیم نمیکنه فرقی بین طلا و نقره نیست مهم پرچم ایران هست که توی ژاپن بالا میره . ویه نکته شما وقتی طرف مقابلتو نمیشناسی نمیتونی بگی چه گلی به سر خودت و بقیه زدی هر کسی به اندازه توانمندی خودش میتونه برای کشورش مفید باشه حتی یک کارگر ساده. ونکته دیگه رعایت اخلاق هست که اقا یزدانی باعث شد رسانه های دنیا حرکت اون رو اینجوری منفی نشون بدن
    • عادل IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      وقتي حتي تشك كشتي را از نزديك نديدي چرا نظر مي دهي ؟وقتي دو كشتي گير سر شاخ مي شوند و گارد راپائين مي آورند ، نهايتأ هدفشان رسيدن به زير حريفه ! در چنين مواقعي كشتي گير مدافع براي فرار از زير گيري حريف ترجيح ميدهد كه به سمت خارج تشك فراركند !چرا كه اگر فرار نكند با خطر زيرگيري حريف مواجه مي شود ! يعني يزداني گارد زير گيري از حريف را داشت و اين حريف بود كه مجبور شد از تشك خارج بشه ! هل دادن حريف در گشتي فرنگي كه زير گيري ممنوعه شايد معني داشته باشه ولي در كشتي آزاد معني نداره !!!
    • ااااا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      کاملا حرفات درسته گرفتن مدال طلا تو کشتی فرنگی خیلی سخته ولی هیچ حرفی از گرایی عزیز نیس
    • امین US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      نمیدونم چرا شماها ، پهلوانان رو به شکل فرازمینی میبینید. هرکسی ممکنه موقع عصبانیت یه لگد به صندلی بزنه، چرا انقدر بزرگش میکنید این قضیه رو آقا تختی هم که آخرش افسردگی گرفتن و خودکشی کردن، علت مرگ این پهلوانها امثال شماها هستین که فکر میکنید اینها از کهکشان دیگر آمدن و هیییییچ کار ناشایستی نباید بکنن.
  • آرتین IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    والا کشتی گیرای ما زور ندارن، نه عضله بازو دارن، نه کول دارن، نه زیر بغل دارن، فقط با شکم 6 تیکه میخوان کشتی ها رو ببرن مدال هم بگیرن، تیلور در عرض 2 سال عضلاتش دوبرابر شده، مربی های ما عرضه ی بدنسازی هم ندارن
  • مهیار GB ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    اونایی که می گن مردم و رسانه ها با توقع طلا از یزدانی استرس زیادی بهش وارد کردند هر چند درست میگن ولی مردم و رسانه ها هم گناهی ندارند خداییش. خب ما چین، ژاپن یا آمریکا نیستیم که دهها شانس طلا و نقره داشته باشیم، در نتیجه امید ملت بسته میشه به چند تا ستاره.
  • ح.محمد CA ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    ولی خداییش دیوید تیلور خیلی فنی تر یزدانی هست
  • حضرت امیر موقع جنگ با کینه شمشیر نمی زد فقط بخاطر IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    حضرت امیر (ع)موقع جنگ با دشمن با کینه شمشیر نمیزد.فقط جنگ با دشمن بخاطر دستور خداوند بود.برای دین میجنگید نه برای خود برای اجرای فرامین الهی....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی