نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۶۲
سیدجلال حسینی در الاهلی قطر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن پیشین پرسپولیس و فعلی الأهلی قطر می‌گوید: از بازی کنار سیدجلال خیلی چیزها یاد گرفتم و الان به جرأت می‌گویم او یک اسطوره است.

مهدی یکتا؛ تیم الاهلی قطر هم اکنون اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در ترکیه برگزار می‌کند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز در این اردو حضور دارد. مدافع ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس درحالی در ترکیه به سر می‌برد که مسابقات المپیک به ویژه رقابت‌های کشتی را نیز پیگیری می‌کند و...

تازه‌ترین مصاحبه خبرورزشی با محمدحسین کنعانی‌زادگان را با این توضیح بخوانید که به بهانه استوری سیدجلال حسینی سراغش رفتیم.

کاپیتان پرسپولیس خیلی کم پیش می‌آید از کسی تعریف کند اما سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در واکنش به جدایی تو در استوری اینستاگرام پیامی محبت آمیز و احساسی به اشتراک گذاشت و نوشت: «در همیشه برای بازگشت همه عاشقان پرسپولیس باز است.» نظری نداری؟

فوق العاده سورپرایز شدم. آقا سید خیلی محبت کرد و واقعا لطف و بزرگی خودش را نشان داد.

تو هم نوشتی آقا سید خیلی چیزها یاد گرفتم کنار شما و خیلی‌ها آرزو دارن یکی مثل شما توی تیمشون باشه؟

دلی نوشتم ولی این یک واقعیت محض است. نه تنها من بلکه خیلی از بازیکنان جوان تر پرسپولیس از بودن کنار سیدجلال لذت برده و چیز یاد گرفتند.

خود تو به شخصه چه چیزی از بازی و تمرین کنار سیدجلال یاد گرفتی؟

خیلی چیزها یاد گرفتم و الان به جرأت می‌گویم سیدجلال حسینی یک اسطوره است. یک اسطوره قهرمانی که الگوی من در فوتبال است.

این حرف را تحت تأثیر استوری سیدجلال نگفتی؟

باور کنید این طور نیست. سیدجلال حسینی توانسته است با ۹ قهرمانی در لیگ برتر پرافتخارترین بازیکن این رقابت‌ها باشد. او ۱۱۵ بازی ملی هم در کارنامه دارد. من در حال حاضر خودم یک بازیکن ملی پوش هستم و می‌دانم رسیدن به این تعداد بازی ملی چقدر سخت است و نیاز به استعداد بالا، زندگی حرفه ای و تمرینات جدی و مستمر دارد. از آن گذشته ۱۱۵ بازی ملی نیاز به اخلاق خوب و حرفه ای هم دارد و جمیع این خصوصیات را کاپیتان پرسپولیس دارد و نیازی هم به صحبت کردن من نیست. خود شما رسانه‌ها و همه فوتبالدوستان حتی آنهایی هم که پرسپولیسی نیستند گواهی می‌دهند هر تیمی برای موفقیت یک بازیکن رهبر و لیدر مثل سیدجلال حسینی می‌خواهد.

نگفتی خودت چه چیز خاصی از سیدجلال یاد گرفتی. منظورم این است که اگر بخواهی به یک مورد ویژه اشاره کنی؟

باور کنید هرچه قدر سعی کردم نتوانستم زودتر از سیدجلال حسینی سر تمرین حاضر شوم. او خیلی خیلی تمرینات را جدی می‌گیرد و همیشه سعی می‌کند زودتر از همه بازیکنان در محل تمرین حاضر شود. این یک ویژگی بارز است که می‌تواند الگوی خوبی برای همه جوانان باشد.

کریم باقری، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ تمرین پرسپولیس (25 اردیبهشت 1400)

بسیار خوب؛ حالا که در ترکیه و اردوی الاهلی به سر می‌بری دلت برای همبازیان پرسپولیسی و رختکن این تیم تنگ نشده است؟

این یک اتفاق طبیعی در فوتبال حرفه ای است. باید بتوانم با آن کنار بیایم چون شغل من فوتبال است. دوران فوق العاده ای در ۲ فصل گذشته با پرسپولیس سپری کردم که فراموش نشدنی است. همبازیان فوق العاده ای به همراه مربیان فوق العاده ای داشتم. حالا چالش جدیدی پیش روی من است و باید در الاهلی قطر انتظارات را برآورده کنم.

شنیدیم در اولین بازی دوستانه تیم جدیدت هم حسابی خوش درخشیدی و یک پنالتی هم گرفتی. پنالتی گل شد؟

بله، خدا را شکر خیلی زود در تیم جا افتادم و امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم موفق ظاهر شوم. پنالتی که گل نشد اما بازی تدارکاتی را یک بر صفر بردیم.

فکر می‌کنی الاهلی قطر امسال بتواند جزو مدعیان لیگ ستارگان قطر باشد؟

ما تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی در لیگ ستارگان بدست بیاوریم. البته در قطر حریفان بزرگی داریم ولی باید خودمان را نشان بدهیم.

دراگان اسکوچیچ هم به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال رفت و برنامه‌های تیم ملی برای مسابقات شهریور ماه و مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را ارائه داد. در این رابطه صحبتی نداری؟

تیم ملی ایران در بحرین قدرت خود را نشان داد و توانستیم با آقای اسکوچیچ نتایج خیلی خوبی بگیریم. انشالله بتوانیم در مرحله نهایی هم موفق ظاهر شده و به جام جهانی صعود کنیم.

راستی مسابقات المپیک را تعقیب می‌کنی؟

تا جایی که با تمرینات ما تداخل نداشته باشد یا اینکه بتوانم حتما پیگیری می‌کنم. شاید تلخ ترین اتفاق شکست ناباورانه پهلوان حسن یزدانی در ثانیه‌های آخر مسابقه با دیوید تیلور آمریکایی بود. دلم آتش گرفت چون واقعا از ته دل دوست داشتم حسن یزدانی دلاور طلایی شود و دومین مدال طلای المپیک خودش را بگیرد اما فدای سرش. او آن قدر برای ما افتخار کسب کرده و همین مدال نقره اش هم بسیار ارشمند است و بداند که همه ایرانی‌ها دوستش دارند. انشالله در المپیک بعدی مدال طلای دوم خودش در این رقابت‌ها را خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    چیزی که کاملا مشخصه در این فصل 21 امتیاز مهندسی شده طبق نظرات کارشناسان داوری به پرسپولیس حکومتی هدیه داده شد تا این تیم به صورت مهندسی شده دوباره قهرمان لیگ برتر نمایشی بشه. اگه فقط 4 امتیاز از این 21 امتیاز ار پرسپولیس حکومتی کسر بشه می بینیم قهرمان واقعی این فصل، تیم سپاهان اصفهان بود نه پرسپولیس حکومتی. اگه واقعا عدالت رعایت می شد پرسپولیس الان باید در رده چهارم حضور داشت که این تیم رو با امتیاز های مهندسی شده بالا کشیدند. در فصل های پیش هم اگه تمامی بازی ها بررسی بشن می بینیم که پرسپولیس فقط یک بار حقش قهرمانی بود و 4 قهرمانی از این 5 قهرمانی، به صورت مهندسی شده به پرسپولیس تقدیم و هدیه داده شد. فقط دقت کنید در لیگ برتری که یک تیم ممکنه با تفاضل گل قهرمان بشه دادن 21 امتیاز مهندسی شده فقط و فقط برای قهرمانی مهندسی شده صورت گرفته و به طور کاملا عمدی و از پیش تعیین شده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      10 پرده از مهندسی لیگ برتر به نفع پرسپولیس حکومتی فصل 1399-1400 (الا لعنة الله علی القوم الظالمین): ************************ پرده 1: پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) پرده 2: در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) پرده 3: پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). پرده 4: در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      پرده 5: در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 6: گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). پرده 7: دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). پرده 8: در بازی سپاهان و پرسپولیس جدا از اینکه یک پنالتی سپاهان گرفته نشد، وحید امیری هم باید دقیقه 60 مسابقه کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و پرسپولیس باید 35 دقیقه 10 نفره بازی می کرد که باخت پرسپولیس حتمی بود و این اخراج سرنوشت مسابقه رو تغییر می داد.. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      پرده 9: در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 3 به صورت کاملا آگاهانه گرفته نشد چون اگه این پنالتی گرفته می شد تمامی برنامه های تیم پرسپولیس و یحیی گلمحمدی به هم می ریخت و اونا که برای بازی فشرده برنامه ریزی کرده بودند مجبور می شدند برای جبران گل جلو بکشند در نتیجه فضای زیادی برای گلزنی مهاجمان استقلال فراهم می شد و استقلال می تونست حتی دربی رو با برد پرگلی ببره. دقیقا یادتون بیاد دربی رفت، که پنالتی رو مهدی قایدی دقیقه 10 رو نگرفتند تا استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو نیفته. (3 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      پرده 10: در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گل عبدی خطا بود چون وقتی می خواست استوپ سینه بکنه این استوپ سینش ناموفق بود و توپ داشت می رفت روی پای چپش بیفته اما با یک حرکت دست به توپ جهت داد تا روی پای راستش بیفته و همون توپ گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 11- در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، پنالتی واضح گل گهر توسط داور گرفته نشد که بازی 2 بر 2 مساوی نشه. (2 امتیاز مهندسی شده) می‌بینید 21 امتیاز به صورت زیرکانه و مهندسی شده به پرسپولیس در طول 30 هفته هدیه داده شد تا به صورت مهندسی شده این تیم رو بالا بکشن ببرن صدر جدول و قهرمان کنن. چند ساله به همین صورت پرسپولیس حکومتی رو قهرمان جعلی می کنند. حالا هم قهرمانی پنجم مهندسی شده و گلات جعلی.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      تبانی در بازی پرسپولیس با گل گهر توسط کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید بررسی بشه که چرا داور یحیی گلمحمدی رو اخراج نکرد و چرا پنالتی درون محوطه جریمه رو بیرون گرفت در حالی که قشنگ دید داخل محوطه جریمه است. چرا داور اول خطا رو گرفت و بعد به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و توی این فاصله داشت از کی خط می گرفت. در همه جای دنیا داور وقتی خطای پنالتی رو می گیره سریعا با دستش نقطه پنالتی رو نشون میده بعد میره دنبال کارهای دیگه اما اینجا ما دیدیم داور اول خطا رو اعلام کرد اما نقطه پنالتی رو نشون نداد و در حال صحبت و مشورت با افرادی بود. اول رفت کنار نیمکت پرسپولیس و از توی گوشی باهاش صحبت شد و کلی وقت تلف کرد و دستور گرفت باید پنالتی نگیره. چرا کمیته اخلاق به این صحنه تخلف کاملا آشکار ورود نکرد و ورود نمی کنه. اون 2 امتیاز مهندسی شده باعث قهرمانی این فصل پرسپولیس می شه و نقش تعیین کننده ای داره . مهندسی از این تابلو تر ندیده بودم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      فقط 4 پرده از مهندسی های مربوط به بیرون زمین مسابقه که برای ثبات و قهرمانی پرسپولیس حکومتی انجام شد: ********* پرده 1: محمدجواد آذری جهرمی 30 میلیارد تومن با رانتی که داشت از همراه اول گرفت و به پرسپولیس حکومتی تقدیم کرد. اسپانسر استقلال هم 8 میلیارد تومان حق باشگاه و بازیکنان استقلال رو نداد و در عوض به پرسپولیس حکومتی تقدیم کرد. بعد فرهاد مجیدی مجبور شد از جیب به بازیکنان قول پاداش بده برای برد در هر بازی که نفری 5 تا 10 میلیون بیشتر نبود در مقابل 38 میلیاردی که بین بازیکنان و عوامل باشگاه پرسپولیس تقسیم شد. پرده 2: در بازی پرسپولیس و گل گهر داور توی محوطه جریمه اعلام خطای پنالتی می کنه ولی نقطه پنالتی رو نشون نمیده و بعد یحیی گلمحمدی اعتراض شدید می کنه و با حرکات زشت و زننده و داد و فریاد سعی می کنه نذاره داور پنالتی بگیره. داور پنالتی نمی گیره و میاد سمت یحیی گلمحمدی و به جای اخراج کردن بهش یک کارت زرد میده و بعد میره به سمت محوطه جریمه و توپ رو بیرون محوطه میکاره تا پنالتی نگیره که پرسپولیس حکومتی 2 امتیاز بسیار حساس از دست نده در کورس با سپاهان.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      پرده 3: یحیی گلمحمدی 9 تیر این حرکات بسیار شرم آور و زشت رو انجام داد و حداقل باید 2 جلسه محروم قطعی می شد اما کمیته انضباطی و کمیته اخلاق هیچکدوم به این موضوع ورود نکردند تا یحیی گلمحمدی و تیمش قبل دربی جام حذفی در آرامش باشند و بعد که دربی تموم شد باز هم یحیی گلمحمدی محروم نشد. پرده 4: حامد لک در بازی با ماشین سازی رکیک ترین حرف ها رو علیه یک پسر میگه که طبق قانون حکم شرع و اسلام حداقل 45 ضربه شلاق داره و کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید سریعا به این موضوع ورود می کردن و حامد لک رو حداقل 3 جلسه محروم قطعی می کردند و طبیعتا حامد لک جلوی تراکتورسازی و پیکان نباید حضور می داشت اما باز هم برای قهرمانی جعلی پرسپولیس اینکارو نکردند و قانونی که خودشون نوشته بودن رو نقض کردن. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      دو گلی که تیم پیکان از پرسپولیس خورد انقدر تابلو خورد که همه چیز برای مردم مشخص شد. اون بازیکن ها چطور از بین اون همه دفاع حرکت کردند و پاس دادندو اون توپ ها چطور از بین اون همه دفاع گل شدند. البته این تیم برای بقای شرکت دوست خودش تیم سایپا هم تلاشی کرد تا ببینیم در دادگاه CAS چه حکمی صادر می شه ولی حرفه ای عمل کردند و داوران هم هماهنگ بودن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      مهدی تارتار: دوست دارم همیشه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود و بزرگترین آرزویم همین است. ولی یه فیلم قبل بازی با پرسپولیس می سازم برای ماست مالی.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      در ضمن در مقابل این امتیازات مهندسی شده ای که به پرسپولیس اهدا کردن امتیازات سایر تیم ها خورده شد که باید به امتیاز اونها اضافه بشه. مثلا تا اینجای کار 11 پنالتی مسلم استقلال گرفته نشد و چندین گل سالم استقلال مردود اعلام شد که همه این مهندسی ها صورت گرفت تا پرسپولیس رو قهرمان کنن. اگه این پنالتی ها گرفته می شد و گل های سالم استقلال، مردود اعلام نمی شد و امتیازات مهندسی شده که گفتم به پرسپولیس هدیه داده نمی شد استقلال چندین هفته قبل، قهرمان لیگ برتر شده بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      قوی ترین تیم غرب آسیا در سال 2018 که پرسپولیس به فینال رفت تیمی بود که شفر ساخته بود با حضور تیام، جبارف و امید ابراهیمی ولی مهندسین لیگ برتر این تیم رو نابود کردند تا مهمترین رقیب پرسپولیس در منطقه غرب آسیا نابود بشه. این شد که پرسپولیس رفت فینال آسیا. اگه تیم شفر نابود نمی شد این استقلال بود که به فینال آسیا می رفت و بدون تردید قهرمان 100 درصد آسیا بود و ستاره سوم رو سال 2018 گرفته بود. در سال 2020 که باز پرسپولیس فینال آسیا رفت قوی ترین رقیب پرسپولیس یکی استقلال بود و یکی الهلال عربستان. الهلال به دلیلی مبتلا شدن بازیکنانش به کرونا کنار گذاشته شد و استقلال استراماچونی هم بعد سر و شکل گرفت و بعد 9 برد پیاپی با کله پا کردن استراماچونی از بین بردند تا استقلال نتونه هم قهرمان لیگ برتر بشه و هم قهرمان منطقه غرب آسیا. بعد استقلال رو بدون داشتن سرمربی و بدون جذب هیچ بازیکنی فرستادن لیگ قهرمانان آسیا. اما پرسپولیس با ثبات کامل و خرید 7 بازیکن قبل بسته شدن پنجره. این شد که پرسپولیس سال 2018 و 2020 فینال اسیا رفت و سرافکنده به خونه هاشون برگشتند و همچنان روسیاهی به ذغال موند
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      مشکل اصلی پرسپولیس حکومتی دو قهرمانی استقلال در آسیاست برای همین باید وزاری کشور دور هم جمع بشن و یک سماور هر فصل بخرن و به این پرسپولیسی ها بدن بلکه یکمی از این عقده دو ستاره قهرمانی استقلال در آسیا کم کنن.
    • کیسه پودری فرناز مموتی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      انگاری سوزشت خیلی بالاس آدرس بده آتشنشانی های استان رو بفرستیم دنبالت خخخخ،در عرض نیم ساعت چقدر متوهمات سرهم میکنی
    • رضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      درپاسخ به سرور همیشگیت پرسپولیس گلات میگم وجدانا تو کار نداری میشینی اینقدر مینویسی واااااای که ششمین قهرمانی پرسپولیس هم در راهه اونوقت چیکار میکنی
    • گلااات IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      انگار خیلی سوختی از گلات ک یه شاهنامه نوشتی اگه ۱۰تا شاهنامه هم بنویسی از سوختن کم نمیشه
    • ایکس IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      چه حوصله ای داری شما که نشستی این همه نوشتی، عوض این کارا تمرکز کن رو زندگیت و سعی کن موفق باشی. برا خود فوتبالیستا انقدر این چیزا مهم نیست که برای طرفدارا مهمه... اونا قهرمان هم نشن بازم از زندگی لذت میبرن..
    • حمید IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      شما در بازی با گل گلهر دوتا پنالتی مهندسی شده گرفتی آقای استقلالی باز از مهندسی ر نتایج دم می زنید
    • ابوالفضل IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      کیسه کش داری میسوزی جایگاه چهارمی مال کیسه هستش پرسپولیس کبیر همیشه قهرمانه. تا وقتی پرسپولیس تولیگه شماها بیشتر به دنبال سهمیه آسیایی باشید نه دومی. قهرمانی هم تو پیشونی پرسپولیسه. میسوزی یخ بزار
    • رضا IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      اگر حساب کردن بلد بودی می فهمیدی لااقل ده تیم دست به دست هم دادند تا پرسپولیس قهرمان نشه تو بازی با استقلال . استقلال حاضر شد ببازد تا پرسپولیس قهرمان نشه.بسوزید
    • تراکتور عشق IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      زودتر می رفتی ادبت در حد تیم های بزرگ نبود ؛ مؤدب و موفق بشوی ان شاءالله
    • سوشامکانی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      آقای متوهم میشه بگید کدوم کارشناس گفته بیست و یک امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس دادن؟اگر به زبان باشه بنده هم میگم پرسپولیس پنج بر صفر استقلال رو دیروز شکست داد،زبان که استخوان ندارد
    • حمیدرضا IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      داداش اگه تیم استقلال به اندازه تو تلاش می کردند چه تو از لحاظ نوشتن رویای قهرمانی کیسه چه بازیکن های کیسه حتما قهرمان می شدید البته اگه سرور پرسپولیس نبود خخ
  • ایرانی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    خب سید جلال چون توکاردوپینگ بود همیشه سریعتر سرتمرین می‌رسید
  • آقای پته تپه IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    لیاقتش همون ماشین سازی بودالکی بزرگش کردند
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    آقا اونایی که حرف مفت میزنن معلوم کی تو کار دوپینگه ضمنا فوتبال پاک و چهار شنبه دیدیم
    • امیر DE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      چه فوتبال پاکی بود کیسه کش پنالتی اول رو داور ۱۰۰ دردصد بهتون هدیه داد کسافت همه ی کارشناس ها گفتن پنالتی اول کیسه درست نبود
    • امیر DE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      چه فوتبال پاکی بود کیسه کش پنالتی اول رو داور ۱۰۰ دردصد بهتون هدیه داد کسافت همه ی کارشناس ها گفتن پنالتی اول کیسه درست نبود
  • Kبزرگ IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    سید یک الگوی تکرار نشدنی است،پرسپولیس باداشتن چنین بازیکنانی گلات کرد،اگه کمی عادلانه قضاوت کنیم میبینیم سید تو قهرمانی های سپاهان و سایپا هم چه نقش پر رنگی داشته،در جواب او دوست عزیز و بی وجدان که طاقت قدرت پرسپولیس رو نداره یکم بره به مساحبه سر مربی تیم دوم که سپاهان هست گوش بده.
    • تاج IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      خدا کنه اونایی که کاپیتان رو الگو قرار میدن دوپینگ کردنو لااقل یاد نگیرن
  • لنگ مافیا ورزش IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    به امید منحل شدن لنگ مافیایی
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      بازی باگهرعلناًمشخص شدکدوم تیم مافیایی به امیدمنحل شدن کیسه ودرحسرت ماندن ازجام وحق به حقدارفولادبرسه
  • سید احمد میر احمدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    این مدل قهرمانی‌های پرسپولیس اگر تیم خصوصی بود ایول داشت ولی تیمی که تحت نظر بنیاد مستضعفان و اطاعت از رهبری.و.....وزرایی که باید برای کل جامعه زحمت بکشند فقط نگاه ویژه به این تیم دارند قطعا اون دسته از طرفدارانی که با وجدان به این قهرمان‌ها نگاه می کنند افتخار نمیکنند امیدوارم که تیم‌های فوتبال همه از دولتی و صنعتی تبدیل به خصوصی شوند. آن زمان با فدراسیون و داوری پاک لذت فوتبال زیبای ایرانی را ببریم.
    • سرخ ابدی IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      عدالت و فوتبال پاک فقط بازی کیسه ‌و گل گهر و ینالتی هاش!!!! ببین آش چقدر شوره که اردشیر که خودش کیسه کش و رییس مافیاس،،،با صحبتهاش ذات و حقیقت کیسه منفور رو جار زد...
  • Karimshirdell1343@gmail.com IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    شما کیسه کش ها روز چهارشنبه بازی با گل گهر عدالت رو معنی کردید اینقدر هم تو کار تیمهای دیگه فضولی نکنید
  • علی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    دوروز دیگه بر می‌گردانند مانند هم تیمی هایت
  • گلات سوزونده IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    هر چی حسین کمپانی بگه خخخخ
  • Reza IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    از بلال خیلی چیزا یادگرفتم از جمله دوپینگ هوچیگری مظلوم نمایی پاچه‌خواری نظام و با افتخار کنار یکی از کثیفترین بازیکنای تاریخ بازی کردم
  • رضا IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    همه کار رسانه باید حداقل در سطح همین مصاحبه باشد! اگر اینطور باشد، ما قطعا موفق خواهیم بود! یک سوژه خوب با عنوانی شبیه "نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود" و برای نتیجه گرفتن خوب، می‌بایست تلاش بی وقفه و نظم و انظباط و دیسیپلین داشت همان کاری که حرفه ایها انجام می‌دهند و متعهد می‌شوند! یک عامل خوب، شخصی مثل سید جلال که منی هم که چندان فوتبال را دنبال نمیکنم، دورادور میفهمم این آدم تلاشگر است و نتیجه محور و حق زحمتش را می‌خورد و البته مصاحبه شونده، که اصلا نمیشناسم ولی ظاهرا ایشان هم آدم فهیمی هست و قدرشناس و درسش را بخوبی دارد فرا می‌گیرد! این شد یک گزارش خوب! رسانه به چیزی کمتر از این نوع گزارش‌ها اگر تن بدهد واقعا دارد وقت تلف می‌کند. وبه کسانی که اینگونه گزارش و مستندها را تهیه می‌کنند، باید مسئولیت‌های بیشتری داد و نقش‌های لیدری چرا که اینها می‌توانند الگو سازی کنند و جامعه را درست هدایت کنند! در سیاست هم دقیقا می‌توان همین‌گونه عمل کرد! دنبال آدمهای حقیقی و صادق و کاری باید رفت
  • میثم IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    پرسپولیس با وجود اسطورهایی مثل سید جلال حاکم بلامنازع فوتبال ایران است و این را با دو بار صعود به فینال در آسیا ثابت کرد (جایی که بدخواهان نمی‌توانند از وزیر و وکیل و مهندس حرف بزنند) باز هم تبریک به مناسبت پنجمین قهرمانی متوالی. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
  • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    انشااله وزیر بی لیاقت ظرف روزهای آتی بر کنار میشود ببینیم دوباره قهرمان میشوید حق خوری بی نهایت و ظلم به سایر تیمها باعث قهرمانیتان است ملت شریف هرگز سلطانیفر را نخواهند بخشید
    • امین IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      اگه دوباره قهرمان شدیم بهونه جدیدتون چیه؟ از حالا بگردین دنبال بهونه
    • پرسپولیس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      عزیزم ما به لطف وزیر اول شدیم ‌گیریم درست اخه شما کیسه ها دوم هم نشدید
  • ناشناس IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    کیسه کشهای بیکار حتی تو لیگ دوم هم نشدید آتیش گرفتید جاش میسوزه مشخصه تیم کیسه ضعیفه تاکتیک نداره مربی مثل فرناز داره خوب معلومه جام نمیگیره چون ضعیفه
    • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      دورانتون تموم شده دوران دو قطبی فوتبال ایران تاج و سپاهان شروع شده و قهرمانی های کثیف هم به خاطره ها پیوست البته با پسوند کثیف
  • سعید IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    لطفا کیسه کشا چرت نگین تا ما قهرمان میشیم همش به وزیران و.... ربط میدین ناموسا کدوم تیم استقلال توی این چند سال که ما قهرمان شدیم سر تر از تیم پرسپولیس بوده لطفا چرت نگین.
  • عیسی شعبان پور IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    خخخخخ این کیسه کش خودشو ج ر داد تا حرفاشو ثابت کنه یکی بهش بگه کمتر خودشو اذیت کنه چون همه ی ما می دونیم سوختنش از چیه خخخخخ
  • تاکتیک نداشته کیسه IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    کیسه اگه تو این چند سال یه تاکتیک غیر از "توپ رو بده به قایدی" داشت، شاید نایب قهرمان میشد. هر چقدر هم بهونه بیارین بازم خودتون می‌دونین مشکل شما فنیه. خخخخ
  • حمید IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    شما که اینهمه وقت گذاشتی نوشتی خوب بگو چرا تیکت دوم نشد با افتخار سوم شدید شما که دارید تو جام حذفی غوغا میکند
  • یلدا IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    وای خدا یدونه دوتا ن صد تا بیکار کیسه بابا لیگ تموم شد ی هفته گذشت هنوز شما خنک نشدین؟ب قول دوست عزیز میخوایین آتش نشانی خبر کنیم؟ اگه کمه هواپیما هم بیاریم جای جنگل ها شمارو خاموش کنه؟ نشستین تومار نوشتین بابا به زندگیتون برسین انقد حرص نخورید نسوزید ما پنج تا گرفتیم یدونه جام ب عنوان خمس بهتون میدم .درضمن باید براتون جشن تکلیف بگیریم نه ساله جام ندیدین
  • .... IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    میدونه بعد بابا مسعود قهرمان نمیشن برا همین 5 انتخاب کرد
  • ❤️❤️❤️ IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    ماشاالله پسر پرسپولیس جات خالیه ایشاالله دوباره بیای موفق باشی پسر
  • حسن IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    آقای کنعانی با اختلاف یکی از کثیف ترین و منفورترین بازیکنان فوتبال ایران بودید
  • ق ر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    سید جلال با توجه به الگو بودن هوادران تاس را دیوانه کرده و بخصوص اونیکه خودش از مافیا فوتبال و.. ده مورد نوشته وآتش گرفته
  • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    واقعا آقای حسینی کنعانی زادگان خیلی خوبن اسطوره فوتبال ایران که هیچ وقت فراموش نمیشه
  • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    اقایون کیسه گیریم ک شما تاسیون درست میگین بله مابامهندسی گلات قهرمانی کردیم باوزیربارئیس وووومیدونین چیه مامیتونیم عرضشو داریم شماهم یادبگیرین بجای برای تیم سه پاهان بازی کنین ونتیجه بگیرین برای خودتون این کاروکنین شایدشاید ایجورحداقل نایب قهرمان شدین... شمابیشترسوزشتون ازاینه ک بعد9سال حسرت جام اینبارجاموفقط ازنزدیک دیدین همین... پ بسوزین ک بدمیسوزونه وزیر.. ارتش سرخ آسیا
  • عبدالله IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    شما در کشور ولیگی قرار گرفتی که چشم به تمامیت ارضی ایران دارند انها از نام جعلی برای خلیج‌فارس استفاده میکنند و تورنمنتی هم با همین نام جعلی دارند کجاست غیرت؟
  • پرسپولیسی ام IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    تمومش کنید استقلالی ها ،استقلال چند سال پیش معنی داشت ،برای ما الان استقلال اون استقلال گذشته نیست ،الان سپاهان حریف ماست ،بجای استقلال و پرسپولیس باید بگن ،سپاهان پرسپولیس تماااام
  • امیر IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    بابا اینا همشون برای پول میرن براشون مهم نیست که تو چه تیمی شناخته شدن و یا حتی قد کشیدن
  • منصور گلات ، 77 از بوشهر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    سلام،برای کنعانی آرزوی سلامتی میکنیم خدا کنه اونجا هم بدرخشد انشاالله. گلات ارتش سرخ همه دشمنان پرسپولیس رو بد جوری سوزوند به این نشونه که همه خیانت کاران را به این امر وا داشت تا همشون دکترای کارشناسی قلابی بگیرن و تمام بازیهای پرسپولیس رو کارشناسی کنند،به امید نابودی تیمهایی که با نا داوری به فینال جام حذفی رسیدن انشاالله....
  • مهران IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    رفت گند بزنه به قطر
  • Malek shahbakhsh IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    بدبختای کیسه ۹ سال است ک رنگ جام ندیدین شاه فرهادتون امشب بدون جام رفت تهران درود بر آقای نکونام وتیم خوبش ک شما رو بدون جام فرستاد خونتون خدایی امشب شبی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی