نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۱۲
این قهرمان و مدال‌آور المپیک پرسپولیسی متعصب است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

«خدا قوت پهلوان، مبارکت باشه این مدال با ارزش...» ؛ متن کوتاهی بود که یحیی گل محمدی در حمایت از حسن یزدانی نایب قهرمان المپیک نوشت.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در اینستاگرام به خیل مردم و ورزشدوستانی پیوست که پس از شکست ثانیه‌های واپسین حسن یزدانی ستاره سال‌های اخیر کشتی ایران و جهان برابر دیوید تیلور آمریکایی از قهرمان مازندرانی حمایت کرده بودند.

اما در این رابطه بد نیست اضافه کنیم یکی دو روزی می‌شود که پیمان یوسفی سوژه فضای مجازی شده است. در جریان برنامه پنج شنبه گذشته المپیک ۲۰۲۰ توکیو که از شبکه سوم در حال پخش بود، بخشی از صحبت‌های پیمان یوسفی مجری آن برنامه، باعث واکنش مدیرعامل فولاد و برخی از طرفداران این تیم در اینستاگرام شد.

در قسمتی از این برنامه، پیمان یوسفی که به همراه مهمانان برنامه اش منتظر شروع کشتی حسن یزدانی بود، به بحث در مورد کشتی سنگین وزن پرداخت و به پیام تبریکش به فردین معصومی اشاره کرد.

یوسفی گفت: من به فردین معصومی که پرسپولیسی است، تبریک گفته ام. من تعلقات رنگی بروز ندادم. انشالله استقلال نیز این هفته در جام حذفی برنده و قهرمان شود.

یوسفی در ادامه صحبت‌هایش را اینگونه جمع کرد: البته اگر استقلال استحقاقش را داشت و قهرمان شد، به قهرمانان طرفدار این تیم و کسانی که در ورزش هستند، تبریک می‌گوییم. چون آن طرف نیز حریفشان فولاد است و بالاخره تیم هموطن ماست.

اما در این میان فردین معصومی تنها کشتی گیر متعصب و علاقمند به پرسپولیس نیست و شاید جالب باشد بدانید حسن یزدانی نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز یکی از ورزشکارانی است که به پرسپولیس تعلق خاطر داشته و آن را نیز مطرح کرده است.

حدود ۵ سال پیش (مرداد ماه سال ۱۳۹۵) پس از قهرمانی غرور آفرین حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات المپیک ریو، شیث رضایی بازیکن ساروی و سابق تیم پرسپولیس تهران، عکسی از این قهرمان در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در بازار داغ کری خوانی المپیکی مردم ایران با سایر کشورها، باعث کری خوانی طرفداران دو تیم پر هوادار پایتخت شد.

در تصویری که خبرساز شد، حسن یزدانی و مسعود اسماعیل پور با نشان دادن عدد معروف، پرسپولیسی بودنشان را ثابت کردند.

همچنین حسن یزدانی سال گذشته نیز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با شجاع خلیل زاده هم استانی خودش عکس یادگاری انداخت.

حالا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از حسن یزدانی قهرمان دوست داشتنی کشورمان پس از شکست برابر دیوید تیلور آمریکایی و نرسیدن به طلا که حق مسلم او بود حمایت کرده است.

ناگفته نماند در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریفش را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف استفان ریچموت از سوئیس رفت و در کمتر از ۲ دقیقه حریفش را ۱۲ بر یک شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. آرتور نایفونوف از روسیه در نیمه نهایی حریف یزدانی بود. در این کشتی نفس گیر دارنده یک مدال طلا المپیک توانست با نتیجه ۷ بر یک حریف نامدارش را شکست دهد تا با کنار زدن کشتی گیر روس راهی دیدار فینال شود. یزدانی در فینال مسابقات در جدالی حساس با تیلور آمریکایی که پیش از آن ۲ بار برابر وی شکست خورده بود، با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا از رسیدن به مدال طلا باز بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    من عکس از یزدانی دارم که پیرهن پرسپولیس تنش کرده بچه گی هاش کنار دوستش و ۶ نشون میده ❤ یکی از دلایلی که خیلی دوسش دارم پرسپولیسی بودنشه ❤ در ایران کلا ۷۰ درصد کسایی که فوتبالی هستن پرسپولیسین
  • تاجی اصیل IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    هر چند ورزشکاران نامداری مثل یزدانی، دایی،مرحوم تختی ،ساعی همه پرسپولیس هستن ویا دانشمندان بزرگی مثل پروفسور سمیعی یا فیروز نادر و هنرمندانی مثل شجریان ، گلزار یا شاکر دوست همه پرسپولیسی هستن ولی فارغ از تعلقات رنگی این افراد، بزرگان در هر زمینه ای متعلق به همه ایران هستن
    • Amir perspolisi IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      ساعی پرسپولیسی نیست و ما پرسپولیسیا هم همچین هوادار بی جنبه ای رو نمیخوایم با اون اخلاقش، در ضمن کاملا از کامنتتون مشخصه که منظورتون چیه اما بخواین یا نخواین بیشتر افراد از معروف و عادی پرسپولیسی هستن
    • عبدالکریم IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      دوست عزیز من بعنوان یک پرسپولیسی نظرم اینه که همه بتونن تعلقاتشون رو بی تعارف و واهمه ابراز کنن. درسته که این عزیزان پرسپولیسی هستند اما بودند و هستند ورزشکاران و هنرمندانی که علاقه به تیم استقلال دارند و این اصلاً چیز بدی نیست. امیدوارم روزی برسه که همه بتونن علاقه‌شون رو بی دغدغه و صدالبته با احترام ابراز کنن و سایرین هم بهش احترام بگذارند.
    • ابرام US ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      من با وجودیکه یه تا جی اصیل نیستم و بیشتر تو ما یه های «قندلی» و «شوالیه» و حوالی «شاه » فرهاد و حسن زاده و آق ابرام صا دقی می پلکه معتقد هستم که بی خیال فرش بشین و بیا یید تو با کفش که بعداََ همه چی حله و حرص و جوش زیادی هم فا یده ای نداره و تازه شما اصلا از جناب اما معلی حبیبی قهرمان المپیک ملبورن و سا لار همه کشتی گیرای مازندرانی که فن «یه دست و یه پای» او فیل رو هم می انداخت یه بار دیدید یا شنیدید که بگه من « عشق» قرمز م و یه پرسپولیسی ناب هستم یا نیستم تا زه اون شاعر معروف هم که سروده « هستم اگر میروم گر نروم نیستم» پس شما چرا بی خیال نمیشید ؟
  • گرگانی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    داشام شمال خانه اول, پرسپولیس, هست ابنو مطمن باشبن. شاید عده ای خوششون نیاد ولی این حقیقت هست
  • گرگانی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    ما شمالی ها هفتاد درصدمون پرسپولیسی هستیم
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    یزدانی از اون دست ورزشکارانیه که اگه کیسه دوست هم بود بازم دوستش داشتیم.البته اگه خدایی نکرده اینچنین بود اولین واخرین استثنا بود!عشق است پرسپولیس.عشق است حسن یزدانی.
  • منصور گلات،77 از بوشهر IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    سلام، نقره یزدانی ارزشش از طلای تیلور بیشتر است ،قهرمان در قلب ملت ایران جا داری با غیرت...
  • اتش‌سوزان‌ارتش‌سرخ IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    حسن‌یزدانی‌چه‌طلا‌بگیری‌یا‌نگیری‌همیشه‌تو‌دل‌ما‌جا‌داری..‌‌پرسپولیس‌عشق‌هست‌اره‌کیسه‌کشا‌منطزر‌شیشمی‌باشید‌‌افتاد.
  • لنگرگاه IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    پدرورزش درآوردین بااین فرهنگ سرخابی بودن ازآن رژیم شاه همه چیزعوض شده بجزاین فرهنگ منحوس که هرچه پسرفت داریم بخاطراین بتکده ای که ازاین دوتیم ساختیم آخه یزدانی که خودش بایدکعبه آرزوجوانان باشدچرابایدمرادش تیمی باشدکه دررده صدوبیست فیفا قراردارد!!آخه اون که بچه شمال هست چرابایدمتعصب بازیکنانی باشدکه میلیاردی پول می گیرندولی درحدلیگ قطره نیستن یزدانی بایدمرادش برزگروتختی وموحدوعسکری محمدیان باشد نه باشگاهی که حتی درآسیاعنوان قهرمانی ندارد
    • زهرا سادات شصت ساله IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      زنده باشی پهوان دلاور قهرمان شما عزیزان بدونه مدال هم در دل میلیونها عاشق در ایران و سراسر دنیا جای دارید سر بلند و سرافراز باشی خدا حافظت باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی