نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آرژانتین ۳ - برزیل ۲/ شاهکار آرژانتین با شکست قهرمان المپیک ریو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال آرژانتین در ادامه شگفتی‌سازی‌های خود با شکست برزیل به مدال برنز المپیک توکیو دست پیدا کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت یک دیدار فوق العاده جذاب و حساس بین برزیل و آرژانتین در مرحله رده بندی مسابقات والیبال المپیک توکیو برگزار شد. برزیلی‌ها که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد این مسابقات شده بودند و چشم به کسب مدال طلا داشتند، با شکست در نیمه نهایی برابر روسیه، نمی‌خواستند به هیچ وجه شانس ایستادن روی سکو را از دست بدهند.

از سوی دیگر اما آرژانتین شگفتی ساز این دوره از مسابقات والیبال در المپیک بود و تا همین جای کار هم کمتر کسی تصور می‌کرد پیش برود، نشان داده بود که توانایی شکست قدرت‌های بزرگ دنیا را دارد. 

بعد از پیروزی آرژانتین در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، این برزیلی‌ها بودند که به خودشان آمدند و توانستند دو ست بعدی را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود رقم بزنند. در ست چهارم آرژانتین اختلاف زیادی از همان ابتدا ایجاد کرد و در نهایت توانست با برتری ۲۵ بر ۱۷ کار را به ست پنجم بکشاند.

روند خوب آرژانتین در ست پنجم هم ادامه دار بود و این تیم ۴ امتیاز پیش افتاد، اما سرویس‌های طوفانی ستاره‌های برزیل نتیجه را در امتیاز ۱۳ برابر کرد. با اینکه به نظر می‌رسید بازی در ست پنجم در امتیاز ۱۵ به پایان نرسد، آرژانتینی‌ها با یک دفاع فوق العاده و به موقع امتیاز پانزدهم را به نام خود ثبت کردند تا یک شگفتی بزرگ را با کسب مدال برنز المپیک توکیو رقم بزنند.

بدین ترتیب ستاره‌های برزیل با دست خالی و بدون کسب مدال به خانه باز خواهند گشت.

از ساعت ۱۶:۴۵ امروز تیم‌های فرانسه و روسیه در فینال مسابقات والیبال المپیک توکیو به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی